abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 augustus 2005 @ 10:01:42 #51
111528 Viajero
Who dares wins
pi_29418440
Ik heb respect voor het feit dat hij terrorisme (aanvallen op burgers) afwijst en alleen gewapende strijd (tegen militairen) propageert. Hij roept alleen wel op tot gewapende strijd tegen één van onze belangrijkste bondgenoten, in een oorlogsgebied waar ook Nederlanders zijn.

Dat is toch verraad? Pak hem op en zet hem voor de rest van zijn leven in de cel!

Jammer dat er eerst tientallen/honderden doden moeten vallen bij een aanslag in Nederland voordat we wakker gaan worden.

Dit soort tuig moet met alle legale middelen bestreden worden.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 10:22:53 #52
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29418834
vreemd he mensen , dat er 2 zijjden zijn
oh wacht de ene zijjde veracht de andere , als wij bijvoorbeeld zeggen , goed joh , terroristen afgeschoten , dan is dat geaccepteerd , maar als iemand van de anderre kant dit zegt over *bijv , de britse militairen , dan is hij GEK!

puike redeneringen , je kunt ook relativeren
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_29418857
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:22 schreef BaajGuardian het volgende:
oh wacht de ene zijjde veracht de andere , als wij bijvoorbeeld zeggen , goed joh , terroristen afgeschoten , dan is dat geaccepteerd , maar als iemand van de anderre kant dit zegt over *bijv , de britse militairen , dan is hij GEK!

De winnaar schrijft de geschiedenis he
Yeah baby Yeah!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 10:27:24 #54
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29418925
jup
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 10:55:00 #55
111528 Viajero
Who dares wins
pi_29419462
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:22 schreef BaajGuardian het volgende:

Hij is niet gek, maar hij is wel de vijand.
De britten zijn onze bondgenoten.

Opsluiten dus.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_29419879
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:01 schreef Viajero het volgende:
Ik heb respect voor het feit dat hij terrorisme (aanvallen op burgers) afwijst en alleen gewapende strijd (tegen militairen) propageert. Hij roept alleen wel op tot gewapende strijd tegen één van onze belangrijkste bondgenoten, in een oorlogsgebied waar ook Nederlanders zijn.

Dat is toch verraad? Pak hem op en zet hem voor de rest van zijn leven in de cel!

Jammer dat er eerst tientallen/honderden doden moeten vallen bij een aanslag in Nederland voordat we wakker gaan worden.

Dit soort tuig moet met alle legale middelen bestreden worden.
Amerika is geen bondgenoot, ik vind het goed dat hij daar afstand van neemt. Maar oproepen tot gewapende strijd is natuurlijk sowieso verwerpelijjk.
pi_29419924
Twintig jaar geleden zou hij een lintje hebben gekregen van Reagan.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:19:42 #58
111528 Viajero
Who dares wins
pi_29419943
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Amerika is geen bondgenoot, ik vind het goed dat hij daar afstand van neemt. Maar oproepen tot gewapende strijd is natuurlijk sowieso verwerpelijjk.
Van jou misschien niet, van Nederland toch echt wel hoor. Ooit van NAVO gehoord?
Het ging trouwens over Groot Brittanië, maar daarvoor geldt precies hetzelfde.

Oproepen tot gewapende strijd is op zich niet verwerpelijk, maar als je oproept tot gewapende strijd tegen ons hebben wij de plicht jou te stoppen.
pi_29419945
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:18 schreef Monidique het volgende:
Jep en misschien over 20 jaar wel weer.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:22:34 #60
111528 Viajero
Who dares wins
pi_29420002
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:18 schreef Monidique het volgende:
Moeilijk hé, veranderende politieke omstandigheden. Even voor de duidelijkheid, op welk jaar heb jij je wereldbeeld vastgeklikt?
pi_29420023
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:19 schreef Viajero het volgende:

[..]

Van jou misschien niet, van Nederland toch echt wel hoor. Ooit van NAVO gehoord?
Het ging trouwens over Groot Brittanië, maar daarvoor geldt precies hetzelfde.
De mensenrechtenschendingen waar deze landen zich schuldig aan maken, daar voel ik me geenszins bondgenoot van.
quote:
Oproepen tot gewapende strijd is op zich niet verwerpelijk,
In mijn ogen wel.
pi_29420051
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:22 schreef Viajero het volgende:

[..]

Moeilijk hé, veranderende politieke omstandigheden. Even voor de duidelijkheid, op welk jaar heb jij je wereldbeeld vastgeklikt?
Ergens tussen 284 en 1477. Alles daarbuiten is irrelevant.
pi_29420113
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:23 schreef SCH het volgende:

[..]

De mensenrechtenschendingen waar deze landen zich schuldig aan maken, daar voel ik me geenszins bondgenoot van.
[..]

In mijn ogen wel.
Jij hoeft er ook geen bondgenoot van te zijn, dat is de regering namelijk.

Van welk land zou jij bondgenoot willen zijn?
Yeah baby Yeah!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:29:42 #64
111528 Viajero
Who dares wins
pi_29420152
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:24 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ergens tussen 284 en 1477. Alles daarbuiten is irrelevant.
Ok, nog een bepaalde reden voor juist die jaartallen?
Reagan valt daar trouwens buiten...
pi_29420157
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:27 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Jij hoeft er ook geen bondgenoot van te zijn, dat is de regering namelijk.

Van welk land zou jij bondgenoot willen zijn?
Friesland
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:31:17 #66
111528 Viajero
Who dares wins
pi_29420181
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Friesland
Dan heb ik goed nieuws voor je: dat is een bondgenoot
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:32:24 #67
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_29420202
Friesland moet je niet serieus nemen, net zomin als deze v/d Ven
  donderdag 4 augustus 2005 @ 15:19:25 #68
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_29424100
Van de Ven is een zielig mannetje met het IQ van een strontvlieg. Die moet je niet serieus nemen: Opsluiten in een gesticht is het enigste wat met deze halve gare nog te doen valt. Dat zo´n idioot nog les mag geven is mij een raadsel.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
pi_29424462
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 15:19 schreef AvispaCS het volgende:
Die moet je niet serieus nemen: Opsluiten in een gesticht is het enigste wat met deze halve gare nog te doen valt.
Niet serieus nemen, maar tegelijkertijd wel duizenden euro's gemeenschappelijk geld aan 'm uitgeven omdat hij een mening uit die je niet serieus moet nemen? Beetje tegenstrijdig, niet?
  donderdag 4 augustus 2005 @ 15:40:03 #70
111528 Viajero
Who dares wins
pi_29424560
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 15:35 schreef Monidique het volgende:

[..]

Niet serieus nemen, maar tegelijkertijd wel duizenden euro's gemeenschappelijk geld aan 'm uitgeven omdat hij een mening uit die je niet serieus moet nemen? Beetje tegenstrijdig, niet?
Het probleem is dat er mensen zijn met nog minder IQ die hem wel serieus nemen..

Waarom mag je vrolijk verkondigen dat je graag in oorlog met ons bent? Dan moeten wij ons toch beschermen?

Hoeft ook niet veel te kosten, ik ben voor een rigoreuze herziening van gevangenis meubilair..
pi_29426061
LOL, waarom roept hij niet op om 'z'n soldaatjes' naar Egypte, Libie, Syrie, Iran etc te sturen? Ze willen toch zogenaamd de moslims daar helpen en ze redden van de Mossaad
Before all else, be armed.
pi_29438697
Ablul-Jabbar van de Ven is een smerig mannetje, wat is er erger dan een rat in je midden die profiteert van alle geneugten van het Westen maar ondertussen loopt te verkondigen dat datzelfde Westen dood moet? Maar goed, dat doen bijna al die moslim schreeuwers in Europa. Je zou denken dat ze het verschil wel weten tussen het veilige, schone en rijke land waar ze ten gast zijn en de smerige, corrupte woestenij waar ze vandaan komen. Om dan toch te zeuren over hoe verderfelijk het land is waar je bent, is wel bewijs dat ze compleet hypocriet zijn. Ik ben benieuwd of ze de Islam nog zo fantastisch vinden als ze echt in zo'n gestoorde staat als Iran wonen. Waarschijnlijk krijgt pas dan 90% van die ik-bash-ook-lekker-het-westen-want-ik-ben-een-opgeschoten-mocro/turk-met-teveel-vrije-tijd figuren het besef dat ze het hier eigenlijk toch wel heel lekker hebben.

Die Ablul mag van mij de verkeerde mensen tegen komen, of mag ik dat niet zeggen. Beschamend, zo'n figuur. Iedereen had na de oorlog de mond vol van NSB'ers, zijn we zo kort van geheugen? Wat die Ablul doet is in mijn ogen vele malen erger. Ik zal waarschijnlijk wel een aantal mensen tegen de schenen schoppen maar wat de islam ons zal brengen is vele malen erger dan het fascisme.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_29440517
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:49 schreef SCH het volgende:
Beetje vreemd dat een omroep als de BBC de moeite neemt een onbeduidend typjes als Van de Ven te interviewen.
Terrorisme ban je niet uit door het te bagatelliseren of door de aanstichters te kleineren. Types als Van de Ven zijn bloedlink, omdat ze helpen om de Mohammed B'tjes en Samir A'tjes van morgen te kweken. Dit soort gevaarlijke types moet je daarom juist heel goed in de gaten houden.
pi_29440576
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:14 schreef Umm-Qasr het volgende:
LOL, waarom roept hij niet op om 'z'n soldaatjes' naar Egypte, Libie, Syrie, Iran etc te sturen? Ze willen toch zogenaamd de moslims daar helpen en ze redden van de Mossaad
Irak erbij betrekken scoort he.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 12:25:54 #75
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_29442768
alleen zijn naam al, Abdul Jabbar, waar blijven ze het halen.
pi_29442984
De een steunt de terroristische oorlog door een supermacht (VS) tegen een ver en weerloos land (Irak). De ander steunt aanslagen op militairen van landen die de VS in de bloedschande helpen.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 12:54:44 #77
111528 Viajero
Who dares wins
pi_29443203
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 12:40 schreef Mikrosoft het volgende:
De een steunt de terroristische oorlog door een supermacht (VS) tegen een ver en weerloos land (Irak). De ander steunt aanslagen op militairen van landen die de VS in de bloedschande helpen.
De een staat aan onze kant. De ander is een verrader.
pi_29443294
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 12:54 schreef Viajero het volgende:

[..]

De een staat aan onze kant. De ander is een verrader.
De een hoeft zich niet boven de ander verheven te voelen.
pi_29443390
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 12:40 schreef Mikrosoft het volgende:
Volgens mij was het geen oorlog tegen Irak, maar tegen 1 persoon die door zijn leger bescherming genoot.
je praat de acties van 'verzetsstrijders' iets té goed.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 13:11:19 #80
111528 Viajero
Who dares wins
pi_29443448
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 13:00 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

De een hoeft zich niet boven de ander verheven te voelen.
De een weet waar hij zijn mooie leventje met internetaansluitong etc aan te danken heeft.
De ander verdient de doodstraf. Echt niet te geloven, ben je zo'n relschopper dat je liever Al Zarqawi hebt dan Bush?
pi_29443454
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 13:06 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Volgens mij was het geen oorlog tegen Irak, maar tegen 1 persoon die door zijn leger bescherming genoot.
je praat de acties van 'verzetsstrijders' iets té goed.
Ik praat het niet goed laat staan té goed. Ik constateer goedpraten van geweld door twee partijen.
pi_29443558
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 13:11 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Ik praat het niet goed laat staan té goed. Ik constateer goedpraten van geweld door twee partijen.
Nou ja, je geeft wel wat subjectieve benamingen aan de partijen, maar ik ben ook tegen de situatie op zich hoor, alleen hebben de Amerikanen zichzelf moreel gegijzeld in Irak, waardoor ze wel wegwillen maar niet wegkunnen.
Yeah baby Yeah!
pi_29443651
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 13:11 schreef Viajero het volgende:

[..]

De een weet waar hij zijn mooie leventje met internetaansluitong etc aan te danken heeft.
De ander verdient de doodstraf. Echt niet te geloven, ben je zo'n relschopper dat je liever Al Zarqawi hebt dan Bush?
De doodstraf verdienen voor een mening is zeer on-Amerikaans en ondemocratisch.
pi_29443707
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 13:27 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

De doodstraf verdienen voor een mening is zeer on-Amerikaans en ondemocratisch.
A) Ligt het eraan wat je met die mening doet en B) heeft het geen reet met democratie te maken.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 13:39:08 #85
111528 Viajero
Who dares wins
pi_29443792
Op verraad in tijd van oorlog staat al heel lang de doodstraf hoor.
Als het alleen bij wat geschreeuw blijft is een gevangenisstraf meestal voldoende.

Helaas wordt dit niet altijd even consequent uitgevoerd, John Walker Lindh had bv ook geëxecuteerd moeten worden.
pi_29443889
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 13:31 schreef Elgigante het volgende:

[..]

A) Ligt het eraan wat je met die mening doet en B) heeft het geen reet met democratie te maken.
Ik had het er ook niet over wat je met die mening doet. En in democratieën krijg je over het algemeen geen doodstraf voor een mening.
pi_29443945
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 13:48 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Ik had het er ook niet over wat je met die mening doet. En in democratieën krijg je over het algemeen geen doodstraf voor een mening.
klopt, gelukkig niet en dat moet zo blijven.
Yeah baby Yeah!
pi_29447715
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 13:48 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Dat is maar goed ook. Levenslang opsluiten net zoals Mohammed B en dan hopen dat ze 120 jaar oud worden is veel beter.
pi_29450513
het is een gevaarlijke gek zoals ik maanden geleden al zei toen hij net in het nieuws kwam. ik hoop dat de AIVD hem goed in de gaten houdt zodat die extremistische gek snel achter slot en grendel zit
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:28:31 #90
124307 HokkePok
Ga zoals je gaat.
pi_29451474
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 20:38 schreef GewoneMan het volgende:
het is een gevaarlijke gek zoals ik maanden geleden al zei toen hij net in het nieuws kwam. ik hoop dat de AIVD hem goed in de gaten houdt zodat die extremistische gek snel achter slot en grendel zit
Ik denk juist dat het nog gevaarlijker is om zo iemand gek te noemen..hij heeft helaas namelijk vele medestanders.
waarschijnlijk wel
pi_29455414
Ik steun helemaal niks.
pi_29461114
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 00:11 schreef Kareem.Abdul-Jabbar het volgende:
Ik steun helemaal niks.
En jou moeten we serieus nemen ?
pi_29472191
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 21:28 schreef HokkePok het volgende:

[..]

Ik denk juist dat het nog gevaarlijker is om zo iemand gek te noemen..hij heeft helaas namelijk vele medestanders.
dat soort varkens moeten we gewoon preventief ruimen. wordt de aarde en de mensheid een stuk beter van
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_29472952
vd Ven is gewoon een Islamitische Wilbers.
Allah Al Watan Al Malik
pi_29473180
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 21:01 schreef Mutant01 het volgende:
wilbers

je zal denk ik Wilders bedoelen, nou de wel edele en gerespecteerde heer Wilders is een mens met een goede kijk op de politiek en alles eromheen. hij ziet het moslim gevaar en wil er wat aan doen...

ik ben benieuwd of hij een goed programma kan neerzetten ik verwacht van wel, en als dat het geval is stem ik zeker op hem.
  zondag 7 augustus 2005 @ 22:32:52 #96
126463 Traffic
Drukdrukdruk
pi_29492960
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:20 schreef psychosucker het volgende:

[..]

Ik wens niemand dood ( en verder begeef ik me ook op een recht pad) dus hoef je mijn ouders niet ter verantwoording te roepen

Ik ken jelle persoonlijk, hij had al op jonge leeftijd psychische problemen; was makkelijk te beinvloeden...is intussen een gevaarlijk mannetje...
Dus Abdul-Jabbar heet gewoon Jelle, en is al z'n hele leven een beetje labiel. Vandaar z'n dubbele moslim-naam. Abdul-Jabbar klinkt vervaarlijker dan gewoon Jelle v.d. Ven.
Maar hoe dan ook: ik vind dat deze Jelle in de gaten gehouden moet worden, evenals alle andere tot de islam bekeerde Nederlanders, en vanzelfsprekend de moslims die haat prediken, al is het maar door agressief gedrag tegenover autochtonen op straat. Goed in het oog houden. Dat is dus een klusje voor poppenkastpop Piet Hein Donner, dus daar zal wel niks van terecht komen, want die brult altijd dat er zonder concrete aanwijzingen niks aan de hand is. Gelukkig krijgt-ie nu de wind van voren, nu er weer een gevaarlijke tbs-er ontsnapt is. Eens afwachten of-ie zich er weer met onbegrijpelijke taal uitlult. Z'n directe tegenstanders lusten 'm weer rauw. Prachtig!!!
  maandag 8 augustus 2005 @ 13:02:13 #97
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_29501990
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 15:35 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dacht het niet! Er zitten wel meer mensen in een gesticht die je niet serieus moet nemen, maar waar je de samenleving wel tegen moet beschermen.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
pi_29502159
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 21:01 schreef Mutant01 het volgende:
Slechte vergelijking natuurlijk Mutant en ik zie niet in wat je er aan hebt om mensen in hokjes te plaatsen.
V/d Ven heeft een totaal andere functie en achterban dan Wilders, als Wilders de aanslag in Israel door de extremistische Jood goed zou keuren en als bij hem extremistische strijders zich zouden melden met het verzoek om een fiat tot vergelding op Moslims zou je gelijk hebben.

Wilders is vooralsnog erg gematigd vergeleken bij v/d Ven.
Yeah baby Yeah!
pi_29502559
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 13:28 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Slechte vergelijking natuurlijk Mutant en ik zie niet in wat je er aan hebt om mensen in hokjes te plaatsen.
V/d Ven heeft een totaal andere functie en achterban dan Wilders, als Wilders de aanslag in Israel door de extremistische Jood goed zou keuren en als bij hem extremistische strijders zich zouden melden met het verzoek om een fiat tot vergelding op Moslims zou je gelijk hebben.

Wilders is vooralsnog erg gematigd vergeleken bij v/d Ven.
Vind ik niet, oorlogstaal is oorlogstaal. Beide kunnen er wat van, Wilders pleit ook voor het afschaffen van grondrechten van een bepaalde groep mensen, als je dat gematigd noemt....
Allah Al Watan Al Malik
pi_29502635
Wilders is voor een eventuele afschaffing van grondrechten voor (islamitische) radicalen.

Totaal onvergelijkbaar met vd Ven en zijn hoogverraad en extremisme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')