Uit of thuis is natuurlijk een behoorlijk verschil.quote:
zou real madrid leuk vindenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:21 schreef Scootmobiel het volgende:
Zidane drie weken uitgeschakeld
(Novum/Infostrada) - Zinedine Zidane is drie weken uitgeschakeld met een liesblessure. De middenvelder van Real Madrid liep de kwetsuur op in de WK-kwalificatiewedstrijd van Frankrijk in Ierland (0-1). Zidane werd ook meteen na het winnende doelpunt van Thierry Henry in de zeventigste minuut naar de kant gehaald.
Zidane hoopt op tijd fit te zijn voor de volgende kwalificatiewedstrijd in groep 4. Frankrijk speelt op 9 oktober het cruciale duel met medekoploper Zwitserland.
Bron
![]()
Volgens mij doelde mm op afgelopen woensdag.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Woensdag kan hij zich dus niet bewijzen op het veld.
Klopt ja.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Volgens mij doelde mm op afgelopen woensdag.
Ik moest best lachen idd toen het op de radio wasquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:37 schreef SCH het volgende:
Wat een geweldige grap met die komiek, echt hilarisch hoe ze met hun hand op de borst staan_O-
Hij speelt dit seizoen niet altijd zo, maar af en toe wel op dit niveau.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:43 schreef Radegast het volgende:
Ik zie Real Madrid niet vaak spelen, maar speelt Zizou vaker zo?
Ik ben echt geschrokken van zijn niveau, hij is echt geen schim meer van de speler die hij ooit was.
idd. Wereldkampioen, europees kampioen, Champions League meerdere malen enz. enz.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:57 schreef mitt het volgende:
Mag het overigens als je bijna 34 bent.
Ik denk dat hij na het WK stopt, en eigenlijk geef ik hem ook wel gelijk. Er valt toch niet echt veel meer te winnen voor hem.
Weinig, gok ik zo. Ik zou Micoud de voorkeur geven, en om Zizou nou mee te nemen voor de bank...quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:57 schreef Nashje het volgende:
Z'n beste tijd heeft ie duidelijk gehad.
Ben dan ook benieuwd wat Frankrijk nog aan hem heeft.
CL slechts 1 keer dacht ik.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
idd. Wereldkampioen, europees kampioen, Champions League meerdere malen enz. enz.
Met juve toch ook 1x.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |