want?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:57 schreef Oosthoek het volgende:
Wachten. Been there, done that. Het is gewoon de beste keus.
Maar die is dan weer boven budget lijkt mij..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:05 schreef Geqxon het volgende:
[[url=http://www.motoplanete.com/125/CAGIVAmito.jpg]afbeelding][/url]
Leuk 25kw brommert
Ongeveer 2500 ofzo...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:25 schreef Geqxon het volgende:
En je budget is?
Daar heb ik wat aan..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:29 schreef Oosthoek het volgende:
25kW motoren zijn duur en schaars of gewoon afschuwelijk. Bovendien wil je na een tijdje hoogstwaarschijnlijk wat meer vermogen en zit je met een moeilijk te verkopen aparaat. Als je een jaar wacht heb je een veel groter aanbod, kun je rijden wat je wilt en heb je een machine waar je veel langer plezier van kunt hebben.
Dat waren de redenen voor mij om nog een jaar te wachten
Kan je elke motoren "terugvoeren"?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:55 schreef B_BOY het volgende:
ff een vraagje ik heb ik eeen keer op tv gezien dat motoren die meer dan 25kw hadden kunnen worden begrenst zodat je ze met 25kw rijbewijs mag rijden iemand enig hoe dat zit?
Moet dat niet gekeurd worden nadat je er aan hebt liggen sleutelen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:07 schreef _jero_ het volgende:
Klopt, een heleboel motoren kunnen begrenst worden op 25kw, zodat je er met het lichte rijbewijs op kunt rijden. Denk bv aan de Yamaha Diversion of zelfs een Honda CBR600F. Als je rijbewijs na 2 jaar omgezet wordt naar het grote motorrijbewijs kun je die begrenzing er weer af laten halen.
90% van de statistieken is zelf verzonnen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
de meeste rijders gaan in hun 1e jaar onderuit door overmoedig rijgedrag
Ja ok... maar zon ZX6R is vrij prijzigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
met een ZX6R zul je tot 140 km/h (schat ik) voorlopig genoeg vermogen hebben, of ben je van plan voortdurend harder dan 120km/h te gaan rijden
In theorie kan het met ele motorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:16 schreef Geqxon het volgende:
Zet wel ff een hele vette nadruk op bijna elke motor, want een busa of een gixxer kun je denk ik dus ff niet naar 25kw afvoeren
Daarnaast rijd het nog voor geen meter ook, motoren met 750cc of meer begrenzen rijd gewoon ontzettend klotequote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:07 schreef MewBie het volgende:
[..]
In theorie kan het met ele motormaar jij daar de centjes voor over hebt, is dan de vraag.
Het is namelijk best wel zonde om je busa op 25kw te begrenzen en dat je er dan door elke jan lul wordt uitgetrokken op z'n pauper motor
Niet lonend waarvoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:05 schreef Geqxon het volgende:
Sommige motoren hebben een ombouwset, waarbij het vermogen word terugedraaid naar 25kw. Dit is vaak een duur grapje, en daardoor niet lonend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |