Wat voor inzichtsfoutjes precies?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:17 schreef Sylvana het volgende:
Net weer rijles gehad, was echt wel weer wennen na een maand. Ging op zich redelijk, niet uitzonderlijk goed of slecht, maar heb nog steeds die inzichtfoutjes die ik maar blijf maken, en dat moet er onderhand echt een keer uit als ik me rijbewijs wil hebben, want zo schiet het niet op

Te laat reageren op kruispunten, met invoegen/uitvoegen op snelwegen, te hard ergens op af rijden, instructeur moet nog de hele tijd van alles zeggen, kan nog niet goed genoeg zelfstandig rijden zeg maar, en het zijn gewoon steeds dingen die ik al de hele tijd doe, die ik elke les fout die en die ik ook altijd fout blijf doenquote:

tell me about it... pssst schuif die bril eens door naar mij. hier nog zo'n doos die het niet geweldig doet....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Te laat reageren op kruispunten, met invoegen/uitvoegen op snelwegen, te hard ergens op af rijden, instructeur moet nog de hele tijd van alles zeggen, kan nog niet goed genoeg zelfstandig rijden zeg maar, en het zijn gewoon steeds dingen die ik al de hele tijd doe, die ik elke les fout die en die ik ook altijd fout blijf doen
Iemand een idee waar je een inzichtsbril kunt kopen?

'quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:07 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
tell me about it... pssst schuif die bril eens door naar mij. hier nog zo'n doos die het niet geweldig doet....
HOEVEEL UUR LESSEN HEB JIJ EROP ZITTEN? IK 12
Had getankt bij een benzinestation, reed weg en stond stil, shit er kwam verkeer aan... Instructeur: kijk eens links naast je. herken je daar iets?
Uh shit een fietspad, nouja en daar sta ik dan op.
Een klein voorbeeldje.

Ik zou het niet doen. Heb zo'n simulator gezien. Ik denk dat je van Need for speed meer leertquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net gebeld door iemand van SimCenter.
Het gaat om 16 uur rijden in de simulator die alles heeft van een Ford Focus. Je leert stap voor stap de auto kennen en gaat van beginnen, naar stadsverkeer, rotondes, en uiteindelijk de snelweg. Daarna dus de praktijkervaring opdoen in het echt. Lessen zijn omgerekend ongeveer 30euro per les. Ze hebben pakketten vanaf 650 euro oid.
Raden jullie mij dit af of juist aan? Persoonlijk lijkt het mezelf wel fijn om zonder enige auto-ervaring eerst ervaring op te doen in een simulator, zodat je zeker weet dat je alles goed leert en onder de knie hebt, waarbij een eventuele fout niet gelijk schade oplevert.

zoiets ook gehad. mn instructeur vond dat ik bochten te ruim nam (zeg maar dus dat als het 2 banen was dan reed ik heel erg rechts en bijna tegen de stoep aan). en elke keer duwde hij het stuur terug. 1x liet ie me gaan, reed vol over die stoep en schrok me een ongeluk. en hij klagen over zn banden :p heb het nooit meer gedaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:14 schreef Boink het volgende:
Wacht maar tot je een leuke ingreep krijgt van je instructeurDan ga je zeker doen wat je moet doen.
Heb ik aan het begin gehad toen zat er iemand in mijn dode linkerhoek. Dus ik rondkijken maar kon niet vinden. Zei ze kijk es linksachter je... Ik schrok me rot

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |