want?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:21 schreef Alexxxxx het volgende:
memo aan mezelf: geen muggen met de blote hand doodlsaan
Je wilt niet weten hoeveel notes ik er de laatste tijd bij heb gekregenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:35 schreef hermandeperman het volgende:
Al heb ik nu wel een partijtje meer notes dan toen
Rukkerquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel notes ik er de laatste tijd bij heb gekregenvroeger kreeg ik ten minste alleen notes als ik weer eens te jonge meisjes te gewaagd poste
Huurhuisquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:42 schreef hermandeperman het volgende:
Je zou het eventueel ook netjes kunnen wegwerken
Heb je tapijt liggen?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
HuurhuisOriginel staat hertsllen
Damnquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Achter de deur bij de damesfiets zit na een meter nog een deur, daar is het WC hokje
dat groene gedrocht met asbest is btw weggesloopt
niet verkeerdquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Mooi heEn nog een sperfect geisoleerd ook. En kijk ook een snaar ons uitzicht
http://fludizz.demon.nl/buzzybee/viewtopic.php?t=3739
Oh dan leer ik het over een jaar of 8 welquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:59 schreef hermandeperman het volgende:
een randstads scheldwoord van 2 jaar terug
Zoietsquote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh dan leer ik het over een jaar of 8 wel
Vind je?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:20 schreef Ballebek het volgende:
Wat gaan die SC tegenwoordig idioot snel!
Toen ik hier voor het eerst kwam gingen ze ook snelquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:26 schreef Ballebek het volgende:
In vergelijking met de goeie ouwe tijd
Hij is nog wel op msn.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:54 schreef Ballebek het volgende:
Haha, Mark heeft zeker ook geen internet meer op z'n werk
Ik heb die van hem thuis én die van zijn werk en beide zijn onlinequote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:01 schreef Ballebek het volgende:
Zal wel thuis aanstaan ofzo :S
Ik heb um eraf gepleurd (sorry rooie) werd een beetje moe van umquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb die van hem thuis én die van zijn werk en beide zijn online.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:02 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik heb um eraf gepleurd (sorry rooie) werd een beetje moe van um
Tis al een hel om met hem van den haag naar frankfurt in de auto te zitten => lult zoveel dat de radio de hele dag niet aan is geweest
Zo wel werk als prive MSN staat aan hier op mijn werkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:01 schreef Ballebek het volgende:
Zal wel thuis aanstaan ofzo :S
heb ik wel maar ik ben onwijs druk. Nieuw bedrijf he en ik doe verkoop dus veel lullenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:54 schreef Ballebek het volgende:
Haha, Mark heeft zeker ook geen internet meer op z'n werk
Ben je in Tilburg??????????quote:
servers voor je werk danquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:29 schreef Ballebek het volgende:
Haha, droog, nee ik heb al genoeg servershit, staat al helemaal vol hier thuis met heel clusters dus hoeft echt niet nog iets bij.
Jup. t/m 20 augustus ben ik hierquote:
Vroeg wakker... moet je werken ofzo?quote:
`quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jup. t/m 20 augustus ben ik hierhoezo?
Ja om 17.30 uur jaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vroeg wakker... moet je werken ofzo?
Ja, maar het wordt geloof ik alweer sneller.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:51 schreef hermandeperman het volgende:
Is het forum bij jullie ook zo ongekend traag
Lotus is een kutpakket.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:49 schreef BoJo het volgende:
Ik ben bezig aan een 9 uur durende Lotus Notes 6.5 cursus... ben nu al gaar![]()
Hoe laat?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt geloof ik alweer sneller.
quote:
Waar precies?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
`
IK ben in Bergen op zoom en kom vanmiddag/avond nog in Tilburg
Ik werd wakker, en zag dat het zonnig was. Ik sta op, WEG ZONquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]heb je zolang nodig om wakker te worden??
[..]
Waar precies?![]()
Vakantie!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:52 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Lotus is een kutpakket.
Als je dat nou zegt mag je na de lunch al weg.
Dank.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vijf voor Vijf.
Oké, ik neem mijn woorden terug!
Story of your life?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik werd wakker, en zag dat het zonnig was. Ik sta op, WEG ZON![]()
![]()
Lotus Notes heeft anders een hoop mogelijkheden meer dan bv MS Exchange.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:52 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Lotus is een kutpakket.
Ik weiger. Net als Exchange.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Lotus Notes heeft anders een hoop mogelijkheden meer dan bv MS Exchange.
In het begin vond ik het ook allemaal maar vaag, maar door het gewoon te gebruiken (ik heb er dus geen cursus in gehad) kan ik het inmiddels wel waarderen
Ik dacht al er is een PTAer in de buurt ik ruik jequote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
`
IK ben in Bergen op zoom en kom vanmiddag/avond nog in Tilburg
Nu is ie hierquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik werd wakker, en zag dat het zonnig was. Ik sta op, WEG ZON![]()
![]()
Whehehehequote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nu is ie hier!
GODVER. Ik typ het, weg zon.
Genoeg sex hier gehad sinds ik vorige week vroeg of ze met me wou trouwenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:00 schreef vosss het volgende:
Ik heb trouwens best zin in sex (bedenk ik me zomaar even tussen neus en lippen door)
knuffel?quote:
Jij woont in BoZ of Tilburg?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik dacht al er is een PTAer in de buurt ik ruik je
NU WEL JAquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:00 schreef vosss het volgende:
Ik heb trouwens best zin in sex (bedenk ik me zomaar even tussen neus en lippen door)
of ze zei ja -> sex met haarquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:01 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Genoeg sex hier gehad sinds ik vorige week vroeg of ze met me wou trouwen![]()
Anneeeeee!quote:
JA HALLO, JIJ HAD GISTEREN INEENS GEEN ZIN MEER!!!!!quote:
En jij succesquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Anneeeeee!
Hij mot een knuffel.
Ben weg. Tentamen maken![]()
Succes chefkequote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Anneeeeee!
Hij mot een knuffel.
Ben weg. Tentamen maken![]()
Ik ga Muuk NU vragenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:08 schreef BaraCuda het volgende:
Voordat we intiem gaan doen hier moeten er echt wat vrouwen bij heur
Ik mag niet meerquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:08 schreef vosss het volgende:
[..]
JA HALLO, JIJ HAD GISTEREN INEENS GEEN ZIN MEER!!!!!![]()
Optie 1quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
of ze zei ja -> sex met haar
of ze zei nee -> je hebt je uitgeleefd op een hoer.
Goh, wat zou het zijn?
Gefeliciteerd
Ik zit tussen rilland en woensdrecht in hequote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:09 schreef Fugie het volgende:
bij gabberdorp rilland
ik heb de auto weer terugBlijkbaar is het kleppendeksel niet vervangen en de ruitenwissers ook niet
Niet dat ik het erg vind, kan ik meer bier drinken
En waarom mág jij niet meer?quote:
Ja hallo, dat is dat fok wat retetraag isquote:
u vraagt wij draaienquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:08 schreef BaraCuda het volgende:
Voordat we intiem gaan doen hier moeten er echt wat vrouwen bij heur
Presentquote:
de klant gebruikt het dus moeten wij het ook kennenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:52 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Lotus is een kutpakket.
Ga er dan zelf een ochtendje mee stoeien, dan leer je veel meer.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
de klant gebruikt het dus moeten wij het ook kennen![]()
Maar ik heb hem af, nu Lotus Notes Domino Administration, staat 7 uur voor![]()
Notes is mega easyquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:13 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ga er dan zelf een ochtendje mee stoeien, dan leer je veel meer.
Baracuda als in de Velgen?quote:
Nee als in nickname bij online games 5 jaar geleden verzonnenquote:
PTASC Newbe: wie?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd![]()
Zo traag dat ik Anna van IKEA aan het lastigvallen ben
Anna van de ikea?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd![]()
Daar hoef je geen PTASC Newbie voor te zijnquote:
Autogek jupsquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee als in nickname bij online games 5 jaar geleden verzonnen
Maar vetel eens wat over je geweldig mooie auto.
Ijsmeis vertelde dat je autogek was![]()
Ik ben een pro jaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar hoef je geen PTASC Newbie voor te zijn
Anna van de Ikea is de vraagbaak van www.ikea.nl
Je kunt haar de domste dingen vragen
Meesterlijk als je even niets te doen hebt
En Bara, jij bent ook nog een Newbie![]()
![]()
Bij gebrek aan snelheid van fok idd geen slechte keuzequote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar hoef je geen PTASC Newbie voor te zijn
Anna van de Ikea is de vraagbaak van www.ikea.nl
Je kunt haar de domste dingen vragen
Meesterlijk als je even niets te doen hebt
En Bara, jij bent ook nog een Newbie![]()
![]()
ik heb nog geen login voor de Citrix dus ik kan niet op Notes. We hebben het zelf niet op de pc's staan.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:13 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ga er dan zelf een ochtendje mee stoeien, dan leer je veel meer.
Ga je dat allemaal zelf doen?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Autogek jups
Geweldig mooie auto
De volgende ja. Heb nu een barreltje van een Ford Sierra die ik voor 250 euro heb gevonden. Ga nog een sloop drbij halen, van 2 1 maken en verkopen. Daarna is het tijd voor een crxje uit te bouwen en verkopen. En dan.... Kan ik eindelijk het bedrag bij elkaar halen voor mijn Toyota Mr2 Twin type turbouit 92 welteverstaan (de rechthoekige lampen dus)
CRXquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Autogek jups
Geweldig mooie auto
De volgende ja. Heb nu een barreltje van een Ford Sierra die ik voor 250 euro heb gevonden. Ga nog een sloop drbij halen, van 2 1 maken en verkopen. Daarna is het tijd voor een crxje uit te bouwen en verkopen. En dan.... Kan ik eindelijk het bedrag bij elkaar halen voor mijn Toyota Mr2 Twin type turbouit 92 welteverstaan (de rechthoekige lampen dus)
Weet je Mukie, ik zou de CRX juist helemaal origineel maken (behalve andere velgjes ofzo).quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Autogek jups
Geweldig mooie auto
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben een pro ja![]()
Weet je hoe dat komt omdat jullie binnen notime als een stel theewijven een topic vollullen terwijl ik weer iets anders aan het doen ben
Je zei: Kan ik bij IKEA een negerslaaf kopen?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd![]()
Grotendeels wel jaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ga je dat allemaal zelf doen?
Voor een mr2 turbo heb ik ook nog even gekeken, maar die zijn niet te vinden joh
want?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Herman, je hebt gisternacht teveel in ONZ gezeten
Goedemorgen
Want je kent Anna van Ikeaquote:
Dat is Rob man.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Want je kent Anna van Ikea
Volgens mij dnekt de AIVD echt dat ik een terrorist benBeatrix komt over een urutej of zo in het dorp, en er staat nu al een uur een auto met een mannetje er in voor ons huis, terwijl er hier normaal gesproken NOOIT iemand komt
Doe eens een zwarte rugtas om en ren naar de bushaltequote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgens mij dnekt de AIVD echt dat ik een terrorist benBeatrix komt over een urutej of zo in het dorp, en er staat nu al een uur een auto met een mannetje er in voor ons huis, terwijl er hier normaal gesproken NOOIT iemand komt
Waarschijnlijk zijn ze aan het controleren waarom je niet aan het werk bentquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Turbo kun je evt ook zelf drop zettenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:41 schreef vosss het volgende:
Die MR2 turbo versies zijn alleen in Amerika geleverd geloof ik; dus dan zou het een import moeten worden.
Wel mooie auto's btw, en een wegligging van een kartje
Dat is 3 uur rennen voor dat ventje johquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Doe eens een zwarte rugtas om en ren naar de bushalte
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is 3 uur rennen voor dat ventje joh
Speaking of turbo's; ik ga maar eens een rondje nutteloos rondscheuren in mijn karretje zometeenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
Turbo kun je evt ook zelf drop zetten
Ik ben dr flieft op geworden toen ik nog wat had met mn ex.
De ex ging weg, maar verdomme wat mis ik dat karretje
Draait ie dan op dezelfde server als Fok?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:44 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ga niet meer qouten, dat duurt me te lang
Mukie, Anna is dood
Alexxxx, heel goed kerel, je leert het ooit nog wel eens
Ohjaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is 3 uur rennen voor dat ventje joh
Voor je het weet heb je er 7 gaatjes bijquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin naar buiten te gaan.
Wat heb je?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Speaking of turbo's; ik ga maar eens een rondje nutteloos rondscheuren in mijn karretje zometeen![]()
Rob = Xtreem.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie is Rob?
En ja herman, naar de bushalte ga ik meestel dan ook met de fiets
Ik wou vandaag nog wel even Bea's bus op de foto zettenMaar eigenlijk heb ik helemaal geen zin naar buiten te gaan.
De kans lijkt me idd aanwezig jaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Draait ie dan op dezelfde server als Fok?
Lekker dorpje is datquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie is Rob?
En ja herman, naar de bushalte ga ik meestel dan ook met de fiets
Ik wou vandaag nog wel even Bea's bus op de foto zettenMaar eigenlijk heb ik helemaal geen zin naar buiten te gaan.
Wat zieligquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Nee, niet thuis genomenDe foto van mijn plee staat wel in dit toipc btw
Een Lancia Nuova Delta HPE 2.0 16v HF Turboquote:
Lekker schone plee ookquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Nee, niet thuis genomenDe foto van mijn plee staat wel in dit toipc btw
Dat wil welquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Een Lancia Nuova Delta HPE 2.0 16v HF Turbo
Ik ook; daarom heb ik er ook 1 gekochtquote:
NEE, nu is ze ook al hier, ontloop je de rest van Fok! en hoop je dat Mukie hier niet terecht komt, is ze er opeensquote:
Als ik jou nu ook nog zou kennen, was het wat handiger geweestquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:16 schreef Ballebek het volgende:
[..]
NEE, nu is ze ook al hier, ontloop je de rest van Fok! en hoop je dat Mukie hier niet terecht komt, is ze er opeens![]()
Ik ben bijna klaar met mijn opdrachtquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:15 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen zin om te gaan werken
Amen to thatquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:15 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen zin om te gaan werken
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met mijn opdracht!
Dat kon idd wel eens kloppenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:19 schreef Alexxxxx het volgende:
herman je stelt je aanJou kennende kan het nooit zwaar werk zijn dat je doet
Ik doe meequote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Speaking of turbo's; ik ga maar eens een rondje nutteloos rondscheuren in mijn karretje zometeen![]()
Wat een baanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wheheheh!
Ik hoef nog maar .. *telt* anderhalf uur!
quote:
Haha, werd helemaal schijtziek van iemand die het de hele tijd over je had hier op het forum.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als ik jou nu ook nog zou kennen, was het wat handiger geweest
Ik kan er nog steeds niet over uit dat je tijdens je werk zoveel kunt FOK!kenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Normaal moet ik tot half 6 hoor
.
Maar ik heb daarstraks even vrij gevraagd. Ook voor morgen.
Maar morgen moet ik veel doen.
.
Dat is opzich niet een van de meest handige dingen die je met een mobiel zou kunnen doenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:34 schreef Ballebek het volgende:
Anders kwak je je mobiel in je theeglas en laat hem er een paar minuten in staan... IN DE THEE...
Tja, deze computer is ook niet de snelste en de bestanden die ik moet laden zijn vaak mega groot.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet over uit dat je tijdens je werk zoveel kunt FOK!ken
En wat ga je allemaal uitvreten morgen dan?
Met de snelheid van FOK kun je nu echt geen bericht posten binnen een minuutquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tja, deze computer is ook niet de snelste en de bestanden die ik moet laden zijn vaak mega groot.
Dus dan kan ik makkelijk even een bericht posten in de tussentijd.
Ik moet naar de gemeente(blabla halen) Ik moet pasfoto's laten maken (
) en nog iets.
dude 3 liter?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:42 schreef Ballebek het volgende:
Ach, zuip zoon 3 liter groene thee per dag dus 1 kopje minder boeit niet
Telefoon doet het nog gewoon zonder problemen (Nokia 1100)
Hier in PTASC?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:31 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Haha, werd helemaal schijtziek van iemand die het de hele tijd over je had hier op het forum.
Ga geen namen noemen btw
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:49 schreef Ballebek het volgende:
BOEIE is geen 1ste levensbehoefte.
Als mijn porno maar verder gaat met download ben ik allang blij
Wordt je nu net zo gefrustreerd als Tjabbo?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:49 schreef Ballebek het volgende:
BOEIE is geen 1ste levensbehoefte.
Als mijn porno maar verder gaat met download ben ik allang blij
Ga trouwen he, dan krijg je datquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wordt je nu net zo gefrustreerd als Tjabbo?
Note to self: Trouw nooit.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:58 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ga trouwen he, dan krijg je dat![]()
Hier is dat ook het geval...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Bovendien consumeert Sandra meer porno dan ik
Dan weet ik nl al wiequote:
Ik ga geen monoloog houden waarom ik niet zou trouwen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:wat is er nu weer mis met trouwen
Bovendien consumeert Sandra meer porno dan ik
(of als ik, maar ik denk, ik doe het maar precies zoals ik denk dat het niet moet zijn, dan klopt het vast)
Nope, hier laat ie ze gezicht niet zienquote:
Bitch ook leuker dan vrouwquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:16 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil ook niet trouwen.
Vriend klinkt veel leuker dan man..
Nu ben ik toch wel benieuwdquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:14 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nope, hier laat ie ze gezicht niet zien
Positiefquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nu ben ik toch wel benieuwd
Positief of negatief en waar
ik moet eerst eens een fatsoenlijke vent vindenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:16 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil ook niet trouwen.
Vriend klinkt veel leuker dan man..
oe nu ben ik al helemaaaaal benieuwd.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:23 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Positief
Ging over beschuitjes willen eten, sla ik meestal over kruimels werken niet echt...
Het is een Office Pro pakket ineen, plus Internet explorer, Frontpage enzoquote:
NEENquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
oe nu ben ik al helemaaaaal benieuwd.
geef eens een hint, zoals een topic
Dan begin er ook niet overquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik moet eerst eens een fatsoenlijke vent vinden
Joh...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het is een Office Pro pakket ineen, plus Internet explorer, Frontpage enzo
Leuk om je te narrenquote:
ja voor een proggie van 6mb vinnik dat best knapquote:
Dat zou best kunnen, geen idee.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:33 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Leuk om je te narren![]()
Je hebbum toch al afgewezen.
Dat zou best kunnen, geen idee.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:33 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Leuk om je te narren![]()
Je hebbum toch al afgewezen.
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, geen idee.
Anders kon ik ook kiezen tussen man of vriend
Mukie is een schoon popje welke dat magquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Mukie is er net ewen paar uur en heeft nu al de hele SC overgemomen
Ja hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:40 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Je wilt niet pop of lief genoemd worden, mag bitch wel?
Dat is jou in al die jaren nog niet gelukt ehquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Mukie is er net ewen paar uur en heeft nu al de hele SC overgemomen
Ben een fervent beoefenaarquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is jou in al die jaren nog niet gelukt eh
voor een proggie van 6mb vind ik het anders achterlijk veel lees/leer werkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja voor een proggie van 6mb vinnik dat best knap
Nee het fokkenquote:
Peu en ik reden ook door Hongarije en hebben ze niet gezienquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:46 schreef Ballebek het volgende:
Wat wel geil was, in Hongarije kreeg ik een leuk aanbod, of ik 2 Sloveense meisjes even wou uitwonen; waren pornoactrices (zeiden ze) en hadden zin in een leuk spelletje
Enige wat ze wilden was een lift.
Ach je hebt het zo onder de kniequote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
voor een proggie van 6mb vind ik het anders achterlijk veel lees/leer werk![]()
Eerst zagen ze er schattig uit toen we in de bar met ze hingen een uur ofzo, toen ze dat zeiden en ik nee zei tegen hun aanbod kwamen ze terug in een andere outfit...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
Peu en ik reden ook door Hongarije en hebben ze niet gezien![]()
thxquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:41 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Mukie is een schoon popje welke dat mag(staat voor slijmbal)
Nee, daarom heb ik de Vrachtwagen SC, de treintjes SC, de bussen SC en de Unimog SC maar overgenomenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is jou in al die jaren nog niet gelukt eh
je maakt me nieuwsgierig...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:53 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Eerst zagen ze er schattig uit toen we in de bar met ze hingen een uur ofzo, toen ze dat zeiden en ik nee zei tegen hun aanbod kwamen ze terug in een andere outfit...
Zweet stinkt nietquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:58 schreef Ballebek het volgende:
Wie doet de volgende SC? Beter niet die langharige stinkfries
Ik vind jou ook liefquote:
Ik voeg jou wel toe wanneer ik weer achter een computer zitquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief
Waarom heb ik jou btw nog niet in mn msn?
Ze kwamen terug als 2 gothic achtige meesteressen fully loaded.quote:
Doeg doegquote:
Eerst (foto's) zien, dan gelovenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:03 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ze kwamen terug als 2 gothic achtige meesteressen fully loaded.
AUW.
leerquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:03 schreef Ballebek het volgende:
[..]
AUW.
okquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik voeg jou wel toe wanneer ik weer achter een computer zit![]()
!
lekker tochquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:03 schreef Ballebek het volgende:
[..]
AUW.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief
Waarom heb ik jou btw nog niet in mn msn?
Waarom heb ik dat nu altijd als ik ergens ben?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:13 schreef hermandeperman het volgende:
En het gaat gelukkig weer over sex
Zullen we het dan maar over de betonkever in papua nieuw gunea hebben?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Waarom heb ik dat nu altijd als ik ergens ben?
Waarom stel je een retorische vraag?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Waarom heb ik dat nu altijd als ik ergens ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |