abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 augustus 2005 @ 23:34:32 #251
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29643583
Lief he en dat mondje ze kan zo lief kusjes geven
pi_29643631
Dat mondje is ook verry kjoet! (Jans doet ook van die lieve kusjes, die lebbert t liefst de hele dag en dan doet ze er ook hmmm geluid bij )
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29644137
Foto's van gisteren.
De taart staat er niet op, die is alleen op de film.

op het eind werd hij erg moe

En de buit:
  zondag 14 augustus 2005 @ 23:51:33 #254
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_29644204
Oh Anitra, die boerderij en stal zijn hier altijd zo'n groot succes. Ze spelen daar heel veel mee.
Schaapjes aller landen verenigt u.
Veni, vidi, pavi (We came, we saw and we ate grass)
pi_29644210
Djulian wat ben je verwend!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29644350
Fjolle, nu wil hij er alleen nog mee gooien en af en toe op de geluidjes drukken. Op die kleinere zitten meer geluidjes dus die staat nu n de speelhoek. Maar ik ben ook helemaal weg van dat spul en wil nog meer hebben

Jessie hij is idd erg verwend
  FOK!fossiel maandag 15 augustus 2005 @ 21:25:48 #257
2628 Karin
pi_29669933
Iris was hier een dagje en Bram en Iris moesten alles samen doen

Samen flesje pap

Samen gieteren in bad

Samen broodje eten, natuurlijk hetzelfde op brood

Samen met de bal op de glijbaan

Van het samen "nie slapuh" heb ik geen foto's
Ik had een campingbedje bij Bram op de kamer gezet. Ze zouden het toch gewend moeten zijn van het kdv. Maargoed alletwee uitgekleed, schone kont en naar bed toe. Iris begon al over poepie maar ze had niet gepoept dus ik dacht dat ze in de war was. Wij naar beneden toe en het enige wat ik hoorde op de babyfoon was "Baham" "Iesie" "Baham" "Iesie" "Slapuh" "Neej" enz enz enz. Dus Peet al boos naar boven en toen hij boven kwam gingen ze braaf liggen. Nog geen seconde nadat de deur gesloten was ging het weer verder. Dus ik maar naar boven met het idee dat ik daar zou blijven totdat ze sliepen. Kom ik boven heeft Iris een poepluier. Bram ook grote verhalen over poep maar ik rook niets. Oke Iris verschoond, strenge toon opgezet, jullie moeten slapen. Ik in de stoel achter hun bedjes gaan zitten maar ze zagen elkaar nog dus ze zaten nog te keten. Ik ertussen gaan zitten maar zaten ze nog geluiden naar elkaar te maken. Peet heeft het campingbedje bij ons op de kamer gezet en Iris is na een minuut of 10 toch maar gaan slapen. Na een half uur lag Bram nog te keten (maarja die lag op onze kamer dus in het campingbedje, zou wel eens vreemd kunnen zijn). Toch maar gaan kijken, jawel hoor ook een poepbroek. Ook verschoond en toen ben ik maar bij hem gebleven totdat hij sliep. Het was ondertussen al kwart over 2 dus onze plannen voor de kinderboerderij konden we wel vergeten. Bram heb ik om kwart voor 4 wakker gemaakt en voordat het spul een beetje goed wakker is en een fruitje heb gegeten en jassies aanheeft ben je zo een half uur verder. Maar we hebben echt een knaldag gehad met zijn allen!
pi_29670046
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 21:25 schreef Karin het volgende:
Iris was hier een dagje en Bram en Iris moesten alles samen doen

Samen flesje pap
[afbeelding]

Samen gieteren in bad
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Samen broodje eten, natuurlijk hetzelfde op brood
[afbeelding]

Samen met de bal op de glijbaan
[afbeelding]

Van het samen "nie slapuh" heb ik geen foto's
Ik had een campingbedje bij Bram op de kamer gezet. Ze zouden het toch gewend moeten zijn van het kdv. Maargoed alletwee uitgekleed, schone kont en naar bed toe. Iris begon al over poepie maar ze had niet gepoept dus ik dacht dat ze in de war was. Wij naar beneden toe en het enige wat ik hoorde op de babyfoon was "Baham" "Iesie" "Baham" "Iesie" "Slapuh" "Neej" enz enz enz. Dus Peet al boos naar boven en toen hij boven kwam gingen ze braaf liggen. Nog geen seconde nadat de deur gesloten was ging het weer verder. Dus ik maar naar boven met het idee dat ik daar zou blijven totdat ze sliepen. Kom ik boven heeft Iris een poepluier. Bram ook grote verhalen over poep maar ik rook niets. Oke Iris verschoond, strenge toon opgezet, jullie moeten slapen. Ik in de stoel achter hun bedjes gaan zitten maar ze zagen elkaar nog dus ze zaten nog te keten. Ik ertussen gaan zitten maar zaten ze nog geluiden naar elkaar te maken. Peet heeft het campingbedje bij ons op de kamer gezet en Iris is na een minuut of 10 toch maar gaan slapen. Na een half uur lag Bram nog te keten (maarja die lag op onze kamer dus in het campingbedje, zou wel eens vreemd kunnen zijn). Toch maar gaan kijken, jawel hoor ook een poepbroek. Ook verschoond en toen ben ik maar bij hem gebleven totdat hij sliep. Het was ondertussen al kwart over 2 dus onze plannen voor de kinderboerderij konden we wel vergeten. Bram heb ik om kwart voor 4 wakker gemaakt en voordat het spul een beetje goed wakker is en een fruitje heb gegeten en jassies aanheeft ben je zo een half uur verder. Maar we hebben echt een knaldag gehad met zijn allen!
Super foto's + verhaal.

Vooral dat "Braham" "Iesie"
pi_29670334
Goh, begint het keten nu al! Geweldig!!
pi_29671638
Bram en Iris wat een verhaal Lekker stel hoor.
En wat een superlichte blonde koppies hebben jullie
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:09:16 #261
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_29671829
Dat ziet er ontzettend gezellig uit, Karin! Het lijkt zo wel een tweeling
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:13:25 #262
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29672034
Karin wat een heerlijk verhaal!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29672999
Jans controleerd Barbara

Ze is wel heel lief

Zooooooooooooooo lief

Jans happy met de waterbaan.

Lekker je armpjes in t water

Gezichtje wassen

En gewoon lekker in je spel opgaan.

Op de nieuwe wipschommel.

En nog een foto om te laten zien dat Bo er ook nog echt is hoor (maar die wil nooit op de foto)

Samen t laatste flesje. En waar doe je dat nou fijner dan...........tussen 2 stoelen gepropt op de grond

Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:36:38 #264
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_29673132
karin geweldig verslag

haha Bo en janneke dat is toch ook heel gezellig zo saampies
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:42:20 #265
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_29673390
Wat een geweldige fotoreportages hier! Bram en Iris en Janneke (en Bo). Wat een plezier op zo'n druilerige dag.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:56:25 #266
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_29674004
Jessie, wat een superfoto's!
pi_29674284
ik vind die Janneke foto's altijd zo leuk !
ze kan zo lekker bezig zijn zonder op de camera te letten. (zo lijkt het in ieder geval)
  † In Memoriam † dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:02:29 #268
7074 moussy
kuttekop
pi_29676895
fotoverslag van Cas zn verjardag

Na het uitslapen (het was 10:45 vanmorgen ) en wat drinken wilde René ls eerste haar kadootje geven

otooooooooooooos

Broodje eten...

Ik kon niet wachten tot het broodje op was, dus het groooooote kado kwam ook maar

Hier heeft ie het broodje nog in zn hand, maar toen al het spul uit de doos was lag het al snel tussen de bank gepropt en daarna hebben we hem de hele ochtend niet meer gezien of gehoord

René vond het ook leuk

Moorkop slopen eten

Denken dat het zadeltje van je loopfiets een bagagedrager is

Garage in de tent

En de kadootjes (behalve de loopfiets en de iglo-tent) van vandaag. Volgende week komt de volgende ronde, dan is de andere helft familie en vrienden van vakantie terug
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_29677116
Wat een lekker viespeukie is t toch
Schattige foto met zijn drinken op t zadel
Leuk joh die garage!!!!
En Renee met dr barbies
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:11:36 #270
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_29677242
jeetje cas wat ben jij al verwent en dan krijg je nog meer
leuk met die fiets
wat is hij toch een heerlijke smeerpoets he
en zijn de rollen omgedraait nu een broek en geen t'shirt
en die foto bij het eerste cadeau dat hij echt zo kijkt wat zit erin? prachig
jeetje reneé wat ben je toch een mooie meid zeg
  † In Memoriam † dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:23:52 #271
7074 moussy
kuttekop
pi_29677598
Vetkleppie he Cas is zo verkouden dat zijn gezicht gewoon 1 klont snot is, hoe vaak je ook poetst en veegt
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:41:59 #272
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29678066
Cas wat is hij stoer met die ketting en zonder shirt
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:43:46 #273
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29678110
Oh en Jessie weet je nog dat ik je die foto liet zien vorig jaar, dat ik vroeger zo'n zelfde 'kapsel' als Janneke had? Toen ik twee werd, had ik precies het kapsel dat ze nu heeft
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 08:36:35 #274
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_29681757
LB laat is zien

Cas ziet er goed uit die gevulde tafel enne stoer binkie ben je
Rene
pi_29682475
Luchtbel en ik heb je haar nu gezien Er is nog hoop er is nog hoop
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')