abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29400429
Stomme vraag. Hoe onwaarschijnlijk ook, denk ik niet dat de ontvanger van de brief direct aan de naam zal zien dat het hier om de 108 euro aanmaning gaat. Misschien een idee om daar een eerste paragraaf aan te wijden. een aanleiding tot dit schrijven zeg maar?

In reactie op uw aangetekende brief van 2 augustus jongstleden.. bla bla bla

-r-
pi_29400919
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 18:56 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Ik wil eerder bewijzen zien van de mensen die de code's hebben opgevraagt dan die verdomde logfiles
Durf te wedden dat ze dan niet ver komen
steekhoudend bewijs had ik het ook over. Maar goed, steekhoudend of niet, die klote logfiles ZIJN er gewoon niet eens Welke idioot gaat er logfiles bijhouden als hij zijn site zo wagenwijd open heeft staan? Nadenken

knaken laten terugstorten, aangifte doen wegens intimidatie, bedreiging, valsheid in geschrifte (was dat al genoemd? want die factuur komt uit de blauwe hemel. Of ja, misschien wel bewolkte hemel Ik kijk even op de radar ) en afpersing.

Misselijke actie dit na die waarschuwing is het meteen gestopt, zou klaar moeten zijn. Maar als ze ZO doorgaan, dan zullen ze de gifbeker tot de laatste druppel leegdrinken. NO MERCY
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:30:46 #203
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29401270
Wat ben je ook een stresskip

Speedy, je hoeft helemaal niks uit te zoeken van hoe wie of wat (dat moet WOL aantonen). Je moet gewoon een paar dagen broeden op de nette brief die je gaat versturen. Vraag WOL om opheldering waaraan ze kunnen afleiden dat jij de eigenaar van de code bent.

Mocht er een vervolg claim uit de bus rollen (die ik overigens niet verwacht) heb je nog alle tijd om e.e.a. uit te zoeken Maar wat je ook zult gaan zoeken.... je zult het nooit vinden op FOK! omdat er geen controle is wie de eigenaar van de code is (copy 'n paste acties). WOL kan dit ook niet controleren omdat er geen verband is tussen een inbel telefoonnummer en een ip-nummer.

Procedureel krijgen ze de bewijslast nooit rond, en de rechter zal zo'n zaak snel naar de prullenbak verwijzen omdat hier sprake is van nalatigheid / onvolkemendheden in het systeem en een niet voltrokken/sluitend strafbaar (?!) feit.
pi_29401323
Ik had eigenlijk gehoopt vandaag smeuige nieuwe brieven te zien, maar helemaal niets verders ?
Cooky
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:40:56 #205
89730 Drugshond
pi_29401556
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
steekhoudend bewijs had ik het ook over. Maar goed, steekhoudend of niet, die klote logfiles ZIJN er gewoon niet eens Welke idioot gaat er logfiles bijhouden als hij zijn site zo wagenwijd open heeft staan? Nadenken

knaken laten terugstorten, aangifte doen wegens intimidatie, bedreiging, valsheid in geschrifte (was dat al genoemd? want die factuur komt uit de blauwe hemel. Of ja, misschien wel bewolkte hemel Ik kijk even op de radar ) en afpersing.

Misselijke actie dit na die waarschuwing is het meteen gestopt, zou klaar moeten zijn. Maar als ze ZO doorgaan, dan zullen ze de gifbeker tot de laatste druppel leegdrinken. NO MERCY
Vervolgstappen nemen kan altijd nog in een later stadium. Eerst kijken of jullie er beide uit kunnen komen. Dat is een nette manier van zaken doen / conflicten oplossen.

Ik durf te wedden dat WOL ook niet de zaak op de spits wil drijven. Vergeet niet dat deze weblogs behoorlijk populair/machtig zijn, en via verschillende web/weer-flora is e.e.a. snel aan elkaar te linken. Over positieve reclame gesproken

Elk normaal denkend mens kan denk ik wel inschatten dat het undone is dat een instelling geld van een jochie probeert af te troggelen. Zeker als het om absurpt grote bedragen gaat (gezien door de bril van het jochie).
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:34:34 #206
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_29403549
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:30 schreef Drugshond het volgende:
Wat ben je ook een stresskip

Speedy, je hoeft helemaal niks uit te zoeken
^
En wat hij verder zei
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_29404451
anders nog iets?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:43:34 #208
33954 ElisaB
pi_29405919
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
anders nog iets?
Nee, verder niet. Imho werkt Speedy zichzelf verder in de nesten als ie nu iets gaan ondernemen zķnder zich te laten bijstaan door iemand die er in elk geval enigszins voor doorgeleerd heeft. Die iemand heeft zich aangeboden. Ik zou het verstandig vinden daarmee gewoon een nette brief te schrijven, in plaats van als een dolle kip hier van alles online te zetten. Die lui bij WOL lachen zich inmiddels ook de krampen en ik kan ze geen ongelijk geven eigenlijk.

Dus nee, verder niets
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:11:34 #209
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_29409416
Dus ik zou gewoon naar de rechtswinkel moeten gaan, daar deze situatie uitleggen en samen met die persoon een nette brief gaan opstellen?

Daarnaast heb ik ALLE code + de namen van de users gevonden en genoteert.
Misschien dat ik er niet veel aan heb maar toch, wie weet!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:14:34 #210
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_29409565
eerlijk gezegd denk ik dat je gewoon maar beter helemaal niets kunt doen. dat geld ben je toch hoe dan ook kwijt, want ze storten het echt niet vrijwillig meer terug. de enige manier om het terug te krijgen is denk ik door een rechtszaak aan te spannen. maar aangezien zij dan ongetwijfeld een tegeneis gaan indienen lijkt me dat ook niet echt een goed idee. kost je alleen maar heel veel energie en geld aan een advocaat namelijk.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:16:45 #211
34663 SpeedyGJ
pi_29409658
Kortom, nu maar afwachten tot IK en de anderen een dikke rekening van 1500 of meer euro binnen krijgen?? no thnx, of jij moet het willen betalen.
Sterker nog: Dan wens ik Againzender ENORM veel sterkte.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:27:52 #212
33954 ElisaB
pi_29410081
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dus ik zou gewoon naar de rechtswinkel moeten gaan, daar deze situatie uitleggen en samen met die persoon een nette brief gaan opstellen?
Zou ik een verstandige vinden
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:32:02 #213
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_29410232
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kortom, nu maar afwachten tot IK en de anderen een dikke rekening van 1500 of meer euro binnen krijgen?? no thnx, of jij moet het willen betalen.
pardon
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:33:15 #214
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_29410286
quote:
het maakt denk ik weinig verschil of je daar nu van te voren al tegen in verzet komt, of dat je dat doet wanneer de claim daar is. in dat geval zul je uiteraard zeker wel verweer moeten voeren. begrijp me nie verkeerd. het gaat me alleen om die 100 euro die je betaald hebt. ik denk niet dat ze dat onder welk dreigement dan ook terug gaan storten.

[ Bericht 1% gewijzigd door -erwin- op 03-08-2005 23:45:08 ]
fotoboek.fok.nl/-erwin-
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:37:25 #215
89730 Drugshond
pi_29410441
quote:
Juist. Heel goed.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:46:46 #216
34663 SpeedyGJ
pi_29410820
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:32 schreef Againzender het volgende:

[..]

pardon
Kortom, zoals de anderen zeggen, afwachten maar.
Nou ja goed best dan doen we dat toch?
En wat nou als we de rekening binnen krijgen??
Gewoon verscheuren en zeggen van, zoek het maar uit?

[ Bericht 7% gewijzigd door SpeedyGJ op 04-08-2005 02:38:27 ]
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:47:00 #217
89730 Drugshond
pi_29410830
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:33 schreef -erwin- het volgende:
het maakt denk ik weinig verschil of je daar nu van te voren al tegen in verzet komt, of dat je dat doet wanneer de claim daar is. in dat geval zul je uiteraard zeker wel verweer moeten voeren. begrijp me nie verkeerd. het gaat me alleen om die 100 euro die je betaald hebt. ik denk niet dat ze dat onder welke dreiging dan ook terug gaan storten.
Als je gaat dreigen heb je al bijna verloren.
De storm is nu even gaan liggen en iedereen de kans gezien om even af te koelen..
Als WOL een beetje schappelijk is zouden ze deze boete moeten retouneren. Met een goede minnelijke brief zonder advokaat , maakt Speedy een redelijke kans (de advokaat mag hem wel opstellen, maar zijn personalia of kantoor staan er niet op vermeld). Beide partijen moeten inzien dat er procedurele fouten zijn gemaakt. Wat ook zo is.

Met advokaat erbij staan de verhoudingen weer op scherp, en kan een of ander weer in gang zetten. En een advokaat erbij slepen zonder dat er aanvullende claims zijn gemaakt is not done (= paniek reaktie).
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:49:38 #218
34663 SpeedyGJ
pi_29410933
Tja maar ik hebt nu verdomme wel voor 2 users betaald!
Kortom, ik kan nu voor alles gaan opdraaien.
Hoop maar niet dat in 1000den euro moet gaan betalen....
Ik vind het maar niks.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:50:30 #219
33954 ElisaB
pi_29410977
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:46 schreef SpeedyGJ het volgende:

Ik blijf het niet zeggen hoor. Je moet gewoon een nette brief schrijven, maar je daarbij even laten bijstaan door iemand met verstand van zaken. Gewoon ff verstandig doen nu, in plaats van als een dolle kip door de ren te hollen. Pfffttt.... doe nou gewoon wat Drugshond zegt, of gooi op eigen houtje de knuppel in een hoenderhok naar keuze.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:51:31 #220
33954 ElisaB
pi_29411020
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:47 schreef Drugshond het volgende:
Met een goede minnelijke brief zonder advokaat , maakt Speedy een redelijke kans (de advokaat mag hem wel opstellen, maar zijn personalia of kantoor staan er niet op vermeld). Beide partijen moeten inzien dat er procedurele fouten zijn gemaakt. Wat ook zo is.

Met advokaat erbij staan de verhoudingen weer op scherp, en kan een of ander weer in gang zetten. En een advokaat erbij slepen zonder dat er aanvullende claims zijn gemaakt is not done (= paniek reaktie).
Ja, zeg ik
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:52:55 #221
89730 Drugshond
pi_29411093
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Denk aan je hart.

Nee.... dan draai je alles uit op de printer (alle correspondentie stukken), en je loopt ermee naar een advokaatkantoor.

PS : Enig idee wat zo'n zaak kost voor WOL. Die claim zie ik er niet van komen. Vergeet niet dat er nog steeds geen brief van een advokaatkantoor is verzonden. Het is op dit moment een mogelijke regeling tussen twee partijen zonder tussenkomst.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:53:47 #222
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_29411119
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik vind het maar niks.
ookal beweren zij dat jij dat zou moeten gaan betalen. er is nog een hele weg tussen hun stellingen, en jouw plicht om echt te betalen. namelijk een sommatie van hun advocaat, een dagvaarding, een zitting, en een vonnis. dan ben je minstens 1.5 maand verder op zijn kortst.

zoals al eerder gezegd had je nooit moeten betalen, omdat je daarmee gewoon het probleem hebt dat je je geld niet zo makkelijk meer terug kunt krijgen. het is niet zo dat als ze nu nog een rekening sturen, je die ook automatisch zou moeten betalen. ik zou me er geen zorgen over maken.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:58:39 #223
89730 Drugshond
pi_29411328
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik vind het maar niks.
Dan verkoop je toch gewoon je PC + weerstation.

Een claim is niet hetzelfde als het betalen van een rekening. Daar zit nog een wereld van verschil tussen.

Ik heb eigenlijk zin om dit topic op weeronline te zetten, met het vriendelijke verzoek aan Eric om Speedy gerust te stellen. Want zo schiet het ook niet op.

- Rome en Aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd -
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:58:57 #224
34663 SpeedyGJ
pi_29411347
Dan laten we het hier maar bij oke.
Ik ga verder dan ook niks maar dan ook niks meer doen.
Ik stuur geen briefen meer, geen mailtjes meer en wat voor briefen ik van die klootzakken krijg zal mij een worst zijn!!!!!!!!!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 00:00:07 #225
34663 SpeedyGJ
pi_29411402
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:58 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dan verkoop je toch gewoon je PC + weerstation.

Een claim is niet hetzelfde als het betalen van een rekening. Daar zit nog een wereld van verschil tussen.

Ik heb eigenlijk zin om dit topic op weeronline te zetten, met het vriendelijke verzoek aan Eric om Speedy gerust te stellen. Want zo schiet het ook niet op.

- Rome en Aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd -
Nee weerstation en pc heb ik nodig.
Maar goed whatever, weer 2 users die gerust gestelt zijn dat hun niks hoeven te betalen.
Me god wat ben ik toch lief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')