Dat kan nog oplopen ehquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Dat was nog niets vergeleken met over de brug rijden
Ik zou de afsluitdijk maar mijden danquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Dat was nog niets vergeleken met over de brug rijden
Ja zo heet dat apparaat jaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die unit heet toch de zendmast van Lopik
Ah, je bent over een brug gereden met een kuil.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dan had ik moeten duwen, als het opliep
Vet handigquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja zo heet dat apparaat ja
En hij staat in IJsselstein.
En de mensen in Zenderpark (nieuwe wijk om die mast heen) hebben last van automatisch aanspringende magnetrons en vanzelf stomende strijkbouten
Gelukkig is er in het miden een parking, kan ie in elk geval pissenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zou de afsluitdijk maar mijden dan
Toch wel tegen de pomp ehquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gelukkig is er in het miden een parking, kan ie in elk geval pissen
Ik heb het over de aflsuitdijk. En voor zover ik weet heeft terberg geen vestiging in het Ijsselmeerquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch wel tegen de pomp eh
Mooiste is nog wel dat dat echt op 30 meter van Terberg is
Je weet weer niet alles blijkt wel weerquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb het over de aflsuitdijk. En voor zover ik weet heeft terberg geen vestiging in het Ijsselmeer
Het strijkijzer heeft de televisie gebeld dat 'ie het bier alvast koud moet zettenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
**PING**
Ah, de bapao is klaar
Ik had bijna 1 van mn 2 Terberg boeken uit de kast gepakt om te controlerenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je weet weer niet alles blijkt wel weer
En die kutTV maar weigeren aan de slag te gaan hequote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het strijkijzer heeft de televisie gebeld dat 'ie het bier alvast koud moet zetten![]()
Je doet maarquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had bijna 1 van mn 2 Terberg boeken uit de kast gepakt om te controleren![]()
Is er geen herlaling van RTL transport magazine die je nu moet kijkenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had bijna 1 van mn 2 Terberg boeken uit de kast gepakt om te controleren![]()
Nee man, die staan zo keurig tussen mn Siemens boek en mn Unimog boekquote:
Zonder Lopik geen bouncing babesquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En die kutTV maar weigeren aan de slag te gaan he
je wil niet weten hoe de markt is ingezakt na al die aanslagenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
TF heeft ongetwijfeld ook nog wel wat leuk materiaal
We hebben al jaren geen kabel meerquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is er geen herlaling van RTL transport magazine die je nu moet kijken
Heeft ie nog geluk gehadquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:01 schreef Sjoewe het volgende:
Mijn drumleraar was aangehouden in London
Grote neger met rugtas, rennend om de metro te halen
Daar heb ik mijn tractoromnibus deel 1 & 2 staanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee man, die staan zo keurig tussen mn Siemens boek en mn Unimog boek
Na dat incidentje zijn ze toch net iets minder triggerhappy geworden...quote:
Nu kun je je 190D wel vergetenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je wil niet weten hoe de markt is ingezakt na al die aanslagen![]()
![]()
Trekkenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We hebben al jaren geen kabel meer
Ik kijk wel elke dag naar de trektocht
http://www.detrektocht.nl
Ah, 1945-1960 en 1960-1970quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn tractoromnibus deel 1 & 2 staan![]()
TF?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu kun je je 190D wel vergeten
Had hij geen 2 weken eerder moeten doenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:01 schreef Sjoewe het volgende:
Mijn drumleraar was aangehouden in London
Grote neger met rugtas, rennend om de metro te halen
ja?quote:
Alsof er toen noemenswaardige tractors zijn gemaakt, plastic meuk in bruin en oranjequote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, 1945-1960 en 1960-1970
waarom heb je 1970-1980 niet gekocht?
Jij een 190D?quote:
En groenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alsof er toen noemenswaardige tractors zijn gemaakt, plastic meuk in bruin en oranje
Opzich een goed plan jaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:05 schreef Sjoewe het volgende:
Als deze vol is gebud toch maar slapen
In de Bilt? Ik ga kijkenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:05 schreef hermandeperman het volgende:
Bij Hessing verkopen ze de Bowler Wildcat![]()
quote:
zaterdag nog een paar mooie fotos van gemaaktquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:05 schreef hermandeperman het volgende:
Bij Hessing verkopen ze de Bowler Wildcat![]()
Anders post je die evenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zaterdag nog een paar mooie fotos van gemaakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |