Tante Til idd....een kloddertje roze hiiiiiiiiieeeeeeeeer en een kloddertje roze daaaaaaaaaaaaaaarquote:
Correct.quote:
Dat is hem inderdaad.quote:
Uiteraard.quote:
Voor een ouwe man als jij toch geen probleem?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:18 schreef tong80 het volgende:
En hoezo een makkelijke vraag het dateert van 37 jaar geleden.
Geen idee.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:56 schreef tong80 het volgende:
Slotzin uit welk boek ?
'Maar soms, weet je, soms heb ik de indruk... dat die dingen... dat die dingen toch altijd ver weg blijven... dat ze feitelijk nooit binnen mijn bereik gekomen zijn.'
Hermans, Mulisch of Reve dus.quote:
Uit talloos veel miljoenen, dat boek ken ik alleen van naam en heb ik zelf nooit gelezen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:27 schreef tong80 het volgende:
Hij is ook wel erg moeilijk.
Uit talloos............
Zijn brilante 'gedicht' Oote:quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:59 schreef tong80 het volgende:
Helemaal goed.
Waardoor kennen we Jan Hanlo het beste ?
De omschrijving van het boek komt van de schrijver zelf en is typerend voor zijn stijl/gekte.quote:
Nope.quote:Iets van Kundera ?
Je moet het iets zuiderlijker zoeken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:03 schreef tong80 het volgende:
Bij gekte denk ik aan Maarten Biesheuvel.
Correct.quote:
Nopequote:
Ook niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:32 schreef tong80 het volgende:
Ik heb twee verzamelingbundels van hem.
Verzamelingbundel - 1 ?
Ik weet hem intussen, maar ik heb dit keer vals gespeeld en gegoogled, dus ik plaats de naam van de schrijver niet hier.quote:
De Belgische Piere Jansen oftewel de Belgische kunstpaus Jan Hoet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:45 schreef tong80 het volgende:
Nee die hebben we laatst al gehad.
Deze man richtte in 1993 de Documenta van Kassel in.
Te makkelijk, he?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:42 schreef tong80 het volgende:
Eric en het insectenboek van Bomans ?
De kleine Johannes ging volgens mij op stap met Windekind, van Frederik van Eeden toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:44 schreef phileine het volgende:
Nou goed, een vergelijkbare. Wie ging er op stap met Windekind. En wie schreef het boek daarover?
Jan Cremer?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:53 schreef tong80 het volgende:
Wie liet op z'n debuut roman
'De onverbeterlijke bestseller'
zetten ?
Grappig, ik wilde vanmiddag net een vraag over haar stellen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:18 schreef tong80 het volgende:
Renate Rubinstein. Het boek ken ik niet
Dat is die andere die ik altijd door de war haal met Rubinstein met haar MS, dus dat moet die andere Renate zijn: Dorrestein.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:30 schreef tong80 het volgende:
Wie schreef
'Heden ik'
Ging over haar ziekte.
Wat zijn we toch goed he?quote:
Gaat over Marlene Dietrich, dat weet ik nog wel, maar wie zei het ook alweer?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:53 schreef tong80 het volgende:
Wie zou willen dat z'n vrouw één zo'n been had ?
Zal ook wel fout zijn, maar de naam Willem ('O) Duys komt opeens bij mij boven drijven?quote:
Rudy Carrel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:13 schreef tong80 het volgende:
ik ga slapen.
Het is een bijna vergeten grootheid.
ik zei nog niet te snel raden! Nu missen we al die andere mooie schilderijenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:41 schreef golfer het volgende:
Dara hadden mij ouders een replica van hangen.
Marc Chagall.
Sorry, maar deze was te herkenbaar vor mij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:48 schreef wyccie het volgende:
ik zei nog niet te snel raden! Nu missen we al die andere mooie schilderijen![]()
Ik heb Bluezz net zover gekregen ook mee te gaan doen hier, dus er komt er eentje van haar, die ik al weet.quote:
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:55 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Deze schilder is voornamelijk bekend van meer abstract werk......
Had Mondriaan ook al een blauwe periode? Ik gok op Picassoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:00 schreef tong80 het volgende:
zToch een gokje opde blauwe Mondriaan
Ik gok op een Jeff Koons, maar ben er niet zeker van?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:57 schreef wyccie het volgende:
Oeps, dubbel maar is niet erg, die van mij is te simpel
Die is nu wsl al geraden.
Ik ben nie gekquote:
Die van mij is de voorkant van een boek.....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik gok op een Jeff Koons, maar ben er niet zeker van?
Oh nee, dat is ook zo.quote:
Hij heet dus Paul of Herman zeker?quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:40 schreef tong80 het volgende:
Ik kan die handtekening links onderin niet goed lezen
quote:
Amerikaan.quote:
Hee, ik lurkte te laat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:06 schreef tong80 het volgende:
Jullie ? Ik ben de enige die met de naam Jackson Pollock komt hoor. De rest lurkt en heeft geen idee.
Hij is goed.quote:
Ik kwam maar niet op de naam. Normaal kliedert ie alles niet volquote:
Nope.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:43 schreef wyccie het volgende:
De vliegende panters?
Of nee, Ashton brothers?
Nope.quote:
Ook nope.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:47 schreef broer het volgende:
Waardenberg en De Jong?
Alweer nope.quote:
Gewoon terugschreeuwen naar dat bed.quote:
Lady's and Gentlepeople: we have a winnar!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:05 schreef broer het volgende:
Om de een of andere reden denk ik nu aan Dogtroep. Weet niet waarom.
* buigtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:16 schreef golfer het volgende:
Lady's and Gentlepeople: we have a winnar!![]()
Oké, een makkelijke theatergroep tussendoor:quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:18 schreef broer het volgende:
* buigt
Doe je de volgende ook nog even? Ik heb geen idee voor een nieuwe vraag.
'k was (weer 's) iets te voorbarig...quote:
Correct.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:15 schreef phileine het volgende:
qua stijl en plaats zou ik denken de Appel?
Uhm..........jij suggereert toch niet...........quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:52 schreef golfer het volgende:
Tong moet toch eens leren plaatjes te uploaden naar een gratis uploadsite als fotobucket of picserver.tk, want het plaatsen van foto's met in de eigenschappen de naam van diegene die er op staat maakt het niet leuker.
Je had hem ook wel heeeel erg snel geraden pylquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:55 schreef pyl het volgende:
[..]
Uhm..........jij suggereert toch niet...........![]()
Ik suggereer niets, maar het maakt het net allemaal een beetje lastiger als je plaatjes upload en van naam verandert.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:55 schreef pyl het volgende:
[..]
Uhm..........jij suggereert toch niet...........![]()
Nou doe je het toch.......quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:03 schreef golfer het volgende:
Ik suggereer niets, maar het maakt het net allemaal een beetje lastiger als je plaatjes upload en van naam verandert.
Hmmmmmm.....of het duurt eenvoudig tergend lang voordat er iemand langskomt die het antwoord weet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:53 schreef phileine het volgende:
gaat de goede richting op golfer... maar het duurt wel tergend lang voordat iemand hem heeft gevonden...
is het niet iets met tergend langzaam wakker worden ofzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:37 schreef golfer het volgende:
Anders moet phileine maar even het juiste antwoord geven en kan zij of iemand anders weer een nieuwe vraag stellen daarna?
Dat was 'm waar ik naar op zoek was. Ik zat aardig in de buurt dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:42 schreef Bjoro het volgende:
is het niet iets met tergend langzaam wakker worden ofzo
Klopt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:58 schreef pyl het volgende:
Nee, da's de Gijsbrecht, van Vondel.
Anna Enquist, Hier was vuur?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:03 schreef tong80 het volgende:
Over welk boek gaat dit :
Nope, geen actrice. Wordt wel omschreven als 'stemkunstenares'.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:45 schreef tong80 het volgende:
Geen idee, Ann Bancroft ?
quote:
Van haar versie van Ticket to ride springen de tranen je in de ogen; is het niet van schoonheid dan van de lach, als je geluk hebt van allebei.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:07 schreef wyccie het volgende:
Klinkt heel leuk, vooral ook vroeg met de Beatles coversBen benieuwd naar haar naam!
Cathy Berberianquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:08 schreef pyl het volgende:
[..]
Van haar versie van Ticket to ride springen de tranen je in de ogen; is het niet van schoonheid dan van de lach, als je geluk hebt van allebei.![]()
O ja, die Italiaanse componist met wie ze getrouwd was? Luciano Berio.
Was er eentje voor een erg ouwe jongere als ik.quote:
Hmmm.......ik houd het liever op 'tijdloos'.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:23 schreef golfer het volgende:
Was er eentje voor een erg ouwe jongere als ik.
Hoe wazig ook, ik ken niemand anders met zo'n markante kop.......quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:33 schreef tong80 het volgende:
GVD Pyl het was nog zo'n wazige foto
Echt fan zou ik me niet durven noemen, maar ik moet altijd wel ontzettend met hem lachen. Vooral als-ie gaat biljarten.quote:
Ik moest soms wel om hem lachen, maar meestal ergerde ik mij aan hem.quote:
Hij was te simpel. Ik wist het.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:57 schreef pyl het volgende:
Harpo Marx
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:17 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat ze allemaal een zwarte snor hadden???
Nope.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:25 schreef pyl het volgende:
Buziau?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:33 schreef Bjoro het volgende:
Wim Sonneveld ?
Uiteraard.quote:
quote:
Nee.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:52 schreef Treinhomo het volgende:
Carel Willink ?
Correct.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:44 schreef Treinhomo het volgende:
M.C. Escher.
Die schrijver ken ik niet en nee, het is ook geen Grünberg.quote:
Sigaretten en drank.quote:
quote:
Correct.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:22 schreef phileine het volgende:
Connie Palmen, de wetten
Rituelen van Cees Nooteboom.quote:
Ga dan 'ns naar Photobucket!quote:
Ja ben er vaak geweest. Snap er de ballen van.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:19 schreef pyl het volgende:
[..]
Ga dan 'ns naar Photobucket!Anders gelooft Golfer me nooit..........
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:20 schreef tong80 het volgende:
Ja ben er vaak geweest. Snap er de ballen van.
http://images.google.com/images?q=anselm%20kiefer&hl=en&lr=&sa=N&tab=wiquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:26 schreef wyccie het volgende:
Hee Tong, waar haal jij die plaatjes van Alsem Kiefer vandaan? Ik heb al gezocht op Google, maar kon niks vinden. Ik vind zijn schilderijen heel mooi.
Vond het al zo vreemd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:30 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik had zijn naam verkeerdKomt door Golfer!
Dat is wel zware kost die je dan als achtergrond hebt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |