Had m ook wel langer in de oven laten zitten dan dat op de verpakking stond, maar met al die andere van Dr Oetker had ik daar toch echt geen last van hoor..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
hmm, ik heb ook de hawaai als favoriet, maar het valt me best wel mee, iig wat jij gisteren hebt meegemaakt had ik nog niet gemerkt
oja, bij de Supreme moet wel de mais erafquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Doe mij maar Tuna, vind ik wel goed te doen. 2e keus: Texas
tot zoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
Duidelijk gezellig genoeg, ik ben weg![]()
D.smakelijk eten straks.
Die heb je hier ook wel, maar niet echt veelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hier zijn geen Hoogvliets, dus ik ga maar naar de Plus dan
Nee man, die bonenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
oja, bij de Supreme moet wel de mais eraf
mais is
* sfeer stort meteen inquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
Duidelijk gezellig genoeg, ik ben weg![]()
D.smakelijk eten straks.
niet veel?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die heb je hier ook wel, maar niet echt veelMaar succes ermee: het kost wat moeite, maar dan heb je natuurlijk wel een ovenheerlijke pizza
Ja maar die zit 10 km verder op: die Hoogvliet ligt 100 meter van mn huis dus ja: is de keus snel gemaaktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet veel?
Je hebt er ook maar 1 nofdig
Er was zo'n pizza daarvan en daar zaten bonen op, weet ik zeker, misschien was dat dan een anderequote:
Ik vraag me af hoe dat komtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het gaat van kwaad naar erger es![]()
dat was een anderequote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Er was zo'n pizza daarvan en daar zaten bonen op, weet ik zeker, misschien was dat dan een andere
Ja dat vind ik dus ook, maar ik ga slapen nuquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat was een andere
bonen op een pizza
Mooi zoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:02 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft een digros, AH, Vomar en hoogvliet in zijn dorpje
Digros en Vomar genieten mijn voorkeur
Roosjequote:
Al ffquote:
gurliequote:
Hoiquote:
Goede dealquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:21 schreef leonieke het volgende:
We gaan ons hoogstwaarschijnlijk helemaal inschrijven in een fitnesscentrum
10% korting kunnen aftroggelen gisterenavond aan de telefoon
voor 405 euro een jaar fitness, trilplaattraining, sauna, zonnebank, groepslessen (aerobics etc) en tennis in twee fitnesscentra (Oost-Vlaanderen en West-Vlaanderen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |