Niet zo negatief mohammed.quote:
Haar op je benen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:26 schreef Jett het volgende:
mooi; ogen, mond, [b]haar benen[b] en me buik
minder mooi; neus, tenen, knieen ( komt door littekens )
zo beterquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:26 schreef Jett het volgende:
mooi; ogen, mond, haar,,,,,,,,,,,,,, benen en me buik
minder mooi; neus, tenen, knieen ( komt door littekens )
Doe jíj eens normaalquote:
pics?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:19 schreef Modwire het volgende:
Ik vind mn arm- en buikspieren wel mooi...![]()
2 kgquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:20 schreef Rhoona het volgende:
Niet mooi: mag nog 2 kilo af of zo, al ben ik nu wel een stuk tevredener dan een tijdje geleden
dat was de vraag nietquote:
Ik had hem idd ook in LIF of R&P kunnen zetten, maar de pubertijd is bij uitstek een moment waarop je onzeker bent over je uiterlijk, vandaar dat hij hier staat. Bovendien was ik benieuwd naar de antwoorden in deze leeftijdscategorie (ben zelf net puber-af, word morgen 20)quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:02 schreef JAMsper het volgende:
WAAROM staat dit topic in puber en tienertalk? Ik vind het een normaal, volwassen onderwerp, en dat is het ook.
Vind ik zelf ook welquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:28 schreef Wolkje het volgende:
[..]
dat was de vraag niet
De vraag was wat je zelf vindt.
met de rest ben ik btw gewoon tevreden.. vind het niet geweldig maar ook niet lelijk ofzo..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:33 schreef Imberr het volgende:
mooi: ogen, moedervlek op me hand (hartjesvorm), buik.. edit: figuur
minder mooi: neus, lach, dijen, nagels als ze weer es kort zijn![]()
De minpunten zover ik ze kan zien in je fotoboek vind ik persoonlijk geen minpunten hoor, je hebt wel een schattig neusjequote:Op zondag 7 augustus 2005 21:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
met de rest ben ik btw gewoon tevreden.. vind het niet geweldig maar ook niet lelijk ofzo..![]()
Of het maakt je juist niet veel uit wat anderen van je vinden...quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:05 schreef cultheld het volgende:
Volgens mij is 't vooral belangrijk wat anderen van je vinden
Met als gevolg dat je er als een pauper bij loopt.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:09 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Of het maakt je juist niet veel uit wat anderen van je vinden...
Kleding niet natuurlijk. Maar daar gaat het in dit topic niet om. Wat doet het er toe als ik m'n handen wel/niet mooi vind? Maar ik bedoel, waarom wil je er goed uitzien? Precies: Voor je omgeving. Mensen die zeggen; "Ik doe het voor mezelf" liegen dat ze barstenquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:16 schreef JeroenV het volgende:
Hoezo? Je gaat je toch niet kleden oid naar wat anderen van je vinden? En ook zonder de mening van anderen kun je er gewoon goed uit zien..
Ze zeggen dat ik een mooie lach heb. Leuk, maar verder maakt het me niet veel uit.
Beetje leuke bril kan best mooi staan bij vrouwen hoor!quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:48 schreef Sessy het volgende:
Mooi aan mezelf:
m'n onderbenen, m'n handen en armen, en voor de rest alles wat niet onder minder mooi valt
Minder mooi:
lach (ik krijg rimpeltjes als ik lach en ik ben pas 19), bovenbenen en buik (probeer eeuwig af te vallen), bril (mag geen lenzen voorlopig van de arts), neustopje (beetje te breed), jukbeenderen (ik vind dat ik een te breed gezicht heb). Maar ik vind ze niet echt lelijk of zo, gewoon niet echt mooi.
sorry, maar je vind je pik lelijk?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:15 schreef Nano het volgende:
Lelijk:
Oren
Ogen
Puisten
Huid
Grootte van hoofd
Mond
Snor
Kapsel
Kleding
Buik
Vetrollen
Tepels
Penis
Schaamhaar
Dijen
Benen
Kuiten
Ellebogen
Voeten
Tenen
Nagels
Rouwrandjes
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:17 schreef ijsmeis het volgende:
Mooi
Mijn ogen en mijn buik vooral.
Mijn lengte.
Minder mooi
Mijn benen, want daar zitten een aantal littekens op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |