tis serieusquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:36 schreef Poncho het volgende:
Je doet het erom he.
Hij doet natuurlijk jostiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:38 schreef NanKing het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand echt zo is als jij.![]()
Dus, doe je nou zo josti of ben je een josti?
hier zep: houje bek man :S:S:S jebent gewqoon jaloer sdat je geen scooter hebt of iets joh doe niet zo moelijk ja jesus S::Squote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:38 schreef NanKing het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand echt zo is als jij.![]()
Dus, doe je nou zo josti of ben je een josti?
trek ff je Gimp kostuum uit danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:40 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
hier zep: houje bek man :S:S:S jebent gewqoon jaloer sdat je geen scooter hebt of iets joh doe niet zo moelijk ja jesus S::S:R :R
: gvd typen op en leaptop is mojelijk ::S:S
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:40 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
hier zep: houje bek man :S:S:S jebent gewqoon jaloer sdat je geen scooter hebt of iets joh doe niet zo moelijk ja jesus S::S:R :R
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:40 schreef NanKing het volgende:
Zonder laptop kun je het wel dacht je?![]()
Ik zie wat kleine spelfoutjes.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:40 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Jij speelt teveel GTA.quote:
Neon lichie ff aan doen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:41 schreef junkiesietze het volgende:
nee wtf hoe kan je nou goed rijden met een versleten achterband en regen
Pff me oma kan zelfs nog goed rijden op een scooter in de regen met een versleten achterband, mischien moet je minder geld uitgeven aan neon en meer aan bandenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:41 schreef junkiesietze het volgende:
Pulp Fiction -------> Zed's slaafjequote:
ik hou ook van jouquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:43 schreef Furious het volgende:
Oh, en lees mijn signature even junkiesietze, en je gang ook.
Ik vergat het. Dankjewel, mijn beste.quote:
Gelukkig moeten scooters binnenkort door de keuring! (Weg NEONquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:41 schreef junkiesietze het volgende:
Goede banden, voor weinig doekoequote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:41 schreef junkiesietze het volgende:
"t zit hem allemaal tussen de orgenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:45 schreef junkiesietze het volgende:
Ik weet niet waarom maar als me neon aanstaat rij ik een stuk lekkerder
je mag neon hebben debiel alleen je mag het niet aan hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef optifree het volgende:
[..]
Gelukkig moeten scooters binnenkort door de keuring! (Weg NEON)
En over je achterband...je weet dat er een wetelijk minimum is aan profiel diepte he? (of moet ik even de desbetreffende wet er voor je bijpakken?)
Pimpen man, negers pimpen.. Pimpaaaaahhhhhquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:45 schreef junkiesietze het volgende:
Ik weet niet waarom maar als me neon aanstaat rij ik een stuk lekkerder
euh daar zit toch vaak wat anders tussen dan een neon lichie?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:45 schreef optifree het volgende:
[..]
"t zit hem allemaal tussen de orgies![]()
Neuken?quote:
Klopt!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:45 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
je mag neon hebben debiel alleen je mag het niet aan hebben.
hou je bek..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:47 schreef optifree het volgende:
[..]
Klopt!Maar jij bent die debiel die hem wel aan heeft staan
![]()
(weet je ook waarom neonverlichting verboden is om te voeren? Of wil je graag een uitleg over zichtbaarheid, herkenbaarheid e.d.?)
Hey Zep, megadebiel.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
hou je bek..
zeppie zit aan de vodka hier![]()
kloptquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
euh daar zit toch vaak wat anders tussen dan een neon lichie?![]()
hou je bek joh teringsukkel :S:S:S zoek n vrfiendin ofzo inpslaats van sietze lopen stalken op ineternet hahaha sukkel loOOser jesusen hou JE BEK ;rquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:49 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hey Zep, megadebiel.
Ik hoop dat je keihard dood gaat.
Ga je moeder neuken.
Anders zal ik je moeder eens verrassen met wat lekkere lesbische sex.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:50 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
hou je bek joh teringsukkel :S:S:S zoek n vrfiendin ofzo inpslaats van sietze lopen stalken op ineternet hahaha sukkel loOOser jesusen hou JE BEK ;r![]()
![]()
Ik kliktequote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Goede banden, voor weinig doekoe
Je stinkt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:50 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
hou je bek joh teringsukkel :S:S:S zoek n vrfiendin ofzo inpslaats van sietze lopen stalken op ineternet hahaha sukkel loOOser jesusen hou JE BEK ;r![]()
![]()
OMGquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:52 schreef Poncho het volgende:
[..]
Anders zal ik je moeder eens verrassen met wat lekkere lesbische sex.
Geile donder.
alleen alsik een ritje op je vet kewle traktor magquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:49 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
zal ik jouw kont eens bonken.
hoe oud ben je?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:50 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
![]()
Meer dan er leden in Zed's gang zitten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:52 schreef THA-PIETERT het volgende:
whaha hoeveel topics lopen er over die mongooljezus eeej
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |