1.5 miljoenquote:Eitan Haviv
TSI = 3 270, 18 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht
Niksquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:08 schreef ASSpirine het volgende:
Leuke bedrag dat wel
hoeveel heb je nu nog over?
geeft niksquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:20 schreef The_Hives het volgende:
Helmunt, sorry, speel al tegen JD.
Jammer maniack dan kan je volgende week mijn monstervedediger/SPer niet kopenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Niks
Ik heb nu een 17 jarige uitstekend scoren +2/ goed passen, een 17 jarige goed scoren +3/matig passen (onvoorspelbaar), een 17 jarig redelijk scoren +6/matig passen, een 18 jarige goed scoren +7 /matig passen en een 19 jarig formidabel scoren+2/matig passen (head) en die hierboven staat dus
En ik heb 2 weken terug 2x uitstekend def gekocht en een formidabel mid met goed ervaring.... denk dat ik me wel aardig kan handhaven in VI volgend seizoen
quote:Speler met ID 72446586 is voor het laatst gezien als presentator van een infantiel belspelletje op een commerciële tv-zender. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
0k listen dus, ok thanxquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:12 schreef JJHelder het volgende:
niet heel veel ben ik bang, had laatst een 18 jarige met goed vleugel en matig passen + koppen slechts voor 8k verkocht, dus ben bang dat je er niet heel veel voor krijgt
Daar denk ik dus nu ook zo over.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:53 schreef The_Hives het volgende:
Ik sta op het punt om met mn jeugdopleiding te kappen. Ik pull echt helemaal nooit iets verkoopbaars. Het kost me alleen maar tonnen
wrijf het er maar inquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:21 schreef komrad het volgende:
ik heb wel al 2x een excellent gepulled hoor
Ik heb nog niet 1 keer houdoe gezegdquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:39 schreef komrad het volgende:
ach je tijd komt nog wel
ik vind dat ik ook niet al te veel mazzel heb tot nu toe hoor
trouwens, hoe integreer je in brabant tot nu toe?
en dat is nog wel het mooiste brabantse woord, de weigering gaat snel over hoor. Straks wil je hier nooit meer wegquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik heb nog niet 1 keer houdoe gezegd. Dat weiger ik
dan stuur ik het voglende week welquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:30 schreef maniack28 het volgende:
Hives, ik zou een half seizoen terug al team van de 2 weken zijn... ben het nog steeds niet geweest, omdat uddel ofzo de vraag nog niet had doorgestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |