steekhoudend bewijs had ik het ook over. Maar goed, steekhoudend of niet, die klote logfiles ZIJN er gewoon niet eensquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik wil eerder bewijzen zien van de mensen die de code's hebben opgevraagt dan die verdomde logfiles
Durf te wedden dat ze dan niet ver komen
Vervolgstappen nemen kan altijd nog in een later stadium. Eerst kijken of jullie er beide uit kunnen komen. Dat is een nette manier van zaken doen / conflicten oplossen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
steekhoudend bewijs had ik het ook over. Maar goed, steekhoudend of niet, die klote logfiles ZIJN er gewoon niet eensWelke idioot gaat er logfiles bijhouden als hij zijn site zo wagenwijd open heeft staan?
Nadenken
![]()
knaken laten terugstorten, aangifte doen wegens intimidatie, bedreiging, valsheid in geschrifte (was dat al genoemd?want die factuur komt uit de blauwe hemel. Of ja, misschien wel bewolkte hemel
Ik kijk even op de radar
) en afpersing.
Misselijke actie ditna die waarschuwing is het meteen gestopt, zou klaar moeten zijn. Maar als ze ZO doorgaan, dan zullen ze de gifbeker tot de laatste druppel leegdrinken. NO MERCY
^quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:30 schreef Drugshond het volgende:
Wat ben je ook een stresskip![]()
Speedy, je hoeft helemaal niks uit te zoeken
Nee, verder niet. Imho werkt Speedy zichzelf verder in de nesten als ie nu iets gaan ondernemen zķnder zich te laten bijstaan door iemand die er in elk geval enigszins voor doorgeleerd heeft. Die iemand heeft zich aangeboden. Ik zou het verstandig vinden daarmee gewoon een nette brief te schrijven, in plaats van als een dolle kip hier van alles online te zetten. Die lui bij WOL lachen zich inmiddels ook de krampen en ik kan ze geen ongelijk geven eigenlijk.quote:
Zou ik een verstandige vindenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dus ik zou gewoon naar de rechtswinkel moeten gaan, daar deze situatie uitleggen en samen met die persoon een nette brief gaan opstellen?
pardonquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kortom, nu maar afwachten tot IK en de anderen een dikke rekening van 1500 of meer euro binnen krijgen??no thnx, of jij moet het willen betalen.
Sterker nog: Dan wens ik Againzender ENORM veel sterkte.
het maakt denk ik weinig verschil of je daar nu van te voren al tegen in verzet komt, of dat je dat doet wanneer de claim daar is. in dat geval zul je uiteraard zeker wel verweer moeten voeren. begrijp me nie verkeerd. het gaat me alleen om die 100 euro die je betaald hebt. ik denk niet dat ze dat onder welk dreigement dan ook terug gaan storten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kortom, nu maar afwachten tot IK en de anderen een dikke rekening van 1500 of meer euro binnen krijgen??no thnx, of jij moet het willen betalen.
Juist. Heel goed.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kortom, zoals de anderen zeggen, afwachten maar.quote:
Als je gaat dreigen heb je al bijna verloren.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:33 schreef -erwin- het volgende:
het maakt denk ik weinig verschil of je daar nu van te voren al tegen in verzet komt, of dat je dat doet wanneer de claim daar is. in dat geval zul je uiteraard zeker wel verweer moeten voeren. begrijp me nie verkeerd. het gaat me alleen om die 100 euro die je betaald hebt. ik denk niet dat ze dat onder welke dreiging dan ook terug gaan storten.
Ik blijf het niet zeggen hoor. Je moet gewoon een nette brief schrijven, maar je daarbij even laten bijstaan door iemand met verstand van zaken. Gewoon ff verstandig doen nu, in plaats van als een dolle kip door de ren te hollen. Pfffttt.... doe nou gewoon wat Drugshond zegt, of gooi op eigen houtje de knuppel in een hoenderhok naar keuze.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kortom, zoals de anderen zeggen, afwachten maar.
Nou ja goed best dan doen we dat toch?
En wat nou als we de rekening binnen krijgen??
Gewoon verscheuren en zeggen van, zoek het maar uit?
Ja, zeg ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:47 schreef Drugshond het volgende:
Met een goede minnelijke brief zonder advokaat , maakt Speedy een redelijke kans (de advokaat mag hem wel opstellen, maar zijn personalia of kantoor staan er niet op vermeld). Beide partijen moeten inzien dat er procedurele fouten zijn gemaakt. Wat ook zo is.
Met advokaat erbij staan de verhoudingen weer op scherp, en kan een of ander weer in gang zetten. En een advokaat erbij slepen zonder dat er aanvullende claims zijn gemaakt is not done (= paniek reaktie).
Denk aan je hart.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kortom, zoals de anderen zeggen, afwachten maar.
Nou ja goed best dan doen we dat toch?
En wat nou als we de rekening binnen krijgen??
Gewoon verscheuren en zeggen van, zoek het maar uit?
ookal beweren zij dat jij dat zou moeten gaan betalen. er is nog een hele weg tussen hun stellingen, en jouw plicht om echt te betalen. namelijk een sommatie van hun advocaat, een dagvaarding, een zitting, en een vonnis. dan ben je minstens 1.5 maand verder op zijn kortst.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tja maar ik hebt nu verdomme wel voor 2 users betaald!
Kortom, ik kan nu voor alles gaan opdraaien.
Hoop maar niet dat in 1000den euro moet gaan betalen....
Ik vind het maar niks.
Dan verkoop je toch gewoon je PC + weerstation.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tja maar ik hebt nu verdomme wel voor 2 users betaald!
Kortom, ik kan nu voor alles gaan opdraaien.
Hoop maar niet dat in 1000den euro moet gaan betalen....
Ik vind het maar niks.
Nee weerstation en pc heb ik nodig.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dan verkoop je toch gewoon je PC + weerstation.![]()
Een claim is niet hetzelfde als het betalen van een rekening. Daar zit nog een wereld van verschil tussen.
Ik heb eigenlijk zin om dit topic op weeronline te zetten, met het vriendelijke verzoek aan Eric om Speedy gerust te stellen. Want zo schiet het ook niet op.
- Rome en Aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd -
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |