Bix, een beetje laat, maar ik heb eigenlijk wel interesse in die schoentjes. Zijn ze nog in de aanbieding?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:55 schreef bixister het volgende:
iemand interesse in een paar nog vrij goede geox jongensschoenen maat 24? Piet heeft ze een paar maanden gedragen, ze passen nu echt niet meer. ze waren 55 euro, nu slechts 5,00!![]()
ik stuur je even een mailtje met wat vragenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:17 schreef coolbabe het volgende:
[afbeelding]
Kasteel inclusief ridders, paarden en meer van dat soort dingen. Exclusief kinderen
Wie wil?
Zeg maar hoe je het hebben wilquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:00 schreef Randa_v het volgende:
Githa, ik heb wel interresse in zo een badstoeltje.
Wat vraag je voor die aankleedkussenhoeze?quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:41 schreef Anitra het volgende:
Ik heb aankleedkussenhoezen in de aanbieding 2x (rood en2x limegroen, zelen gebruikt)
En jongens kleding tot maat 74 (zal binnenkort foto's maken)
Wat wil je voor deze truitjes hebben ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:01 schreef Rottdog het volgende:
Nieuw Villa Happ truitje met roezels op de buik maat 80
[afbeelding]
Nieuw ecru truitje met roezels op de mouw en buik maat 80
[afbeelding]
Nieuw donkerblauw truitje met roezels op de mouw en buik maat 80
[afbeelding]
Voor vragen meel je maar ff
Oh dat zou helemaal te gek zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 21:36 schreef Anitra het volgende:
Ik zal ff kijken maar volgens mij heb ik wel wat dingen liggen
En anders heb ik een cdrommetje met een programma dat elk plaatje omzet in borduur patroon!
Van Phluphy gehad toen!
Wat wil je er voor hebben en valt ie een beetje ruim?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:54 schreef Rottdog het volgende:
Doet ook ff mee heeft nog wat liggen
Stoer combat truitje van de Hema maat 80
Voor meer vragen mail ff
Nee gewoon met garen die je moet splijten . Als je wat zou hebben zou helemaal te gek zijnquote:Op donderdag 15 september 2005 12:51 schreef Ladybos het volgende:
Rottdog de post is binnen !!
MeNicole ik heb heel veel van Mickey en Pooh, zoek je borduurpatronen met DMC garen of met wol ?
Dat is ook makkelijkquote:Op donderdag 15 september 2005 16:36 schreef Ladybos het volgende:
MeNicole ik heb er heel erg veel, zal ik ze op een cd'tje branden voor je ? Ik heb ze gescand op de computer staan. Mail me anders maar even op ladybos@gmail.com.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |