Bij mij ook, maar volgens mij kan je de volgorde wijzigen maar dat is wel een hoop gedoequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:26 schreef HarigeKerel het volgende:
KPN Digitaal beslist bij mij op welk kanaal hij staat
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:28 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar volgens mij kan je de volgorde wijzigen maar dat is wel een hoop gedoe
Dat zou RTL ook moeten doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:25 schreef BVO het volgende:
Er is ook een 'uitzending gemist'-gedeelte ja..
Ik heb het inmiddels gevonden jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:25 schreef BVO het volgende:
Er is ook een 'uitzending gemist'-gedeelte ja..
Doet Talpa goedquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:43 schreef -Mk- het volgende:
Ook na de start op 13 augustus zijn de uitzendingen dagelijks vanaf 18.00 uur live te volgen via www.talpa.tv, met uitzondering van speelfilms en buitenlandse series.
Talpa.tv bouwt vanaf maandag haar archief op met on-demand programma's. Talloze series, nieuwsprogramma's en ondermeer de reality-programma's zullen gratis worden aangeboden in zeer goede breedband kwaliteit.
Whahahahaha, hilarisch. Als ze hieraan meedoen zijn ze toch per definitie al gestrikt voor Talpaquote:Zo zal Spijkerman te zien zijn met zijn zoektocht naar cabaretiers die met hem willen werken bij de nieuwe zender.
Zag gisteren zo'n stukje daarvanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Whahahahaha, hilarisch. Als ze hieraan meedoen zijn ze toch per definitie al gestrikt voor Talpa.
Godverdomme, ik lag in een deukquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zag gisteren zo'n stukje daarvan
'He Peter, Viggo!'
Zie je Viggo gelijk wegsprinten
Lijkt me wel aardig om te zien tbh
Mja, je moet het wel zien hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Godverdomme, ik lag in een deuk.
Geweldig, vliegtuigjes met reclame zijn zo 1980quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:47 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Mja, je moet het wel zien he
Zag net trouwens vliegtuigjes overvliegen met 'Niet te missen' enz.
Ik las 19.30 'Zenderopening' (zal wel promo's zijn oid) en dan volgens oa talpa.tv om 20.00 echt de kick-off met Linda, Beau en Jack oid.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:02 schreef pberends het volgende:
Wanneer is de kickoff nou... om 18 uur volgens de tv gids, om 19 uur volgens GS en de fok kontpage zegt weer wat anders.
Op hun eigen site begint om 20.00 uur Linda, Beau & Jackquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:02 schreef pberends het volgende:
Wanneer is de kickoff nou... om 18 uur volgens de tv gids, om 19 uur volgens GS en de fok kontpage zegt weer wat anders.
Nou ja, het wordt steeds gestoorder. Ik snap het niet meer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
Op hun eigen site begint om 20.00 uur Linda, Beau & Jack
In het programma 'Linda, Beau en Jack: de weg naar Talpa' krijgt de kijker te zien wat de nieuwe zender allemaal te bieden heeft"
Was gister o.a. op RTL 5 voor AZ-Sparta. Vind 't wel lekker klinken, meer ook niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:17 schreef Coelho het volgende:
iemand de tune van "de wedstrijden" al gecapt? Ben benieuwd wat DJ Thijs gemaakt heeft.
Hehe, idd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:29 schreef Toad het volgende:
Leuk om te zien dat bij de NOS Talpa in de schijnwerpers staat en bij RTL Nieuws niet.
Ik denk dat RTL 4 en 5 sowieso nog wel meer kijkcijfers zullen halen dan Talpa, iig in het begin.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:53 schreef Toad het volgende:
Denken jullie trouwens dat er zenders verdwijnen? Talpa is volgens mij een sterkere zender (qua kijkcijfers) dan RTL 5, RTL 7, SBS 6, Net 5 en Veronica. De publieke omroep heef toch niks te winnen of verliezen. Maar de commercielen wel...
Mooi weer de Leeuwquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:51 schreef pberends het volgende:
Komt echt geen ene reet op tv vanavond trouwens. Lama's ook niet.
Heerlijke vrouw hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:57 schreef schatje het volgende:
Lekker kijken naar het botox hoofd van Linda![]()
.
Misschien heeft ze weer bij laten spuiten![]()
.
![]()
![]()
Het enige inderdaad. NOVA heeft ook items die nergens over gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |