vooral iets moreels denk ik. Bij zijn comeback in de nationale ploeg speelde hij ook niet geweldig maar het Franse team begon wel beter te spelen ...quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:57 schreef Nashje het volgende:
Z'n beste tijd heeft ie duidelijk gehad.
Ben dan ook benieuwd wat Frankrijk nog aan hem heeft.
Ik denk dat hij nog één keer wil schitteren om in stijl afscheid te nemen. Grote spelers kunnen dat.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Weinig, gok ik zo. Ik zou Micoud de voorkeur geven, en om Zizou nou mee te nemen voor de bank...
Klopt, gewoon in de basis dus. Micoud is wel een uitstekend alternatief.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog één keer wil schitteren om in stijl afscheid te nemen. Grote spelers kunnen dat.
Micoud is een leuke speler, maar daar wordt je ook geen wereldkampioen mee. Het zal voor Frankrijk vooral bang hopen worden op een laatste flits van Zidane daarvoor ...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, gewoon in de basis dus. Micoud is wel een uitstekend alternatief.
quote:Zinedine Zidane keert terug in de voetballerij. Niet als speler, maar als trainer van Championship-club Queens Park Rangers. (The People)
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij zal vast tegen een lompe rode kaart aanlopen
briljantquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat is toch die club van bernie eccelstonequote:
Grootvizier.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:45 schreef the_legend_killer het volgende:
en Flavio Briatore, dus geld zat.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is toch die club van bernie eccelstone
Ontzettend bedankt.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:48 schreef behangplakker het volgende:
Gefeliciteerd iedereen met zijn verjaardag trouwens
Datzelfde kun je ook van Keane zeggen, maar die promoveert gewoon met Sunderland en weet zich makkelijk te handhaven.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zidane heeft geen zelfbeheersing, onder hem worden jonge spelers een soort van kopstootuitdelende prutsers! Stal hem dus maar bij het franse elftal ofzo!
Keane is eerder een verbaal iemand, die zo al respect afdwingt. Zizou is veeleer het rustigere type dat opeens tot een uitbarsting komt.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Datzelfde kun je ook van Keane zeggen, maar die promoveert gewoon met Sunderland en weet zich makkelijk te handhaven.
Keane als persoon dwingt respect af.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Keane is eerder een verbaal iemand, die zo al respect afdwingt. Zizou is veeleer het rustigere type dat opeens tot een uitbarsting komt.
Dat is juist, bij Zidane is dat niet het geval , denk ik. Daar is die veel te gesloten voor.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is juist, bij Zidane is dat niet het geval , denk ik. Daar is die veel te gesloten voor.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is juist, bij Zidane is dat niet het geval , denk ik. Daar is die veel te gesloten voor.
quote:Zidane wil oude liefde Real Madrid uit de brand helpen
Datum: 14-mei-2009 20:23
Zinedine Zidane (foto, links) wil zijn oude liefde Real Madrid graag de helpende hand toesteken. Op dezelfde dag dat Florentino Pérez zijn kandidatuur voor het voorzitterschap officieel bekendmaakte, liet de Fransman donderdag in een interview met het Spaanse AS weten dat hij bereid is om terug te keren bij de Koninklijke.
'Ik ben ervan overtuigd dat de mensen die onder hem (Pérez) zullen werken de juisten zijn,' vertelde Zidane. 'Ik heb altijd contact met hem gehouden. Niet alleen over de verkiezingen, waar hij mij overigens niet voor heeft benaderd. Maar ik zal er altijd zijn om te helpen, want ik hoor bij Real Madrid.'
De spelmaker van weleer spreekt zijn vertrouwen uit in Pérez. 'Hij kan het imago van de club terugbrengen naar hoe het moet zijn. Er moet in ieder geval een hoop gebeuren, want het doet me pijn om te zien hoe goed Barcelona voetbalt.' (YK)
quote:Zidane gaat voorzitter Pérez van advies voorzien
Geschreven op maandag, 1 juni om 16:50
Zinedine Zidane is maandag toegetreden tot het organigram van Real Madrid. De voormalig middenvelder wordt de adviseur van de nieuwe voorzitter Florentino Pérez en mag aanschuiven bij bestuursvergaderingen, zo bericht de Spaanse recordkampioen via de officiële kanalen. Zidane beëindigde drie jaar geleden zijn actieve loopbaan.
Pérez maakte Zidane in 2001, tijdens diens eerste termijn (2000-2006), de duurste voetballer aller tijden door hem voor 75 miljoen euro over te nemen van Juventus. De Fransman, die deze maand 37 jaar wordt, stond in totaal vijf seizoenen in het Santiago Bernabéu onder contract en speelde op het WK van 2006 zijn laatste officiële duel.
De nieuwe algemeen directeur luistert naar de naam van de Argentijn Jorge Valdano, die in het verleden speler en trainer van De Koninklijke was. Miguel Pardeza, eveneens oud-speler, wordt als technisch directeur verantwoordelijk voor het aankoopbeleid. De oud-aanvaller deed in die functie eerder ervaring op bij Real Zaragoza.
Ik vind nog niet eens dat je dat alleen aan de prijzen af moet kijken. Maradona heeft een stuk minder gewonnen dan de rest van het rijtje. Zidane was gewoon een geniale voetballer, de beste van zijn periode en stak er gewoon bovenuit. Met geen enkele tegenstander had hij moeite en hij kon wedstrijden beslissen met weergaloze acties. Hij kon andere mensen voor het doel zetten maar zichzelf ook net zo makkelijk voor het doel zetten. Hij had in ieder geval altijd een goede voortzettingquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:42 schreef sjimz het volgende:
Ik vraag mijzelf af.
Mag Zidane al in het rijtje van Pele, Cruijff en Maradona genoemd worden?
Of is hij daar nog niet lang genoeg gestopt voor?
Ikzelf kom eigenlijk tot de conclusie dat hij zeker in dat rijtje voor mag komen.
Heeft in eigen land het WK gewonnen en 2 jaar later het EK.
Stopte met interland voetbal maar keerde voor het WK 2006 toch weer terug en Frankrijk haalde gelijk maar even de finale.
Ook met clubvoetbal heeft Zidane alles gewonnen wat er te wonnen viel.
De CL, De wereldbeker, Scudetto's en een Spaanse titel.
Individueel won hij een paar keer de titel Beste speler van de Wereld en van Europa, beste speler van het WK en hij won de titel Winnaar Beste speler 'Een half eeuw UEFA'.
Wat moet iemand nog meer winnen en voetballend laten zien voordat hij in het rijtje van de allergrootste van altijd geplaatst mag worden?
Nee joh. Dat was echt briljant lijp.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Hij had alleen moeten eindigen met de wereldtitel, niet met een domme rode kaart. Dan was hij een echte held geweest. Nu is het toch een beetje de schlemiel.
quote:Op zondag 10 juli 2011 12:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zidane als TD, hoe verzin je hetHopen dat hij geen kopstoten uitdeelt als het tegenzit hahaha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |