1.5 miljoenquote:Eitan Haviv
TSI = 3 270, 18 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht
Niksquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:08 schreef ASSpirine het volgende:
Leuke bedrag dat wel
hoeveel heb je nu nog over?
geeft niksquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:20 schreef The_Hives het volgende:
Helmunt, sorry, speel al tegen JD.
Jammer maniack dan kan je volgende week mijn monstervedediger/SPer niet kopenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Niks
Ik heb nu een 17 jarige uitstekend scoren +2/ goed passen, een 17 jarige goed scoren +3/matig passen (onvoorspelbaar), een 17 jarig redelijk scoren +6/matig passen, een 18 jarige goed scoren +7 /matig passen en een 19 jarig formidabel scoren+2/matig passen (head) en die hierboven staat dus
En ik heb 2 weken terug 2x uitstekend def gekocht en een formidabel mid met goed ervaring.... denk dat ik me wel aardig kan handhaven in VI volgend seizoen
quote:Speler met ID 72446586 is voor het laatst gezien als presentator van een infantiel belspelletje op een commerciële tv-zender. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
0k listen dus, ok thanxquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:12 schreef JJHelder het volgende:
niet heel veel ben ik bang, had laatst een 18 jarige met goed vleugel en matig passen + koppen slechts voor 8k verkocht, dus ben bang dat je er niet heel veel voor krijgt
Daar denk ik dus nu ook zo over.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:53 schreef The_Hives het volgende:
Ik sta op het punt om met mn jeugdopleiding te kappen. Ik pull echt helemaal nooit iets verkoopbaars. Het kost me alleen maar tonnen
wrijf het er maar inquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:21 schreef komrad het volgende:
ik heb wel al 2x een excellent gepulled hoor
Ik heb nog niet 1 keer houdoe gezegdquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:39 schreef komrad het volgende:
ach je tijd komt nog wel
ik vind dat ik ook niet al te veel mazzel heb tot nu toe hoor
trouwens, hoe integreer je in brabant tot nu toe?
en dat is nog wel het mooiste brabantse woord, de weigering gaat snel over hoor. Straks wil je hier nooit meer wegquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik heb nog niet 1 keer houdoe gezegd. Dat weiger ik
dan stuur ik het voglende week welquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:30 schreef maniack28 het volgende:
Hives, ik zou een half seizoen terug al team van de 2 weken zijn... ben het nog steeds niet geweest, omdat uddel ofzo de vraag nog niet had doorgestuurd
Wil je mijn speler kopen?quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:17 schreef maniack28 het volgende:
hehe, ik ga vanavond ook voor promotie, speel wel 3-5-2 omdat zijn middenveld het beste is (na de mijne) en ik wil toch wel graag ongeslagen de competitie winnen
Volgende week motsen tegen de nummer 2, ik ga hem keihard vernederen
Heb er nu al zin in
Door die hijgende aardappel? anders luister ik nietquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:56 schreef pekel het volgende:
Als er vanavond om 19.45 meer dan 5 luisteraars zijn (en blijven) op Fok!Hattrick Radiop dan is er vanavond Fok!Hattrick Radio..
* pekelquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Door die hijgende aardappel? anders luister ik niet
Het zal niet alleen de vorm zijn geweest, maar waarschijnlijk ook het uit/thuis speel verschilquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:12 schreef Yankee_One het volgende:
2-4 gewonnen
Wel spijtig dat mijn middenveld 2 niveaus is gedaald tov vorige week, 1 IM van me is van goed naar redelijk gegaan in vorm, maar dat het gelijk zoveel invloed had...
Ik ben nu vrijwel zeker verzekerd van handhaving. Sta nu 4e, hoger zal het ook niet worden. Onder mij woedt nog een vrij hevige degratiestrijd 8)
Volgende week thuis tegen de koploper. Zal verloren gaan, maar de uitwedstrijd ging niet zo makkelijk voor hem, dus misschien dat er een heel klein kansje is.
tgaat over mijn YPquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:39 schreef komrad het volgende:
wat voor spelert is het eigenlijk
* Oldbie is blij met zijn middenveldquote:Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: zwak (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (heel laag)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
HatStats 100
Verdediging 39
Middenveld 21
Aanval 40
quote:Steven Sluijter
TSI = 90, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
dat haal ik ook als middenmoter in de IXquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:05 schreef Oldbie het volgende:
Als ik nu toch bezig ben......even "pimpen" met mijn stats (vergeet niet: ik zit in X)
[..]
* Oldbie is blij met zijn middenveld
Dan weet ik wat me te wachten staatquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:55 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dat haal ik ook als middenmoter in de IX
Een speler krijgt alleen training als hij in de voorafgaande week gespeeld heeft. Hij moet dus in de basis staan (op woensdag of zondag) of hij moet invallen voor een geblesseerde speler.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:35 schreef Bierbroeder het volgende:
Ik heb een vraagje.
Als je een speler als reserve opstelt krijgt hij dan wel of geen training?
Vorige week verloren van een waailap die pressie tegen me speelde.quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:38 schreef Lortnoc het volgende:
Gisteren een ingecalculeerd verlies tegen de nr. 3. Volgende week nog een met pic en dan de laatste twee cruciale wedstrijden tegen directe concurrenten. Het is wel balen om te zien dat een andere promovendus uit mijn VI gewoon derde staat met een slechter team
1-0 verloren, ik denk dat het komt doordat ik een rode kaart kreeg indezelfde minuut als de 1-0 tegen. Hierdoor geen goede aanval meer. Dit was ook het verschil tussen 38,5 en 43,5 ster....quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:32 schreef One_conundrum het volgende:
Vanavond MOTSen en als ik win minimaal 4 punten los van nummer 2.
Die met +2 gaat met 6 dokters kosten, iets te kostbaar voor een speler die te vervangen moet zijn. Alleen jammer dat die andere er voor 3 weken uitligt.....quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:44 schreef komrad het volgende:
zuur voor je maar kan je ze niet speelklaar krijgen met wat doktors (iig die +2 zou misschien nog kunnen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |