Super foto's + verhaal.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:25 schreef Karin het volgende:
Iris was hier een dagje en Bram en Iris moesten alles samen doen
Samen flesje pap
[afbeelding]
Samen gieteren in bad
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Samen broodje eten, natuurlijk hetzelfde op brood
[afbeelding]
Samen met de bal op de glijbaan
[afbeelding]
Van het samen "nie slapuh" heb ik geen foto's![]()
Ik had een campingbedje bij Bram op de kamer gezet. Ze zouden het toch gewend moeten zijn van het kdv. Maargoed alletwee uitgekleed, schone kont en naar bed toe. Iris begon al over poepie maar ze had niet gepoept dus ik dacht dat ze in de war was. Wij naar beneden toe en het enige wat ik hoorde op de babyfoon was "Baham" "Iesie" "Baham" "Iesie" "Slapuh" "Neej" enz enz enz. Dus Peet al boos naar boven en toen hij boven kwam gingen ze braaf liggen. Nog geen seconde nadat de deur gesloten was ging het weer verder. Dus ik maar naar boven met het idee dat ik daar zou blijven totdat ze sliepen. Kom ik boven heeft Iris een poepluier. Bram ook grote verhalen over poep maar ik rook niets. Oke Iris verschoond, strenge toon opgezet, jullie moeten slapen. Ik in de stoel achter hun bedjes gaan zitten maar ze zagen elkaar nog dus ze zaten nog te keten. Ik ertussen gaan zitten maar zaten ze nog geluiden naar elkaar te maken. Peet heeft het campingbedje bij ons op de kamer gezet en Iris is na een minuut of 10 toch maar gaan slapen. Na een half uur lag Bram nog te keten (maarja die lag op onze kamer dus in het campingbedje, zou wel eens vreemd kunnen zijn). Toch maar gaan kijken, jawel hoor ook een poepbroek. Ook verschoond en toen ben ik maar bij hem gebleven totdat hij sliep. Het was ondertussen al kwart over 2 dus onze plannen voor de kinderboerderij konden we wel vergeten. Bram heb ik om kwart voor 4 wakker gemaakt en voordat het spul een beetje goed wakker is en een fruitje heb gegeten en jassies aanheeft ben je zo een half uur verder. Maar we hebben echt een knaldag gehad met zijn allen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |