Ook nope.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:47 schreef broer het volgende:
Waardenberg en De Jong?
Alweer nope.quote:
Gewoon terugschreeuwen naar dat bed.quote:
Lady's and Gentlepeople: we have a winnar!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:05 schreef broer het volgende:
Om de een of andere reden denk ik nu aan Dogtroep. Weet niet waarom.
* buigtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:16 schreef golfer het volgende:
Lady's and Gentlepeople: we have a winnar!![]()
Oké, een makkelijke theatergroep tussendoor:quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:18 schreef broer het volgende:
* buigt
Doe je de volgende ook nog even? Ik heb geen idee voor een nieuwe vraag.
'k was (weer 's) iets te voorbarig...quote:
Correct.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:15 schreef phileine het volgende:
qua stijl en plaats zou ik denken de Appel?
Uhm..........jij suggereert toch niet...........quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:52 schreef golfer het volgende:
Tong moet toch eens leren plaatjes te uploaden naar een gratis uploadsite als fotobucket of picserver.tk, want het plaatsen van foto's met in de eigenschappen de naam van diegene die er op staat maakt het niet leuker.
Je had hem ook wel heeeel erg snel geraden pylquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:55 schreef pyl het volgende:
[..]
Uhm..........jij suggereert toch niet...........![]()
Ik suggereer niets, maar het maakt het net allemaal een beetje lastiger als je plaatjes upload en van naam verandert.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:55 schreef pyl het volgende:
[..]
Uhm..........jij suggereert toch niet...........![]()
Nou doe je het toch.......quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:03 schreef golfer het volgende:
Ik suggereer niets, maar het maakt het net allemaal een beetje lastiger als je plaatjes upload en van naam verandert.
Hmmmmmm.....of het duurt eenvoudig tergend lang voordat er iemand langskomt die het antwoord weet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:53 schreef phileine het volgende:
gaat de goede richting op golfer... maar het duurt wel tergend lang voordat iemand hem heeft gevonden...
is het niet iets met tergend langzaam wakker worden ofzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:37 schreef golfer het volgende:
Anders moet phileine maar even het juiste antwoord geven en kan zij of iemand anders weer een nieuwe vraag stellen daarna?
Dat was 'm waar ik naar op zoek was. Ik zat aardig in de buurt dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:42 schreef Bjoro het volgende:
is het niet iets met tergend langzaam wakker worden ofzo
Klopt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:58 schreef pyl het volgende:
Nee, da's de Gijsbrecht, van Vondel.
Anna Enquist, Hier was vuur?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:03 schreef tong80 het volgende:
Over welk boek gaat dit :
Nope, geen actrice. Wordt wel omschreven als 'stemkunstenares'.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:45 schreef tong80 het volgende:
Geen idee, Ann Bancroft ?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |