tis serieusquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:36 schreef Poncho het volgende:
Je doet het erom he.
Hij doet natuurlijk jostiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:38 schreef NanKing het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand echt zo is als jij.![]()
Dus, doe je nou zo josti of ben je een josti?
hier zep: houje bek man :S:S:S jebent gewqoon jaloer sdat je geen scooter hebt of iets joh doe niet zo moelijk ja jesus S::Squote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:38 schreef NanKing het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand echt zo is als jij.![]()
Dus, doe je nou zo josti of ben je een josti?
trek ff je Gimp kostuum uit danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:40 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
hier zep: houje bek man :S:S:S jebent gewqoon jaloer sdat je geen scooter hebt of iets joh doe niet zo moelijk ja jesus S::S:R :R
: gvd typen op en leaptop is mojelijk ::S:S
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:40 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
hier zep: houje bek man :S:S:S jebent gewqoon jaloer sdat je geen scooter hebt of iets joh doe niet zo moelijk ja jesus S::S:R :R
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:40 schreef NanKing het volgende:
Zonder laptop kun je het wel dacht je?![]()
Ik zie wat kleine spelfoutjes.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:40 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Jij speelt teveel GTA.quote:
Neon lichie ff aan doen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:41 schreef junkiesietze het volgende:
nee wtf hoe kan je nou goed rijden met een versleten achterband en regen
Pff me oma kan zelfs nog goed rijden op een scooter in de regen met een versleten achterband, mischien moet je minder geld uitgeven aan neon en meer aan bandenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:41 schreef junkiesietze het volgende:
Pulp Fiction -------> Zed's slaafjequote:
ik hou ook van jouquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:43 schreef Furious het volgende:
Oh, en lees mijn signature even junkiesietze, en je gang ook.
Ik vergat het. Dankjewel, mijn beste.quote:
Gelukkig moeten scooters binnenkort door de keuring! (Weg NEONquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:41 schreef junkiesietze het volgende:
Goede banden, voor weinig doekoequote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:41 schreef junkiesietze het volgende:
"t zit hem allemaal tussen de orgenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:45 schreef junkiesietze het volgende:
Ik weet niet waarom maar als me neon aanstaat rij ik een stuk lekkerder
je mag neon hebben debiel alleen je mag het niet aan hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef optifree het volgende:
[..]
Gelukkig moeten scooters binnenkort door de keuring! (Weg NEON)
En over je achterband...je weet dat er een wetelijk minimum is aan profiel diepte he? (of moet ik even de desbetreffende wet er voor je bijpakken?)
Pimpen man, negers pimpen.. Pimpaaaaahhhhhquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:45 schreef junkiesietze het volgende:
Ik weet niet waarom maar als me neon aanstaat rij ik een stuk lekkerder
euh daar zit toch vaak wat anders tussen dan een neon lichie?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:45 schreef optifree het volgende:
[..]
"t zit hem allemaal tussen de orgies![]()
Neuken?quote:
Klopt!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:45 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
je mag neon hebben debiel alleen je mag het niet aan hebben.
hou je bek..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:47 schreef optifree het volgende:
[..]
Klopt!Maar jij bent die debiel die hem wel aan heeft staan
![]()
(weet je ook waarom neonverlichting verboden is om te voeren? Of wil je graag een uitleg over zichtbaarheid, herkenbaarheid e.d.?)
Hey Zep, megadebiel.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
hou je bek..
zeppie zit aan de vodka hier![]()
kloptquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
euh daar zit toch vaak wat anders tussen dan een neon lichie?![]()
hou je bek joh teringsukkel :S:S:S zoek n vrfiendin ofzo inpslaats van sietze lopen stalken op ineternet hahaha sukkel loOOser jesusen hou JE BEK ;rquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:49 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hey Zep, megadebiel.
Ik hoop dat je keihard dood gaat.
Ga je moeder neuken.
Anders zal ik je moeder eens verrassen met wat lekkere lesbische sex.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:50 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
hou je bek joh teringsukkel :S:S:S zoek n vrfiendin ofzo inpslaats van sietze lopen stalken op ineternet hahaha sukkel loOOser jesusen hou JE BEK ;r![]()
![]()
Ik kliktequote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Goede banden, voor weinig doekoe
Je stinkt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:50 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
hou je bek joh teringsukkel :S:S:S zoek n vrfiendin ofzo inpslaats van sietze lopen stalken op ineternet hahaha sukkel loOOser jesusen hou JE BEK ;r![]()
![]()
OMGquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:52 schreef Poncho het volgende:
[..]
Anders zal ik je moeder eens verrassen met wat lekkere lesbische sex.
Geile donder.
alleen alsik een ritje op je vet kewle traktor magquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:49 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
zal ik jouw kont eens bonken.
hoe oud ben je?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:50 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
![]()
Meer dan er leden in Zed's gang zitten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:52 schreef THA-PIETERT het volgende:
whaha hoeveel topics lopen er over die mongooljezus eeej
Ik zal verder niet ingaan op je stompzinnige wannabe stoere reacties. Dit omdat er gelukkig mensen zijn met meer verstand (en inzicht). Maar ook omdat als het goed is je vanzelf het slachtoffer word van je eigen acties.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
hou je bek..
zeppie zit aan de vodka hier![]()
geef eens wat tips zeddie..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:52 schreef Poncho het volgende:
[..]
Anders zal ik je moeder eens verrassen met wat lekkere lesbische sex.
Geile donder.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Meer dan er leden in Zed's gang zitten.
en er zitten nogal wat leden in de Josti band
Hoi, we zijn hier.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:54 schreef r_one het volgende:
KUT
Waren jullie hier al aan het matten? En nie effe mij waarschuwen?
Defenitie van een helmjosti; Sietze op een scooterquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Meer dan er leden in Zed's gang zitten.
en er zitten nogal wat leden in de Josti band
Kunnen we die in de VanDale krijgen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Defenitie van een helmjosti; Sietze op een scooter![]()
meer dan er bij jou inpast aangezien noit iemand daar bij in de buurt zou willen komen kansloze teringnerd gvd teringboerinquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:54 schreef Poncho het volgende:
[..]
geef eens wat tips zeddie..
Hoeveel vingers steek je er normaliter tegelijk in?
Game on.quote:
Dat is niet echt een concreet antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:56 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
meer dan er bij jou inpast aangezien noit iemand daar bij in de buurt zou willen komen kansloze teringnerd gvd teringboerin
aanwezigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:56 schreef r_one het volgende:
[..]
Game on.
Ik heb effe een mattie meegenomen: tha_pietert
kan ie ook goed boeken?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:56 schreef r_one het volgende:
[..]
Game on.
Ik heb effe een mattie meegenomen: tha_pietert
JIJ BENT EEN KANSLOZE TERINGBOERIN WAAR DE HONDEN NOG NIET NAAR OMKIJKEN.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:57 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dat is niet echt een concreet antwoord op mijn vraag.
Kun je hem misschien opnieuw formuleren?
DEBET CREDET DEBET CREDET ik kom er niet meer uitquote:
Ik denk dat het heel verstandig is als jullie beide een extra cursus Nederlands gaan volgen. (Om nog naar niet te spreken over etiquette)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:50 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
![]()
Naar mijn idee is dit niet het geval, doordat jezelf dit soort reacties uitlokt door een gebrek aan gebruik van correct AN.quote:stal·ken [st–lk¨(n), stÅlk¨(n)]
overgankelijk werkwoord; stalkte, heeft gestalkt
iemand hinderlijk achtervolgen, bespieden, telefonisch lastig vallen
enz.
betekenisverwante termen
hyperoniem:
achtervolgen
Diegene die jij al hebt geragt of diegene die sneller zijn dan jij?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
JIJ BENT EEN KANSLOZE TERINGBOERIN WAAR DE HONDEN NOG NIET NAAR OMKIJKEN.
Je caps staat aan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
M'n hond kijkt spontaan omquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Mijne zit naast me met een megaboner waar Rocco nog jaloers op zou zijn.quote:
Laat die foto's van Beatrix en Jomanda dan ook niet slingeren.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:01 schreef Poncho het volgende:
[..]
Mijne zit naast me met een megaboner waar Rocco nog jaloers op zou zijn.
quote:Not Found
The requested URL /~jejf/site was not found on this server.
Due to bad writing and unreadable language, thsi page was removed
Verdomme, nu sop ik weer bij de gedachte van die 2 in een triootje met Zeppie zijn vader.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Laat die foto's van Beatrix en Jomanda dan ook niet slingeren.
Neh, niet nodig, er bestaat ook nog zoiets als zelfregulering.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:00 schreef THA-PIETERT het volgende:
whaha. we kenne ook de fok knokploeg er op los laten gaan
Verkapt: ik-heb-een-laptop topic'quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:40 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
hier zep: houje bek man :S:S:S jebent gewqoon jaloer sdat je geen scoote, laptop, neon, 2 pc's, een hijskraan en een playstation hebt of iets joh doe niet zo moelijk ja jesus S::S:R :R
als dat soort zich maar niet spontaan gaat voortplantenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Neh, niet nodig, er bestaat ook nog zoiets als zelfregulering.
Of Lexus-Style achterlichten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:02 schreef Agiath het volgende:
Trouwens, neon is al lang uit mogolen, LED is nu wat je moet hebben, tssss
ik las effetjes wat verkeerdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
als dat soort zich maar niet spontaan gaat voortplanten![]()
Deze twee triangeljosti's houden de breezer populatie in stand.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Je bent optimistischer als ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Nee, scootahs met neon is puur compensatiegedrag voor jochies met te kleine piemoltjes.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol @ triangel: wist je dat hij playbackt?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:05 schreef Poncho het volgende:
[..]
Deze twee triangeljosti's houden de breezer populatie in stand.
Helaas, ik zeg nekschot.
Of gas in combinatie met een luchtdichte ruimte.
Vraagteken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol @ triangel: wist je dat hij playbackt?
U gaat toch niet kontuh bonkuh he?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:04 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
ik heb nog niks te doen vanavond![]()
je moet ook effe verder kijken: http://www.xs4all.nl/~jejf/quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:02 schreef Het_hupt het volgende:
was ff op junkiesietze.tk, kreeg dit bericht:
[..]
![]()
schattig he?quote:Oprotten klootzak http://www.chateauxcountry.com/chateaux/levis/struct.html
Je trekt het je teveel aan..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:07 schreef optifree het volgende:
Oh Junkiesietze, als je nu lef hebt ga je op een correcte manier discusseren, met ons/mij. Laat eens zien dat je de vaardigheden beheerst die je verder brengen dan die van je nu laat zien (kijk-mij-eens-stoer-doen-met-mijn-scooter-met-neon en-iedereen-die-er-wat-van-zegt-is-jaloers-dat-hij-geen-scooter-heeft...en daarin moet ik je teleurstellen..ik ben in het bezit van de grootste patser brommer die er is, een BMW F650)
je gaat je toch niet verlagen, to het niveau van die kutjunk, met van kijk mijquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:07 schreef optifree het volgende:
Oh Junkiesietze, als je nu lef hebt ga je op een correcte manier discusseren, met ons/mij. Laat eens zien dat je de vaardigheden beheerst die je verder brengen dan die van je nu laat zien (kijk-mij-eens-stoer-doen-met-mijn-scooter-met-neon-en-iedereen-die-er-wat-van-zegt-is-jaloers-dat-hij-geen-scooter-heeft...en daarin moet ik je teleurstellen..ik ben in het bezit van de grootste patser brommer die er is, een BMW F650)
Is dat niet het vakantiehuisje van Dutroux?quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
je moet ook effe verder kijken: http://www.xs4all.nl/~jejf/
[..]
schattig he?![]()
Ik ga voor de LED'squote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:09 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je trekt het je teveel aan..
En wat is de discussie dan? Lexus of Neon?
De discussie is volgens mij, als een helmjosti de triangel bespeeld is het dan een triangel josti? of blijft het ten aller tijde een helmjosti?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:09 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je trekt het je teveel aan..
En wat is de discussie dan? Lexus of Neon?
alstie maar kwijlt of over de triangel of in de helmquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
De discussie is volgens mij, als een helmjosti de triangel bespeeld is het dan een triangel josti? of blijft het ten aller tijde een helmjosti?![]()
zou kunnen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Is dat niet het vakantiehuisje van Dutroux?
quote:Capacity : 10 children only
Price : FF 400 (61¤) per day per child .
isda nix voor onze zeppie?? wordt er nog voor hem afgewassen ookquote:
En wat als ie met helm op triangle speelt?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
De discussie is volgens mij, als een helmjosti de triangel bespeeld is het dan een triangel josti? of blijft het ten aller tijde een helmjosti?![]()
Gewoon sietze?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
En wat als ie met helm op triangle speelt?
Dan moet hij gewoon dood.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
En wat als ie met helm op triangle speelt?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:12 schreef Het_hupt het volgende:
ik vond Zed z'n super toffe bike
Toffe Bike
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 | Available Sizes One Size Brand K2 Bike Component Group Juvenile Mix Fork Unspecified Frame Material Steel Hubs steel, nutted Rims Wienmann aluminum Tires 16 x 1.50" Kenda K-50 Type Kids' General Information Colors Pink/White, Silver/Red Model Zed 16 Suggested Retail Price 125.00 Weight Unspecified Year 2003 Brakes Brake Levers aluminum rear Brakeset aluminum caliper rear brakes, aluminum rear levers Front Brake Not applicable Front Brake Lever Not applicable Rear Brake aluminum caliper Rear Brake Lever aluminum Components Bottom Bracket loose ball Bottom Bracket Shell Width American Bottom Bracket Spindle Length Unspecified Chain KMC Z410, 1/2 x 1/8" Chain Size 1/2 x 1/8" Chainrings Unspecified Crankset 1-piece chromoly Front Derailleur Not applicable Front Derailleur Type Not applicable Handlebar steel Handlebar Extensions Not included Handlebar Stem steel Head Tube Angle Unspecified Headset 1" steel Headset Diameter 1" Largest Rear Cog Not applicable Number of Rear Cogs 1-speed Pedals resin Rear Cogs 1-speed, 18 teeth Rear Derailleur Not applicable Rear Shock Not applicable Rear Shock Travel Not applicable Saddle K2 Padded Jr. Seat Post Diameter Unspecified Seat Tube Angle Unspecified Seatpost steel Shift Levers Not applicable Smallest Rear Cog 18 Fork and Suspension Fork Crown unicrown Fork Material hi-tensile steel, unicrown crown Fork Travel Not applicable Frame Frame Angles Unspecified Frame Construction TIG-welded Frame Tubing Material hi-tensile steel Geometry Chainstay Length Unspecified Fork Rake Unspecified Top Tube Length Unspecified Wheelbase Unspecified Wheels and Hubs Front Hub steel, nutted Front Rim Wienmann aluminum Front Tire Kenda K-50 Front Tire Size 16 x 1.50" Rear Hub steel, nutted Rear Rim Wienmann aluminum Rear Tire Kenda K-50 Rear Tire Size 16 x 1.50" Spoke Brand UCP, 14ga. (2.0mm) straight gauge Spoke Gauge 14ga. (2.0mm) Spoke Holes 36-hole Spoke Material UCP Spoke Nipples brass nipples Spoke Type straight gauge More Information Frame Construction TIG-welded Available Sizes: One Size Fork: Unspecified: ComponentGroup: Juvenile Mix: Rims: Wienmann aluminum Tires: 16 x 1.50" Kenda K-50 |
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:16 schreef Het_hupt het volgende:
het bewijs, junkiesietze is gay, klik maar op de foto voor meer info![]()
[[url=http://www.xs4all.nl/~jejf/gaymartijntje.jpg]afbeelding][/url]
yup alias hunkie junkiesietze?quote:
Hij negeert alles wat hem niet aanstaatquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:23 schreef Poncho het volgende:
Krijg ik nog antwoord op mijn vragen?
whaha lolquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Is dat deze?
http://www.martijn.org/
![]()
Read my signaturequote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:24 schreef Ronno het volgende:
ik kom er nu pas achter dat junkiesietze een troll is![]()
![]()
![]()
Zonder die foto's zal ik nooit meer sexueel genot kennen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:25 schreef optifree het volgende:
[..]
Hij negeert alles wat hem niet aanstaat![]()
OMGquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Is dat deze?
http://www.martijn.org/
![]()
Moet niet gekkah worden met die boekertquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
OMG![]()
Daar had ik nog niet eens aan gedacht![]()
welke fokking vragenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:23 schreef Poncho het volgende:
Krijg ik nog antwoord op mijn vragen?
Kun je t nog bijhouden, siets?quote:
Of Zeppie mij foto's wilt sturen van o.a. zijn moeder die zwoel met opengesperde kut in de camera kijkt en zijn vader die zijn stijve lul in Zeppies aarsje duwt.quote:
OMGquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:29 schreef Poncho het volgende:
[..]
Of Zeppie mij foto's wilt sturen van o.a. zijn moeder die zwoel met opengesperde kut in de camera kijkt en zijn vader die zijn stijve lul in Zeppies aarsje duwt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:29 schreef Poncho het volgende:
[..]
Of Zeppie mij foto's wilt sturen van o.a. zijn moeder die zwoel met opengesperde kut in de camera kijkt en zijn vader die zijn stijve lul in Zeppies aarsje duwt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:29 schreef Poncho het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:29 schreef NanKing het volgende:
Ik dacht het al, een geheugen van een goudvis.
Kom op JS, haal je pik eens uit z'n kont en stuur die foto's.quote:
Wanneer komt er in sex het topic: 'Help ik krijg mijn piemel niet uit Zed'?quote:
En z'n moeder is tubgirlquote:
http://img50.imageshack.us/img50/5282/slaves7zt.jpgquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:32 schreef Poncho het volgende:
[..]
Kom op JS, haal je pik eens uit z'n kont en stuur die foto's.
Werkt niet.quote:
damn zo'n mooie pic, heb ff url'tje dr in gepleurtquote:
Link.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
damn zo'n mooie pic, heb ff url'tje dr in gepleurt
Wie = wie?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
damn zo'n mooie pic, heb ff url'tje dr in gepleurt
* r_one dacht dat dit JS en Zed zelf warenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
http://img50.imageshack.us/img50/5282/slaves7zt.jpg
slachtoffers van JS en Zed
Whehehehe bubba.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
http://img50.imageshack.us/img50/5282/slaves7zt.jpg
slachtoffers van JS en Zed
Net zoveel inhoud als jouw koppiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:57 schreef junkiesietze het volgende:
Gaat dit nou nog steeds nergens over?
Jij bent In Da HoUs3.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:57 schreef junkiesietze het volgende:
Gaat dit nou nog steeds nergens over?
speedfight 2quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:36 schreef classpc het volgende:
neon is niet zo speciaal. Heb ik er wel meer mee zien rijden.
Wat voor scooter heb je?
En komt het door het rubberen dat je bijna geen profiel meer hebt op je banden?
het leuke isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:24 schreef Jajong het volgende:
tis nu niet leuk meer, hij doet t erom
Leuk? Dit maakt het alleen maar erger.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:39 schreef junkiesietze het volgende:
het leuke is
het is allemaal waar
nicequote:
Nog zo'n scooterjosti.quote:
Zo leuk is dat nou ook weer niet...scooterjosti.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:39 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
het leuke is
het is allemaal waar
OMG, the invasion of the scootahjosti'squote:
Ik hoop dat alle mongolen die ook maar iets met neon of scooters te maken hebben dood neervallen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:48 schreef SpanCo het volgende:
Yo PoNcHo. Er is sinds ook de mogelijkheid een combinatie van LED en neon te kopen.
seri?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:48 schreef SpanCo het volgende:
Yo PoNcHo. Er is sinds ook de mogelijkheid een combinatie van LED en neon te kopen.
Nee, ik ben een cittajostiquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |