Wat heet jong ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:19 schreef jessie het volgende:
Luuke lekkere smeerpoets
En Jordy heeft een leuk dagje (en githa ben jij nog zo jong?)
had best even aan mogen waaien hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:00 schreef Githa het volgende:
[i]Vandaag in Blijdorp deed Jordy High Five met een leguaan :
Jahquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:43 schreef Martineke het volgende:
[..]
had best even aan mogen waaien hoor
Is 'gewoon' van de Hemaquote:Githa
Noah, wat heb jij een gaaf pak aan...
Leuk!quote:Jambo
Is inderdaad De Koppel. En ze zijn nog steeds niet klaar met verbouwen. Maar je kan wel gewoon overal bij. En ze hebben hele lieve kleine biggetjes
Dan is er iets mis met Damon's banner denk ik, want die staat op Happy Fourth Birthdayquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:01 schreef lily het volgende:
Damon is niet jarig hoormaar David is wel een lekker ding
![]()
uhuh... Als ik de touwtjes niet vastmaak zakt ie ietsjes zodat ze op de zoom gaat staan (zoals je op de foto ziet).. maar als ik 't touwtje gewoon strik zit ie hartstikke goedquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:19 schreef jessie het volgende:
Dat snoetje
(past ze dat broekje nu al?)
Helemaal zelf vanuit hang stand tegen het kussen achter hemquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:01 schreef bixister het volgende:wow, helemaal zelf gaan zitten jordy?!
![]()
Hij doet er alleen nog niks...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:26 schreef jessie het volgende:
Wat lijkt e op die slaapfoto op Wyllian
Een lekker meiske hoor Jonnetje
En Wyllian op de wc
Het feest zelf heeft ze niet meegemaakt, toen was er oppas en in het gemeentehuis was ze heel aandachtig met (andere) oma's ketting aan het spelen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:36 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Demi je lijkt wel een klein prinsesjehopelijk heb je het naar je zin gehad op het feest?
dank je wel.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:25 schreef jessie het volgende:
Vergeet iks teeds maar die haarband foto vond ik megakjoet
Ja hequote:Op zondag 7 augustus 2005 23:58 schreef babyfeet het volgende:
oh die haarbanden vind ik zo leuheuk staat ze echt schattig
en jordy wat goed van je
En toen was het maandag.....quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:16 schreef bixister het volgende:
jolie, staat je goed zo'n weekendhanenkam!
Wat een mooi pakje, het staat Maria echt leuk (ach, een vuilniszak staat Maria nog leuk want Maria is nou eenmaal Maria...) maar dit is echt mooi! En het ziet er ook uit alsof het enorm lekker zit, comfortabel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:32 schreef Sugar het volgende:
Maria in het door mijn moeder gemaakte trouwpakje!![]()
Jahaaa!! Zo doet ie ut wel!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:16 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet niet, speciaal voor jullie dan maar even zo????
Ireth m'n ballenbakspeeltuintrauma komt weer bovenhoewel Suus prachtig is!
Ja beetje droge huid. Dat komt omdat ze iets te lang in de buik heeft gezeten en ze met haar vingertjes in haar mond probeert te komen en het dan rondom de mond nat wordt en ze per ongeluk krabt omdat ze haar vingers niet in de mond krijgt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:16 schreef Jelief het volgende:
oow Manou! Wat kijkt ze helder uit haar ogen Rekkie!
heeft ze uitslag rond haar mond oid?
en jadey mag er ook wezen!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:50 schreef jessie het volgende:
Danosa wat een prachtig meisje ben je. Leuke haartjes ook
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:29 schreef moussy het volgende:
René heeft volgens mij ook wat gezien op tv
[afbeelding]
Nee hoor, zelf heeft ze er bijna geen last van. Het is nu overigens bijna helemaal over.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:16 schreef TearSong het volgende:
En Manou, echt mooi! Ik hoop dat ze niet al te veel last heeft van die uitslag.
een DNS server zet zeg maar de naam www.fok.nl om naar een ip adres waarop de site bereikbaar is.quote:
Super foto's + verhaal.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:25 schreef Karin het volgende:
Iris was hier een dagje en Bram en Iris moesten alles samen doen
Samen flesje pap
[afbeelding]
Samen gieteren in bad
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Samen broodje eten, natuurlijk hetzelfde op brood
[afbeelding]
Samen met de bal op de glijbaan
[afbeelding]
Van het samen "nie slapuh" heb ik geen foto's![]()
Ik had een campingbedje bij Bram op de kamer gezet. Ze zouden het toch gewend moeten zijn van het kdv. Maargoed alletwee uitgekleed, schone kont en naar bed toe. Iris begon al over poepie maar ze had niet gepoept dus ik dacht dat ze in de war was. Wij naar beneden toe en het enige wat ik hoorde op de babyfoon was "Baham" "Iesie" "Baham" "Iesie" "Slapuh" "Neej" enz enz enz. Dus Peet al boos naar boven en toen hij boven kwam gingen ze braaf liggen. Nog geen seconde nadat de deur gesloten was ging het weer verder. Dus ik maar naar boven met het idee dat ik daar zou blijven totdat ze sliepen. Kom ik boven heeft Iris een poepluier. Bram ook grote verhalen over poep maar ik rook niets. Oke Iris verschoond, strenge toon opgezet, jullie moeten slapen. Ik in de stoel achter hun bedjes gaan zitten maar ze zagen elkaar nog dus ze zaten nog te keten. Ik ertussen gaan zitten maar zaten ze nog geluiden naar elkaar te maken. Peet heeft het campingbedje bij ons op de kamer gezet en Iris is na een minuut of 10 toch maar gaan slapen. Na een half uur lag Bram nog te keten (maarja die lag op onze kamer dus in het campingbedje, zou wel eens vreemd kunnen zijn). Toch maar gaan kijken, jawel hoor ook een poepbroek. Ook verschoond en toen ben ik maar bij hem gebleven totdat hij sliep. Het was ondertussen al kwart over 2 dus onze plannen voor de kinderboerderij konden we wel vergeten. Bram heb ik om kwart voor 4 wakker gemaakt en voordat het spul een beetje goed wakker is en een fruitje heb gegeten en jassies aanheeft ben je zo een half uur verder. Maar we hebben echt een knaldag gehad met zijn allen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |