oh oke, nog even geduld dan. Heb me nu bij al die organisaties aangemeld die je eerder had gepost maar het loopt nog niet echt storm. Heb al wel 1 euro verdiend voor een onderzoekje bij Ciaoquote:Op woensdag 2 november 2005 11:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bij mij duurde het even eer ze met enquetes op de proppen kwamen.
Het verschilt per enquetebureau. Naar mijn mening is Nipo één van de besten die de meeste enquetes uitdeelt. Alleen kan het ook bij Nipo soms lang duren voor je weer een uitnodiging krijgt om een enquete in te vullen. Soms 2 enquetes in 1 week en soms een hele maand (of misschien wel 2) helemaal niets. Verschilt ook per persoon in welke doelgroep je valt.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:12 schreef AversusZ het volgende:
oh oke, nog even geduld dan. Heb me nu bij al die organisaties aangemeld die je eerder had gepost maar het loopt nog niet echt storm. Heb al wel 1 euro verdiend voor een onderzoekje bij Ciaoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zucht....wat een zelfbeheersing....Ik heb met veel moeite 3 Bol-bonnen opgespaard. Toen kon ik het echt niet meer laten om te bestellen!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:01 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Ik ben lid sinds feb. 2005 en heb nu al 5 Blokkerbonnen. Totaal dus al 50 euro verdiendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik spaar ze allemaal op omdat ik van plan ben om over ± een jaar te gaan verhuizen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of mocht mijn stofzuiger het begeven, kan ik zo een nieuwe halen bij blokkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier ookquote:Op donderdag 3 november 2005 12:16 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb nu net een enquete ingevuld bij NIPO voor 5.85om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.NS-onderzoekJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
Voor stinkie, over lichaamsverzorging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop