De directeur is bijna elke avond op tv..... mogen jullie raden wie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De brief was afkomstig van de directeur
En bij 'topmannen' stel ik me toch iets anders voor
Los daarvan kan ik mezelf ook wel Mr. Prof. Dr. Ing. Piet Kuttelikker MCSE RA ETC noemen. Volgens mij is daar dus OOK geen klap van waarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:34 schreef Jalu het volgende:
Ik moet in ieder geval wel zeggen dat die directeur Sales en Marketing voor een drs. ing. niet echt slim overkomt in zijn mailberichten...
Ja dat weet ik ook nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Speedy is ook weer een beetje bij zinnen gekomen![]()
Waar zijn de logfiles nou?
Ach de titels van de directeur zullen best kloppen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Los daarvan kan ik mezelf ook wel Mr. Prof Dr. Ing. Piet Kuttelikker MCSE RA ETC noemen. Volgens mij is daar dus OOK geen klap van waar
*Croma doorgeeftquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet
Daarnaast kunnen ze helemaal niks bewijzen WIE de code's hebben opgevraagt.
Kortom, ze kunnen me dan pan in, zal ik ze even helemaal gaar laten branden
Whehehequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:34 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb de uittreksels KvK van WOL en hun eigenaren even uitgedraaid. Boeiende materie
Dat is dan meteen het verstandigste wat ik vandaag van je gehoord hebquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet
Daarnaast kunnen ze helemaal niks bewijzen WIE de code's hebben opgevraagt.
Kortom, ze kunnen me dan pan in, zal ik ze even helemaal gaar laten branden
Warempel! Ik herken ineens de naamquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:34 schreef Oom_Agent het volgende:
De directeur is bijna elke avond op tv..... mogen jullie raden wie.
maar hij heeft hem niet geschreven
Die directeur heeft met matige cijfers een HBO-diploma gehaald... of de hogeschool omgekocht.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:34 schreef Jalu het volgende:
Ik moet in ieder geval wel zeggen dat die directeur Sales en Marketing voor een drs. ing. niet echt slim overkomt in zijn mailberichten...
quote:
Wie is het?quote:
Gerrit Hiemstra.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:34 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
De directeur is bijna elke avond op tv..... mogen jullie raden wie.
maar hij heeft hem niet geschreven
Zit idd wat in.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:36 schreef Tom-my het volgende:
maar speedy, enige waaraan ze jouw ipadres KUNNEN herleiden is je email, maar ook dat is te neppen etc blabla, ip adres is geen grond
En dat benne ze nog steeds (althans, volgens de uittreksel KvK)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:39 schreef Jalu het volgende:
Erik Brink en Gerrit Hiemstra zijn/waren(?) (mede) eigenaars/directeurs van Weeronline.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:39 schreef Jalu het volgende:
Erik Brink en Gerrit Hiemstra zijn/waren(?) (mede) eigenaars/directeurs van Weeronline.
Bel volgende keer nou eerst je favoriete mod even voor je nog meer domme dingen doetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zit idd wat in.
Ik weet dat ik stom bezig ben geweest mja al die druk.
Bewijs, mijn lieve flugelein, bewijsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach de titels van de directeur zullen best kloppen.
De échte afzender is waarschijnlijk, Piet Pennelikker, postkamermedewerker![]()
*favorite mod adoreert*quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bel volgende keer nou eerst je favoriete mod even voor je nog meer domme dingen doet![]()
Je wordt vast van je bed gelichtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:40 schreef flugeltje het volgende:
Nou beste forumvrienden flugel gaat slapies doen![]()
Ik lees morgen de laatste ontwikkelingen wel.
En wie weet komt de postbode wel langs met een aangetekende brief..![]()
Verbranden die hapquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:40 schreef flugeltje het volgende:
Nou beste forumvrienden flugel gaat slapies doen![]()
Ik lees morgen de laatste ontwikkelingen wel.
En wie weet komt de postbode wel langs met een aangetekende brief..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |