Nou, het gaat er meer om dat hij geen onschuldige slachtoffers wil. Hij ziet Britse militairen wel als schuldige.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:35 schreef ShaoliN het volgende:
Deze man heeft het beste met ons voor hoor. Hij vindt moorden dan wel goed, maar heeft liever niet dat het bij hem in de buurt gebeurt zodat hij of een van zijn andere importvriendjes om zouden komen. Een nobel streven.![]()
Overigens vind ik het feit dat Ahmed Deedat geld van de familie Bin Laden heeft ontvangen niet ter zake doende - het is een groot familie die in de bouwwereld een forse rijkdom heeft opgebouwd en ze mogen geld schenken aan wie ze willen.quote:Van de Ven is enige tijd voorzitter geweest van de Nederlandse afdeling van het Islamic Propagation Centre International (IPCI), een islamitische bekeringsorganisatie die haar basis heeft in het Zuid-Afrikaanse Durban, onder leiding van sjeik Ahmed Deedat, die geld heeft ontvangen van de familie Bin Laden, maar niet van Osama zelf.
Fijn, nu heb je zijn onderduikadres bekend gemaakt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:11 schreef kLowJow het volgende:
Toch bijzonder... Hij duikt onder omdat hij vreest voor zijn leven, maar is wel beschikbaar voor inteviews met de BBC..
Geert Wilders toch ook?quote:Toch bijzonder... Hij duikt onder omdat hij vreest voor zijn leven, maar is wel beschikbaar voor inteviews met de BBC..
Ja, ik ga er echter vanuit dat Van der Ven niet op dezelfde vorm van beveiliging kan rekenen als Wilders. Verder zal Wilders wel bereikbaar moeten zijn voor de pers wil hij zijn functie enigszins uit kunnen blijven oefenen.quote:
Nu doe je net alsof dat erg is.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:16 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, ik ga er echter vanuit dat Van der Ven niet op dezelfde vorm van beveiliging kan rekenen als Wilders.
Nee, ik doe net alsof dat logisch is.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof dat erg is.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof dat erg is.
Wat sidekick zegt....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:10 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou, het gaat er meer om dat hij geen onschuldige slachtoffers wil. Hij ziet Britse militairen wel als schuldige.
Maar het blijft een eng mannetje..
Hoe kom je daar nu weer bijquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:44 schreef Meki het volgende:
niet goed maar de Geert wilders steunt ook aanslagen op Palestijnen
daar hoor ik niemand over
dat zei ie zelf toen hij in Israel wasquote:
Inderdaad, zelfs Geert Wilders zčlf hoor ik er niet eens over!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:44 schreef Meki het volgende:
niet goed maar de Geert wilders steunt ook aanslagen op Palestijnen
daar hoor ik niemand over
Laten we die discussie maar bewaren voor: [Centraal] Conflict Palestina & Israel #54quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:54 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zei ie zelf toen hij in Israel was
hij vindt het terecht dat Israel Palestina binnen valt etc. etc.
Zo had ik het nog niet eens bekeken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:57 schreef lionsguy18 het volgende:
Van der Ven zal wel nooit een betaalde baan vinden.
Dus weer een islamiet met een uitkering.
Zo ken ik ook nog wel een paar mensen die zo denken. Hij keurt iig aanslagen op onschuldige burgers compleet af, en dat is al heel watquote:
Ik geloof dat hij werk heeft als docent.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:57 schreef lionsguy18 het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:00 schreef psychosucker het volgende:
zijn vader en moeder wonen hier verderop in de straat; moet ik ze maar weer eens ter verantwoording roepen ?
Misschien gaat hij dan wel, om aan z'n dagelijks brood te komen, tasjes stelen terwijl hij op een scooter zit.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:57 schreef lionsguy18 het volgende:
iddquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij werk heeft als docent.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien gaat hij dan wel, om aan z'n dagelijks brood te komen, tasjes stelen terwijl hij op een scooter zit.
Ik wens niemand dood ( en verder begeef ik me ook op een recht pad) dus hoef je mijn ouders niet ter verantwoording te roepenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
, mogen we jouw ouders ter verantwoording roepen voor dergelijke reacties
![]()
"verder begeef ik me op een recht pad"quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:20 schreef psychosucker het volgende:
[..]
Ik wens niemand dood ( en verder begeef ik me ook op een recht pad) dus hoef je mijn ouders niet ter verantwoording te roepen
Ik ken jelle persoonlijk, hij had al op jonge leeftijd psychische problemen; was makkelijk te beinvloeden...is intussen een gevaarlijk mannetje...
Een waar woord.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:29 schreef JohnDope het volgende:
Sluiten maar dit topic, die jongen met die groenlinks mentaliteit is het niet waard om over te praten, hij had een tijdje geleden al zijn 15 minutez of fame gehad![]()
GroenLinks?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:29 schreef JohnDope het volgende:
Sluiten maar dit topic, die jongen met die groenlinks mentaliteit is het niet waard om over te praten, hij had een tijdje geleden al zijn 15 minutez of fame gehad![]()
Mwah.... Basajev deed dat ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:11 schreef kLowJow het volgende:
Toch bijzonder... Hij duikt onder omdat hij vreest voor zijn leven, maar is wel beschikbaar voor inteviews met de BBC..
Dan zal hij wel eerst een scooter moeten stelen, en met zijn uiterlijk gaat het bij Opsporing Verzocht weer om iemand van allochtone afkomstquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien gaat hij dan wel, om aan z'n dagelijks brood te komen, tasjes stelen terwijl hij op een scooter zit.
nee GL-mentaliteit, zitten ook soortgenoten van van de ven.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:06 schreef SCH het volgende:
[..]
GroenLinks?Dit is meer de LPF en Wilders mentaliteit van haten en zondebokken zoeken.
Dat was het eerste wat in me opkwam, maar het zou kunnen zijn dat molsims in Engeland eens zijn naam hebben laten vallen en dat ze daarom in hem geļnteresseerd zijn of iets dergelijks, maar ik zie mener Van de Ven niet als groot roerganger of een miniversie van All-Sadr.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:49 schreef SCH het volgende:
Beetje vreemd dat een omroep als de BBC de moeite neemt een onbeduidend typjes als Van de Ven te interviewen.
Hij had zich al onmogelijk gemaakt maar het verschil is dat hij het nu nog bewuster heeft gedaan - bij Knevel kon je het nog op onnozelheid en onervarenheid gooien.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:47 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat in me opkwam, maar het zou kunnen zijn dat molsims in Engeland eens zijn naam hebben laten vallen en dat ze daarom in hem geļnteresseerd zijn of iets dergelijks, maar ik zie mener Van de Ven niet als groot roerganger of een miniversie van All-Sadr.
Dat hij deze uitspraken doet vind ik wel opmerkelijk, hij kan aan zijn sandalen aanvoelen dat men hier ook wel de BBC volgt en dat Nederland dergelijke uittingen niet toejuicht.
Nee, hij maakt zich een beetje onmogelijk.
Ja, ik heb hem min of meer een tweede kans gegeven en ik vond dat Andries hem iets aanpraatte wat hij misschien niet per se zou willen zeggen, maar hij heeft deze kans niet aangegrepen om definitief af te rekenen met de negatieve lading (dan was het waarschijnlijk weer niet op Fok verschenen).quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij had zich al onmogelijk gemaakt maar het verschil is dat hij het nu nog bewuster heeft gedaan - bij Knevel kon je het nog op onnozelheid en onervarenheid gooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |