Hier worden regelmatig tosties met kaas en jam gegetenquote:
Staat me iets bij van een reclame met pitabroodjes met kaas en Jam in de broodroosterquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier worden regelmatig tosties met kaas en jam gegeten
Zou het ook niet weten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Staat me iets bij van een reclame met pitabroodjes met kaas en Jam in de broodroosterGeen idee meer waar dat over ging eigenlijk
Qua merk dan
![]()
Haring met slagroom is een beter combinatiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:52 schreef bloodsista het volgende:
augurk met slagroom
stats zeggen dat 60% van de nieuwe vaders moedermelk uitprobeert :-)quote:Vroeger kreeg ik moedermelk maar nu, no thx
Moet de chocolademelk warm of koud zijn?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:55 schreef newsman het volgende:
Neem is haring met chocolademelk.
En doe eens eens proberen ipv isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:55 schreef newsman het volgende:
Neem is haring met chocolademelk.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Haring met slagroom is een beter combinatie![]()
Niet erg hoor ben met karnemelk opgegroeid.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:54 schreef brrrrrrt het volgende:
[..]
stats zeggen dat 60% van de nieuwe vaders moedermelk uitprobeert :-)
Het is vaak idd de gedacht dat iets niet eetbaar is die ons tegenhoud om iets te proberen, maar miscchien is het wel het gat in de marktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Al is gerookte zalm met zure room wel weer lekker, dus echt vreemd is die combi ook misschien niet echt![]()
Dat is wel vreemd ja. Doe je dan gewoon flink doorbijten of bijt je je vast en draai je de bal eraf? En slik je hem daarna helemaal door, bijt je hem door of zuig je hem leeg en laat je hem dan door je keel glijden? Of is het puur het gevoel van het eraf halen, dan is het namelijk niet gepast in dit forum. Je moet nadien wel iets culinairs doen met die balquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:12 schreef bloodsista het volgende:
ik happ vaak ballen af bij blowjobs. dat is mijn eetgewoonte
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:05 schreef Morwen het volgende:
Is het trouwens vreemd dat je een frikandel speciaal alleen met Ketchup en dus GEEN currywilt?
Vond je het van de ene op de andere dag ineens zielig voor de beestjes? Of andere redenen wat van de een op de andere dag gebeurdequote:Op woensdag 3 augustus 2005 06:25 schreef nielsgeode het volgende:
Toen ik 15 werd ben ik van de ene op de andere dag vegetarier geworden
Telt dat ook
ik heb dat ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:05 schreef Morwen het volgende:
Edit: Is opgelost
Is het trouwens vreemd dat je een frikandel speciaal alleen met Ketchup en dus GEEN currywilt?
Ik krijg nu de neiging om een actie op te starten: Messen voor MissyMirjam, maar dat doe ik niet...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
een andere nare gewoonte van mij is dat ik overal een mes bij wil hebben. [tenzij ik soep eet, duh]
zelfs als ik geen mes nodig heb.
Nee, heel normaalquote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:05 schreef Morwen het volgende:
Edit: Is opgelost
ik heb er zelf genoeg, dank je wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:50 schreef Neohammer het volgende:
[..]
Ik krijg nu de neiging om een actie op te starten: Messen voor MissyMirjam, maar dat doe ik niet...
Mijn vader was paardeslager (Jiskefetquote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:39 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Slakken (in knoflook en gebakken natuurlijk), Sprinkhanen (ook gebakken natuurlijk), struisvogel, paard(alhoewel er redelijk wat paardenslagers zijn en dus niet zo speciaal is)...
en verder kan ik even niets bedenken.
Cheeser (of cheezer, dat weet ik niet meer)! "Heb jij er één gemaakt maakt maakt?!? Njammiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Staat me iets bij van een reclame met pitabroodjes met kaas en Jam in de broodroosterGeen idee meer waar dat over ging eigenlijk
Qua merk dan
![]()
Wie niet? Maar eigenlijk ben ik nogal verwend wat dat aangaat omdat mijn vader alle groenten die we eten zelf verbouwt. Behalve met de doperwtjes en de bruine bonen omdat dat teveel werk is met het oogsten en doppenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik walg van blikvoer
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:39 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Cheeser (of cheezer, dat weet ik niet meer)! "Heb jij er één gemaakt maakt maakt?!? Njammie, of anders de jam vervangen door ketchup of curry
.
[..]
inderdaad, we zijn verwend wat groenten betreftquote:Wie niet? Maar eigenlijk ben ik nogal verwend wat dat aangaat omdat mijn vader alle groenten die we eten zelf verbouwt. Behalve met de doperwtjes en de bruine bonen omdat dat teveel werk is met het oogsten en doppen.
die afwijking heb ik ook !O+quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:46 schreef Nickthedick het volgende:
Ik eet graag zuur, rabarber(vers) een citroen (ook vers); het kan me niet zuur genoeg zijn.
Welk blikvoer, sheba, kittekat, frolic of felix (oh nee, die komt uit een pak)...nee maar serieus....tomaten uit blik zijn best goed voor je saus hoor, net als tomatenpuree, waar je effe een sterke smaak nodig hebt en niet een waterig tomatensausje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik walg van blikvoer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |