waarom jij jezelf presenteert als een vrouw, terwijl je een valse kiekje hebt (jouw woorden).quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:52 schreef Ichi het volgende:
het profiel past zowieso niet bij wie echt ben natuurlijk
ichi is ook niet mijn echte naam
de foto is ook nep :|
wat is je punt?
ja maar dat mag je dan in een ander topic bespreken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:54 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
waarom jij jezelf presenteert als een vrouw, terwijl je een valse kiekje hebt (jouw woorden).
probeer jij ons te misleiden?
Alleen met Turken en Marokkanen he...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:55 schreef EmmYKuHh het volgende:
ik ga niet naar de bioscoop met jappen
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:55 schreef EmmYKuHh het volgende:
omdat ze een klein pikkie hebben? ophoeren jij, querulante lepradel.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:55 schreef EmmYKuHh het volgende:
Nou neequote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alleen met Turken en Marokkanen he...
als je komt dan krijg je zo'n mooi beugel flesje van me en hebben we een gesprek op niveauxquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:00 schreef BMW_Master het volgende:
iedereen bek houwen, ik vind eht een goed initiatief van ichu
Precies, laat gewoon iemand met die gast naar de bios gaan, jankzakken hier altijd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:00 schreef BMW_Master het volgende:
iedereen bek houwen, ik vind eht een goed initiatief van ichu
waartegen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:02 schreef EmmYKuHh het volgende:
nou daar kan bmw_master geen nee tegen zeggen natuurlijk
neequote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:02 schreef 0 het volgende:
Misschien is hij/zij wel een kannibaal ofzo![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:01 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Precies, laat gewoon iemand met die gast naar de bios gaan, jankzakken hier altijd.
"als je komt dan krijg je zo'n mooi beugel flesje van me en hebben we een gesprek op niveaux"quote:
Ik geloof er niets van !quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:58 schreef Ichi het volgende:
[..]
tis vakantie enzo ...
dus ze zijn op vakantie
Ik wil jou wel eens in de vuilverbrandingsoven proppen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:04 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
"als je komt dan krijg je zo'n mooi beugel flesje van me en hebben we een gesprek op niveaux"
tegen dat aanbod
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:05 schreef LostFormat het volgende:
Nondeju, wat is die BMW knakker een kloddermongool.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:05 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens in de vuilverbrandingsoven proppen.
daar zeg jij natuurlijk GEEN nee tegen.
Dat blijkt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:06 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
heb de schijt wat anderen zeggen
wedde van nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:06 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
heb de schijt wat anderen zeggen
ik durf zelfs mijn spreekwoordelijke eieren in te zetten, hoe wil je daarachter komen?quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:05 schreef LostFormat het volgende:
Nondeju, wat is die BMW knakker een kloddermongool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |