quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:31 schreef hermandeperman het volgende:
Dan ben ik toch eigenlij best een schappelijk ventje he

Nee?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of je herrinnert je de ban van de vorige persoon die foto's van familie van me had gepost

En sinds dien vermist?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
3 jaar geleden voor het laatst gezien

Je denkt toch niet dat hij geld heeft om naar R'dam te komenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:34 schreef Hugster het volgende:
ik heb niet echt zin om alex te meeten

Ga ik naar een meeting dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:34 schreef Hugster het volgende:
ik heb niet echt zin om alex te meeten

Ik ga volgende week rondreisje zeeland doen hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat hij geld heeft om naar R'dam te komen![]()

Friesland is te druk voor je?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga volgende week rondreisje zeeland doen hoor

Haha nee, gewoon een gebruikelijke fotorondritquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Friesland is te druk voor je?

Kut dan zit ik ook in zeelandquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga volgende week rondreisje zeeland doen hoor

Als je een blauwe Seat arosa ziet, met een king of teh road sticker op de achterklep, en er zit een heel lelijk mannetje met een bobbel onder zn shirt op de bestuurdersplaatse, en een hippe met een beetje baard op de bijrijders steol...quote:

Ja dat was echt een handige actie iddquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Haha nee, gewoon een gebruikelijke fotorondritJeweetwel, bij een van die ritjes ben ik nog bij je ouders voor huis langs gereden
en de terberg fabriek niet gezien![]()

Maar wel een reden om er terug te komenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja dat was echt een handige actie idd![]()

quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:40 schreef Alexxxxx het volgende:
bobbel onder zn shirt

Ik heb nog wel een rol prikkeldraad in de schuurquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja dat was echt een handige actie idd![]()

Benschop oleeeequote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar wel een reden om er terug te komen

Zeg dat danquote:

Ik zie het helemaal voor me.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een rol prikkeldraad in de schuur

Dit gaat neem ik aan over het Spyker topique?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Wlke mongool leest nu de telegraafDie lees ik alleen de voorpagina, als ik in de snackbart ben

quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zeg dat dan
Nu moet ik de mentalimage van twee hipies met een joekel van een stijve na het zien van een combine vanuit een seat uit m'n hoofd krijgen

Afgelopen zaterdag gingen we naar het truckstar festival.. Heeft hij bij me voor huis al een lekke band gereden.. hij wist niet dat er parkeerhavens waren en knalde met 50 over de stoeprandquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me.
Lig ik een week in de bosjes met die rol prikkeldraad bij me.
Komt die dude met zijn catheter langs in zijn Arosa, HOP, uitrollen die bende.
Heeft hij een lekke band![]()
![]()
![]()

Het zei je vergeven. Als echte rotterdamse kak lees je natuurlijk alleen het NRCquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit gaat neem ik aan over het Spyker topique?
Dat was op vakantie, en daar kon je alleen de Telegraaf krijgen

Bojo heeft vast nog wat servische mijnen op zolder liggenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me.
Lig ik een week in de bosjes met die rol prikkeldraad bij me.
Komt die dude met zijn catheter langs in zijn Arosa, HOP, uitrollen die bende.
Heeft hij een lekke band![]()
![]()
![]()

quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag gingen we naar het truckstar festival.. Heeft hij bij me voor huis al een lekke band gereden.. hij wist niet dat er parkeerhavens waren en knalde met 50 over de stoeprand

Ik lees de metro en de spitsquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het zei je vergeven. Als echte rotterdamse kak lees je natuurlijk alleen het NRC

TF heeft ongetwijfeld ook nog wel wat leuk materiaalquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bojo heeft vast nog wat servische mijnen op zolder liggen

Ik moest bijna lachenquote:

Alsof je een mijn nodig hebt om een Arosa op te blazenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
TF heeft ongetwijfeld ook nog wel wat leuk materiaal

Het was dan ook sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik niet.
Niet eens glimlachen

De chicanes in Benschop zijn waarschijnlijk al lastig zat voor hem jaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alsof je een mijn nodig hebt om een Arosa op te blazen
En zeker niet met zijn stuurkunsten

Het zou wel een mooie show gevenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alsof je een mijn nodig hebt om een Arosa op te blazen
En zeker niet met zijn stuurkunsten

gohquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het was dan ook sarcastisch bedoeld

De zendmast van Lopik omver rijdenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De chicanes in Benschop zijn waarschijnlijk al lastig zat voor hem ja

Hij staat in IJsselstein jaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De zendmast van Lopik omver rijden

Die kwam onverwacht ehquote:

quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De chicanes in Benschop zijn waarschijnlijk al lastig zat voor hem ja

Die unit heet toch de zendmast van Lopikquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij staat in IJsselstein ja

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |