Wil je mijn speler kopen?quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:17 schreef maniack28 het volgende:
hehe, ik ga vanavond ook voor promotie, speel wel 3-5-2 omdat zijn middenveld het beste is (na de mijne) en ik wil toch wel graag ongeslagen de competitie winnen
Volgende week motsen tegen de nummer 2, ik ga hem keihard vernederen
Heb er nu al zin in
Door die hijgende aardappel? anders luister ik nietquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:56 schreef pekel het volgende:
Als er vanavond om 19.45 meer dan 5 luisteraars zijn (en blijven) op Fok!Hattrick Radiop dan is er vanavond Fok!Hattrick Radio..
* pekelquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Door die hijgende aardappel? anders luister ik niet
Het zal niet alleen de vorm zijn geweest, maar waarschijnlijk ook het uit/thuis speel verschilquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:12 schreef Yankee_One het volgende:
2-4 gewonnen
Wel spijtig dat mijn middenveld 2 niveaus is gedaald tov vorige week, 1 IM van me is van goed naar redelijk gegaan in vorm, maar dat het gelijk zoveel invloed had...
Ik ben nu vrijwel zeker verzekerd van handhaving. Sta nu 4e, hoger zal het ook niet worden. Onder mij woedt nog een vrij hevige degratiestrijd 8)
Volgende week thuis tegen de koploper. Zal verloren gaan, maar de uitwedstrijd ging niet zo makkelijk voor hem, dus misschien dat er een heel klein kansje is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |