plaatsvervangendequote:Op maandag 22 augustus 2005 08:23 schreef Nuongirl het volgende:
Volgens mij is het Albert I
Frankrijk, en niet deze eeuw, is al langer dan 2 eeuwen gelednequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:37 schreef Alecks het volgende:
Ik zou het echt niet weten...
Is het deze eeuw gebeurt? In Spanje wellicht?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:54 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Deze meneer; Lodewijk XVIII![]()
[afbeelding]
kloptquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:32 schreef Alecks het volgende:
Revolutionaire goddelozen... Communisten?
Je zit dichtbij het eiland dat ik bedoel, maar hou wel in de gaten dat het land waarover ik regeerde ver van dat eiland verwijderd ligtquote:Maar bij communisten op een eilandje denk ik aan Cuba... Batista kan ik niet als messias zien...
Ik verzin er anders wel eentjequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:15 schreef Alecks het volgende:
Hmm.. ik zit vandaag nog een klein uurtje bij een pc... Zal ik een nieuwe verzinnen of wil iemand anders het doen?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:22 schreef Natalie het volgende:
Koningin Mary van Brittannië (geboren Prinses van Teck)
Echtgenote van Koning George V
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:13 schreef Anyanka het volgende:
*weinig verstand van dit soort dingen*
Oscar Wilde?
Oh helpquote:
Hij was dus toch wel erg makkelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:57 schreef Natalie het volgende:
Keizerin Elisabeth van Oostenrijk (geboren hertogin in Beieren)
Echtgenote van Keizer Franz-Joseph.
Het is geen opvolger, het liep al toen RJPvD er wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:05 schreef pyl het volgende:
Aristoteles Onassis
Wat een leuk spelletje zeg! Een waardig opvolger van RJPvD.![]()
Als jij er eentje weet mag dat ookquote:
Oeps. Sorry Naj, doe jij er maar een.quote:
Weet jij wat sarcasme is, Nuongirl?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:06 schreef Nuongirl het volgende:
Het is geen opvolger, het liep al toen RJPvD er was
Dat weet ik heel goed, Pylquote:
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:13 schreef Alecks het volgende:
Hmm.. Bij een limiet denk ik meteen aan wiskunde, maar misschien moet ik het ruimer zien. Was meneer natuurkundige?
Over die limieten die nog steeds gelden... quantummechanica?quote:Uiteraard zou het heel simpel zijn om daar Google op los te laten, maar de lol ervan is nu juist om door middel van vragen achter de identiteit vand e persoon te komen.
O, mocht google helemaal niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:28 schreef Alecks het volgende:
Kijk, maar google mocht in dit spelletje toch weer niet... Uit de openingspost:
[..]
Over die limieten die nog steeds gelden... quantummechanica?
En verder ken ik in die hoek maar weinig namen. Heisenberg?
Ik had hem in ieder geval nooit geradenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:03 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Niet veel mensen hebben zijn naam in zijn parate kennis. De naam is Subrahmanyan Chandrasekhar.
Ik wist niet dat google een no-no was..
Iemand anders mag nu eentje bedeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |