quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:31 schreef Khalein het volgende:
[..]
Elleuhw Screeny![]()
Paraplu al ingepakt?
U is meestal lichtelijk traag jaquote:
Ik mag datquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
U is meestal lichtelijk traag ja
Geen overbodige luxe denk ik zoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
Regenpak, oorwarmers en lieslaarzen ook
Zaterdag zullen we weinig van de dag zien ben ik bang voorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:36 schreef Khalein het volgende:
[..]
Geen overbodige luxe denk ik zoHoewel ik eerlijk gezegd niet verwacht dat jullie bijzonder veel buiten zullen zijn, los van de tijden waarop de roes uitgeslapen wordt
Jij mag best veel vind jezelf hé?quote:
Heb jij toch nog 2 uur geslapen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:38 schreef PrintScreen het volgende:
Zaterdag zullen we weinig van de dag zien ben ik bang voor
Alhoewel, vorige keer daar heb ik maar 2 uurtjes geslapen.
Jup..... ideaal is mijn ervaringquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij mag best veel vind jezelf hé?
Tussen het moment dat Petre cola kwam halen en ik genoeg van het bed hadquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:39 schreef Khalein het volgende:
[..]
Heb jij toch nog 2 uur geslapen?Wanneer dan?
U is dus een redelijk tevreden mens?quote:
dus niet hequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:41 schreef Khalein het volgende:
Æ heeft het maar voor gezien gehouden?
We hebben net even geneukt... was erg vermakelijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:42 schreef Angel-Eyez het volgende:
damn ben ik er weer uitgeknald wordt het feest hier![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tussen het moment dat Petre cola kwam halen en ik genoeg van het bed had
ah ok. dan heb ik niets gemist dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:42 schreef jackson het volgende:
[..]
We hebben net even geneukt... was erg vermakelijk
Guess againquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:41 schreef Khalein het volgende:
Æ heeft het maar voor gezien gehouden?
Misschien deden we het wel met opzetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:42 schreef Angel-Eyez het volgende:
damn ben ik er weer uitgeknald wordt het feest hier![]()
goeienachtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:43 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ah, het feestbeest(je) is er nogGnacht
![]()
Great... Gaan ze samenspannenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:44 schreef PrintScreen het volgende:
Guess again
Misschien deden we het wel met opzet
klopt, neuken is 14.gifquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:43 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ah ok. dan heb ik niets gemist dus![]()
Vooral dat laatste heb ik niet gelezenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:44 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
goeienacht![]()
tja nog geen zin om te gaan slapen
terwijl mijn pc niet meer wilde nog gauw wat werk afgemaakt![]()
ja daar was ik al bang voorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:44 schreef PrintScreen het volgende:
Misschien deden we het wel met opzet
Wat kijk je er vrolijk bijquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:43 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ah ok. dan heb ik niets gemist dus![]()
Waarom mis ik altijd al the fun?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:42 schreef jackson het volgende:
[..]
We hebben net even geneukt... was erg vermakelijk
ja erg he, maar druk visite vanavond.. en wilde het toch af hebbenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:45 schreef Khalein het volgende:
[..]
Vooral dat laatste heb ik niet gelezen
Jij komt zomaar hier op Fok! jaquote:
'k Weet niet wat hiervan te denkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:46 schreef Angel-Eyez het volgende:
ja erg he, maar druk visite vanavond.. en wilde het toch af hebben
dus morgen kan ik een hele stapel naar het werk brengen![]()
ja ergens anders is het heeeeel rustigquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij komt zomaar hier op Fok! ja
Zelfs bij dat k*tprogramma? Msn?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:48 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja ergens anders is het heeeeel rustig![]()
Gek he om deze tijdquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:48 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja ergens anders is het heeeeel rustig![]()
ga er ook geen gewoonte van maken.. maar nu ben ik redelijk bij voordat ik na een week werken weer vertrek voor 2 weken .. vakantiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:47 schreef Khalein het volgende:
[..]
'k Weet niet wat hiervan te denkenNja, if it makes you happy
![]()
nee dat niet... maar ja als je nog niet wil gaan slapen.. dan ga je ergens anders heen hequote:
ja zelfs daar, kreeg vanavond nog wel een apart aanbod.. maar ben ik niet op ingegaanquote:
Ooh.... shit... ik haal prive en fok doorelkaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waarom mis ik altijd al the fun?
Niet van een bekende kaalkop dus?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:50 schreef Angel-Eyez het volgende:
ja zelfs daar, kreeg vanavond nog wel een apart aanbod.. maar ben ik niet op ingegaan![]()
Geeft niet... op et einde gaan we allemaal doodquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:47 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
tja kan er niets aan doen zo kijjk ik altijd![]()
Life's only certaintyquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Geeft niet... op et einde gaan we allemaal dood
Staat ie ergens in een pit te hossen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:51 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nee die vermaakt zich geheel ergens anders![]()
En zie, hier is nog levenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:50 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nee dat niet... maar ja als je nog niet wil gaan slapen.. dan ga je ergens anders heen he![]()
en ik dacht laat ik hier eens kijken
ik bedoel maar.. dus niet moeilijk doen dan jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Geeft niet... op et einde gaan we allemaal dood
hoe je ook kijkt
ik begrijp emquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:51 schreef Khalein het volgende:
[..]
Life's only certainty
Nja, fysiek dood dan
Jij doet virtueel neuken met je meisje en denkt dan dat het Fok! was die je een beurt gaf?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh.... shit... ik haal prive en fok doorelkaar
Dat bepaal ik zelf welquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:52 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik bedoel maar.. dus niet moeilijk doen dan ja![]()
en een pit??? denk in elk geval wel dat ie zich vermaaktquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:52 schreef Khalein het volgende:
[..]
Staat ie ergens in een pit te hossen?
wat jij wil, vind je het erg als ik me daar niet druk om maak?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |