vooral iets moreels denk ik. Bij zijn comeback in de nationale ploeg speelde hij ook niet geweldig maar het Franse team begon wel beter te spelen ...quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:57 schreef Nashje het volgende:
Z'n beste tijd heeft ie duidelijk gehad.
Ben dan ook benieuwd wat Frankrijk nog aan hem heeft.
Ik denk dat hij nog één keer wil schitteren om in stijl afscheid te nemen. Grote spelers kunnen dat.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Weinig, gok ik zo. Ik zou Micoud de voorkeur geven, en om Zizou nou mee te nemen voor de bank...
Klopt, gewoon in de basis dus. Micoud is wel een uitstekend alternatief.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog één keer wil schitteren om in stijl afscheid te nemen. Grote spelers kunnen dat.
Micoud is een leuke speler, maar daar wordt je ook geen wereldkampioen mee. Het zal voor Frankrijk vooral bang hopen worden op een laatste flits van Zidane daarvoor ...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, gewoon in de basis dus. Micoud is wel een uitstekend alternatief.
quote:Zinedine Zidane keert terug in de voetballerij. Niet als speler, maar als trainer van Championship-club Queens Park Rangers. (The People)
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij zal vast tegen een lompe rode kaart aanlopen
briljantquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat is toch die club van bernie eccelstonequote:
Grootvizier.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:45 schreef the_legend_killer het volgende:
en Flavio Briatore, dus geld zat.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is toch die club van bernie eccelstone
Ontzettend bedankt.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:48 schreef behangplakker het volgende:
Gefeliciteerd iedereen met zijn verjaardag trouwens
Datzelfde kun je ook van Keane zeggen, maar die promoveert gewoon met Sunderland en weet zich makkelijk te handhaven.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zidane heeft geen zelfbeheersing, onder hem worden jonge spelers een soort van kopstootuitdelende prutsers! Stal hem dus maar bij het franse elftal ofzo!
Keane is eerder een verbaal iemand, die zo al respect afdwingt. Zizou is veeleer het rustigere type dat opeens tot een uitbarsting komt.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Datzelfde kun je ook van Keane zeggen, maar die promoveert gewoon met Sunderland en weet zich makkelijk te handhaven.
Keane als persoon dwingt respect af.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Keane is eerder een verbaal iemand, die zo al respect afdwingt. Zizou is veeleer het rustigere type dat opeens tot een uitbarsting komt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |