jaajoh, veel te groot nog.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:13 schreef Rewimo het volgende:
't Valt nog wat ruim zie ikKan ie er lekker lang mee doen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:05 schreef LadyS het volgende:
Daanbanaan.. heb je nog voor me gekeken?
sorry sorry sorry! was het helemaal vergeten!quote:
Nee, we kwamen ineens tot de ontdekking dat er bij qltel natuurlijk ook nog traphekjes stondenquote:
Die jij hebt zijn handiger qua sluitingquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:34 schreef LadyS het volgende:
nee, ik heb ze inmiddels
maar metalen zijn wel mooier![]()
Bix, een beetje laat, maar ik heb eigenlijk wel interesse in die schoentjes. Zijn ze nog in de aanbieding?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:55 schreef bixister het volgende:
iemand interesse in een paar nog vrij goede geox jongensschoenen maat 24? Piet heeft ze een paar maanden gedragen, ze passen nu echt niet meer. ze waren 55 euro, nu slechts 5,00!![]()
ik stuur je even een mailtje met wat vragenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:17 schreef coolbabe het volgende:
[afbeelding]
Kasteel inclusief ridders, paarden en meer van dat soort dingen. Exclusief kinderen
Wie wil?
Zeg maar hoe je het hebben wilquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:00 schreef Randa_v het volgende:
Githa, ik heb wel interresse in zo een badstoeltje.
Wat vraag je voor die aankleedkussenhoeze?quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:41 schreef Anitra het volgende:
Ik heb aankleedkussenhoezen in de aanbieding 2x (rood en2x limegroen, zelen gebruikt)
En jongens kleding tot maat 74 (zal binnenkort foto's maken)
Wat wil je voor deze truitjes hebben ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:01 schreef Rottdog het volgende:
Nieuw Villa Happ truitje met roezels op de buik maat 80
[afbeelding]
Nieuw ecru truitje met roezels op de mouw en buik maat 80
[afbeelding]
Nieuw donkerblauw truitje met roezels op de mouw en buik maat 80
[afbeelding]
Voor vragen meel je maar ff
Oh dat zou helemaal te gek zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 21:36 schreef Anitra het volgende:
Ik zal ff kijken maar volgens mij heb ik wel wat dingen liggen
En anders heb ik een cdrommetje met een programma dat elk plaatje omzet in borduur patroon!
Van Phluphy gehad toen!
Wat wil je er voor hebben en valt ie een beetje ruim?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:54 schreef Rottdog het volgende:
Doet ook ff mee heeft nog wat liggen
Stoer combat truitje van de Hema maat 80
Voor meer vragen mail ff
Nee gewoon met garen die je moet splijten . Als je wat zou hebben zou helemaal te gek zijnquote:Op donderdag 15 september 2005 12:51 schreef Ladybos het volgende:
Rottdog de post is binnen !!
MeNicole ik heb heel veel van Mickey en Pooh, zoek je borduurpatronen met DMC garen of met wol ?
Dat is ook makkelijkquote:Op donderdag 15 september 2005 16:36 schreef Ladybos het volgende:
MeNicole ik heb er heel erg veel, zal ik ze op een cd'tje branden voor je ? Ik heb ze gescand op de computer staan. Mail me anders maar even op ladybos@gmail.com.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:23 schreef Magneet het volgende:
Spulletje opgehaald bij Githa![]()
Dankjulliewel
Jordy
k heb ze op marktplaats gezet. (bij eventuele interesse: zoeken op claudia)quote:Op donderdag 22 september 2005 10:41 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb geen foto bij de hand, maar ze worden regelmatig op marktplaats aangeboden.
gewoon even zoeken op felicitas en stap voor stap
waaah!quote:Op donderdag 22 september 2005 19:47 schreef livelink het volgende:
Bixister, de schoentjes passen..............Katja.
Katja is er meteen voor gevallen en ze kan ze ook nog gewoon aan. Ook de slofjes heeft ze inmiddels ingepikt. Ik zal er een foto van maken zodra ik in de gelegenheid ben.
hey anitra, ik geloof dat we een misverstand hebben? ik dacht dat jij mijn kaartje niet meer nodig had, zie hierboven bij zaterdag 17 september. wat vervelend zeg. ik hoop dat je alsnog aan een 2e kaartje kunt komen!quote:Op woensdag 28 september 2005 11:20 schreef Anitra het volgende:
Gezien hier geen 2e kaartje is kan ik dus ook niet, dus heb er 1 over, wie wil geef maar een gil.
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:41 schreef Anitra het volgende:
Ik had je kaartje wel nodig! Sinds wanneer kan ik alleen weg?
Ik zou eventueel met Ireth gaan, maar niks meer van gehoord
Dan moet Rick dus mee en heb ik dat kaartje nodig toch?
groot gelijk hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:46 schreef moussy het volgende:
Ja duplo freakje hier hoor lady-wrbAlleen mensen bieden allejezus veel op MP, zodat ik het liever nieuw ga halen voor hetzelfde geld. Die andere lego dingen heb ik zo ook nieuw gekocht, de gele 14,95 bij Bruna en die rode voor 8,99 bij action.
Nee, want deze treinquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:38 schreef Meaghan het volgende:
Ik heb nog een site gevonden met o.a. Lego. Oh en nog een hier . Weet alleen niet of de prijzen écht zo voordelig zijn als wordt beweerd.
vroegah hadden jullie er toch 1??quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:27 schreef Lois het volgende:
Wow en een sunmobile
wat ik heel graag zou willen hebben maar waar ik vast een zeker geen tijd voor maak/heb
Ik ga er ook bijna nooit onder, maar af en toe is het best lekker....quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:27 schreef Lois het volgende:
Wow en een sunmobile
wat ik heel graag zou willen hebben maar waar ik vast een zeker geen tijd voor maak/heb
Wat heb je er maximaal voor over dan? Het is een grote curverkist vol, er zit van alles bij, treintjes, Winnie de Poeh, poppetjes, tig blokken natuurlijk en een grote grondplaat.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:12 schreef moussy het volgende:
Ik heb de hoop om een mooie kist met duplo voor een prikkie voor Cas opgegeven, ben nu al vanaf augustus aan het bieden, maar het houdt gewoon ergens op.
Mensen bieden zo 300 euro voor een mand met duplo![]()
en ik weet wel dat tussen bieden en betalen een verschil zit, maar frustrerend was het wel tot mn besluit om er mee te stoppen.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:12 schreef moussy het volgende:
Ik heb de hoop om een mooie kist met duplo voor een prikkie voor Cas opgegeven, ben nu al vanaf augustus aan het bieden, maar het houdt gewoon ergens op.
Mensen bieden zo 300 euro voor een mand met duplo![]()
en ik weet wel dat tussen bieden en betalen een verschil zit, maar frustrerend was het wel tot mn besluit om er mee te stoppen.
't is allemaal "regio Rotterdam"quote:
Ik heb er het een en ander van, Loisquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:29 schreef Lois het volgende:
Voor het geval iemand het heeft staan, ik zoek (namens Sinterklaas) voor Eva winnie de poeh duplo. Ze is ineens helemaal mallotig van teigetje en mama roe (kanga) vandaar dat we van alles voor haar zoeken.
inderdaad 4 wieler is ook stabieler.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:23 schreef Karin het volgende:
Oe die kinderwagen heb ik ook, erg prettige wagen. Ik heb ook getwijfeld tussen een 3-wieler en een 4-wieler maar ik vond de 3-wieler niet zo stabiel als je die achteruit het huis in of trappetjes op wilde manouvreren.
Daar moest ik toch even over nadenken: mam-muts-etje?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:00 schreef moussy het volgende: (...)
mammutsetje (...)
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:08 schreef Icaä het volgende:
[..]
Daar moest ik toch even over nadenken: mam-muts-etje?
= verkocht!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:42 schreef Ireth het volgende:
[TK] ZGAN Chicco autostoel (baby)
Misschien iets van 5 keer gebruikt (bij gebrek aan eigen auto) en dus echt zo goed als nieuw. Voor 30 euro op te halen in Utrecht.
[[url=http://img500.imageshack.us/img500/3738/251020050084uh.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img500.imageshack.us/img500/2626/251020050098fv.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img500.imageshack.us/img500/739/251020050102pg.th.jpg]afbeelding][/URL]
iemand nog intresse?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:01 schreef bikerboy het volgende:
[TK]Quinny Freestyle Kinderwagen
Quinny Freestyle
Kinder wandel wagen
blauw
4wieler
Sturende Voorwielen
Goede vering voor fijn wandelen en comfort
klapbare en afneembare zonnekap
ziet er nog goed uit
verstelbaar stuur
goede rem op achterwielen
inclusief adapters zodat je er ook een maxi cosi op kan zetten
Grote ruimte onderin zodat er ook wat boodschappen e.d gemakkelijk meekunnen
Geheel inklapbaar, wielen kunnen er ook gemakkelijk op en af, handig voor in de auto
[afbeelding]
[afbeelding]
Voorzien van nieuwe binnenbanden
Inclusief nieuwe buiten banden
100 euro is hij van jou
90 euro mag ook maar dan zitten er geen extra nieuwe buitenbanden bij
Bel of mail gerust
richievink@wanadoo.nl
0613245406
iemand nog intresse hierin?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:29 schreef bikerboy het volgende:
[..]
inderdaad 4 wieler is ook stabieler.
Tevens heb ik te koop :
Kinderbedje incl matras, deken
Kinderbedje
Ziet er nog goed uit, zeer goede kwaliteit
Inclusief matras en kinder deken.
[afbeelding]
[afbeelding]
50 euro
bel of mail gerust bij vragen.
richievink@wanadoo.nl
0613245406
Prijs verlaagd naar 80 euro!!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:01 schreef bikerboy het volgende:
[TK]Quinny Freestyle Kinderwagen
Quinny Freestyle
Kinder wandel wagen
blauw
4wieler
Sturende Voorwielen
Goede vering voor fijn wandelen en comfort
klapbare en afneembare zonnekap
ziet er nog goed uit
verstelbaar stuur
goede rem op achterwielen
inclusief adapters zodat je er ook een maxi cosi op kan zetten
Grote ruimte onderin zodat er ook wat boodschappen e.d gemakkelijk meekunnen
Geheel inklapbaar, wielen kunnen er ook gemakkelijk op en af, handig voor in de auto
[afbeelding]
[afbeelding]
Voorzien van nieuwe binnenbanden
Inclusief nieuwe buiten banden
100 euro is hij van jou
Bel of mail gerust
richievink@wanadoo.nl
0613245406
eensch, je moet er niet aan denken dat je het van achter een huigje moet pulkenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:45 schreef _evenstar_ het volgende:
pin y pon is erg leuk.. hebben het thuis vroeger ook gehad.. vind het geschikter voor vanaf een jaar of 5 a 6 omdat er heel veel klein spul bij zit vaak![]()
Kinderwagen is verkocht!!!!!!quote:
sorry hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:11 schreef bixister het volgende:
oops, ladyS is mij weer eens voor.![]()
![]()
(dat past amber toch niet meer? anna is al aan maat 80 toe!)
ja, klopt helemaal!quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:42 schreef Luchtbel het volgende:
Dus je wil de groene, de roze met die roos erop en het gele truitje? LadyS?
en de airmailes?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:06 schreef Luchtbel het volgende:
Die met dat v halsje bedoel je? Ja dat kan.
Da's dan drie euro voor jullie alletwee. Afrekenen kan op het bekende e-mailadres.
Kheb hier een zak met maatjes 86 staan voor Jolie!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:48 schreef Luchtbel het volgende:
Mooi da's dan geregeld
Ireth ik wil je sowieso weer meetennadat niet door ging vorige week! als Suus beter is snel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |