De Belgische Piere Jansen oftewel de Belgische kunstpaus Jan Hoet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:45 schreef tong80 het volgende:
Nee die hebben we laatst al gehad.
Deze man richtte in 1993 de Documenta van Kassel in.
Te makkelijk, he?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:42 schreef tong80 het volgende:
Eric en het insectenboek van Bomans ?
De kleine Johannes ging volgens mij op stap met Windekind, van Frederik van Eeden toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:44 schreef phileine het volgende:
Nou goed, een vergelijkbare. Wie ging er op stap met Windekind. En wie schreef het boek daarover?
Jan Cremer?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:53 schreef tong80 het volgende:
Wie liet op z'n debuut roman
'De onverbeterlijke bestseller'
zetten ?
Grappig, ik wilde vanmiddag net een vraag over haar stellen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:18 schreef tong80 het volgende:
Renate Rubinstein. Het boek ken ik niet
Dat is die andere die ik altijd door de war haal met Rubinstein met haar MS, dus dat moet die andere Renate zijn: Dorrestein.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:30 schreef tong80 het volgende:
Wie schreef
'Heden ik'
Ging over haar ziekte.
Wat zijn we toch goed he?quote:
Gaat over Marlene Dietrich, dat weet ik nog wel, maar wie zei het ook alweer?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:53 schreef tong80 het volgende:
Wie zou willen dat z'n vrouw één zo'n been had ?
Zal ook wel fout zijn, maar de naam Willem ('O) Duys komt opeens bij mij boven drijven?quote:
Rudy Carrel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:13 schreef tong80 het volgende:
ik ga slapen.
Het is een bijna vergeten grootheid.
ik zei nog niet te snel raden! Nu missen we al die andere mooie schilderijenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:41 schreef golfer het volgende:
Dara hadden mij ouders een replica van hangen.
Marc Chagall.
Sorry, maar deze was te herkenbaar vor mij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:48 schreef wyccie het volgende:
ik zei nog niet te snel raden! Nu missen we al die andere mooie schilderijen![]()
Ik heb Bluezz net zover gekregen ook mee te gaan doen hier, dus er komt er eentje van haar, die ik al weet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |