waarom jij jezelf presenteert als een vrouw, terwijl je een valse kiekje hebt (jouw woorden).quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:52 schreef Ichi het volgende:
het profiel past zowieso niet bij wie echt ben natuurlijk
ichi is ook niet mijn echte naam
de foto is ook nep :|
wat is je punt?
ja maar dat mag je dan in een ander topic bespreken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:54 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
waarom jij jezelf presenteert als een vrouw, terwijl je een valse kiekje hebt (jouw woorden).
probeer jij ons te misleiden?
Alleen met Turken en Marokkanen he...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:55 schreef EmmYKuHh het volgende:
ik ga niet naar de bioscoop met jappen
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:55 schreef EmmYKuHh het volgende:
omdat ze een klein pikkie hebben? ophoeren jij, querulante lepradel.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:55 schreef EmmYKuHh het volgende:
Nou neequote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alleen met Turken en Marokkanen he...
als je komt dan krijg je zo'n mooi beugel flesje van me en hebben we een gesprek op niveauxquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:00 schreef BMW_Master het volgende:
iedereen bek houwen, ik vind eht een goed initiatief van ichu
Precies, laat gewoon iemand met die gast naar de bios gaan, jankzakken hier altijd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:00 schreef BMW_Master het volgende:
iedereen bek houwen, ik vind eht een goed initiatief van ichu
waartegen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:02 schreef EmmYKuHh het volgende:
nou daar kan bmw_master geen nee tegen zeggen natuurlijk
neequote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:02 schreef 0 het volgende:
Misschien is hij/zij wel een kannibaal ofzo![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:01 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Precies, laat gewoon iemand met die gast naar de bios gaan, jankzakken hier altijd.
"als je komt dan krijg je zo'n mooi beugel flesje van me en hebben we een gesprek op niveaux"quote:
Ik geloof er niets van !quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:58 schreef Ichi het volgende:
[..]
tis vakantie enzo ...
dus ze zijn op vakantie
Ik wil jou wel eens in de vuilverbrandingsoven proppen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:04 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
"als je komt dan krijg je zo'n mooi beugel flesje van me en hebben we een gesprek op niveaux"
tegen dat aanbod
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:05 schreef LostFormat het volgende:
Nondeju, wat is die BMW knakker een kloddermongool.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:05 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens in de vuilverbrandingsoven proppen.
daar zeg jij natuurlijk GEEN nee tegen.
Dat blijkt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:06 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
heb de schijt wat anderen zeggen
wedde van nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:06 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
heb de schijt wat anderen zeggen
ik durf zelfs mijn spreekwoordelijke eieren in te zetten, hoe wil je daarachter komen?quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:05 schreef LostFormat het volgende:
Nondeju, wat is die BMW knakker een kloddermongool.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:16 schreef BMW_Master het volgende:
dan heb ik eindelijk mijn soulmate gevonden, ben zo lui als de ziekte!
m,n glazen bol voorspelde dit al. Die afgeragde urinoir gaat niet op in.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:08 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
ik durf zelfs mijn spreekwoordelijke eieren in te zetten, hoe wil je daarachter komen?
nounou?
welnee, volgens mij is het een zij, is ze toch nog ergens nuttig voor.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:21 schreef mordradead het volgende:
misschien is hij ook wel lui
welnee, volgens mij is het een zij, is ze toch nog ergens nuttig voor.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:21 schreef mordradead het volgende:
misschien is hij ook wel lui
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:22 schreef EmmYKuHh het volgende:
saai topic
Nu post je in topics in m,n MyAt. nou, het zal je niet lukken. Net als jouw bij voorbaat kansloze pogingen om jezelf te ontwikkelen, een labiele fruitvlieg kan zich en zal nooit ontwikkelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:08 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
ik durf zelfs mijn spreekwoordelijke eieren in te zetten, hoe wil je daarachter komen?
nounou?
ey heb jij geen verhaal over porsches te schrijven, pauperige klootmongool ?!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:25 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
[..]
Nu post je in topics in m,n MyAt. nou, het zal je niet lukken. Net als jouw bij voorbaat kansloze pogingen om jezelf te ontwikkelen, een labiele fruitvlieg kan zich en zal nooit ontwikkelen.
mbaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:34 schreef BMW_Master het volgende:
vmbo? ik heb al 1 jaar m,n mba-certificaat aan erasmus. voor de sceptici, dump je mailadres hier, dan zal ik een scan ervan opsturen.
ik zie nl. geen noodzaak in om mijzelf ook als intelligente te vertonen op i-net.
ergens heb je wel gelijk. M,n zinnen zijn linguïstisch bekeken idd merkwaardig, maar ik kom dan ook uit oostenrijk, zit nu bijna 6 jaar hier.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
mbaGoed zeg ! Wees maar heel trots !
je zinnen zijn een beetje moeilijk te begrijpen... kwa opzet enzo... probeer eens Mik & Mak deel 3
ah, jouw ansluss is goed verlopenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:41 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
ergens heb je wel gelijk. M,n zinnen zijn linguïstisch bekeken idd merkwaardig, maar ik kom dan ook uit oostenrijk, zit nu bijna 6 jaar hier.
net kwam je nog uit duitslandquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:41 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
ergens heb je wel gelijk. M,n zinnen zijn linguïstisch bekeken idd merkwaardig, maar ik kom dan ook uit oostenrijk, zit nu bijna 6 jaar hier.
Net als Neerlands grootste taalpurist, drs. P.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:41 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
anschluss neem ik aan? eind 2007 wordt mijn baan bij ING opgezegd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ah, jouw ansluss is goed verlopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat schreef je, voordat je je bericht edittenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:03 schreef BMW_Master het volgende:
[..]![]()
dat heb ik nooit gezegd, kun jij mij die topic geven?
Er stond net, uit Duitsland, niet liegen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:03 schreef BMW_Master het volgende:
[..]![]()
dat heb ik nooit gezegd, kun jij mij die topic geven?
geef mij die topic dan. En liegen? Ik wil eerst dat topic zien voordat jullie mij vanalles beschuldigenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er stond net, uit Duitsland, niet liegen.
dankiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er stond net, uit Duitsland, niet liegen.
het stond in deze topicquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:15 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
geef mij die topic dan. En liegen? Ik wil eerst dat topic zien voordat jullie mij vanalles beschuldigen
ff hypothetisch, indien dat zo is, dan heb ik waarschijnlijk gewijzigd in oostenrijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:16 schreef Jett het volgende:
[..]
het stond in deze topicje had het gewijzigt
ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:46 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
ff hypothetisch, indien dat zo is, dan heb ik waarschijnlijk gewijzigd in oostenrijk.
klopt dit?
Dan blijft het slapenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:40 schreef ook_gek het volgende:
even een tip voor de mensen die denken te gaan. Als hij een rugtas op heeft en naar een drukke metro wilt om naar de bios te gaan zal ik maar oppassen![]()
Geeft niet, het is wel hoopvol dat er gewoon minstens 2 mensen waren aangesproken door mijn plan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:51 schreef classpc het volgende:
Mooi initiatief. Jammer dat het topic zo verneukt wordt.
Helaas woon ik zelf erg ver van Rotterdam af.
Het is wel handig als je je profiel aanpast. Dan weten mensen tenminste ongeveer met wie ze te maken hebben man/vrouw/leeftijd/student/werkende. Dan is de kans ook groter dat er iemand mee gaat.quote:
het was impulsief, volgende keer kondig ik het een dag van te voren aan :|quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:02 schreef wernert2 het volgende:
Tip:wellicht de volgende keer eerder 'n topic openen. Was nu rond kwart voor zes, da's wat laat.
Neu vind ik van niet, hij zou tof zijn als er iemand meeging zonder te weten wieof wat ik ben.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:11 schreef 0 het volgende:
[..]
Het is wel handig als je je profiel aanpast. Dan weten mensen tenminste ongeveer met wie ze te maken hebben man/vrouw/leeftijd/student/werkende. Dan is de kans ook groter dat er iemand mee gaat.
Dan zie ik liever dat, dan dat IK tegenover een vrouw van 40 staquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:37 schreef its_me_ het volgende:
Straks zegt een man van 40: "ik wil mee", kom hij aankakken bij de bios, blijk jij een meisje van 15 te zijn
wat is je punt ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:37 schreef its_me_ het volgende:
Straks zegt een man van 40: "ik wil mee", kom hij aankakken bij de bios, blijk jij een meisje van 15 te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |