zoek je meer grote shuttle (STS-114) foto's....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Help een dom Nietzje dan eens een beetje.
[afbeelding]
Deze foto in 1600 bij 1200, gaat dat lukken?.
Zie ik nu een chemtrail rechtsboven die shuttle?? Is dit het bewijs waarop niburu zit te wachten?quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
STS-114
![]()
Klik voor HIRES
[[url=http://spaceflight.nasa.gov/gallery/images/shuttle/sts-114/lores/iss011e11227.jpg]afbeelding][/url]
Had je naar de persconferrentie moeten kijken,quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:16 schreef fokkersdelight het volgende:
Eind goed al goed.![]()
Deze missie is echt een farce. What the hell was in vredesnaam nou het doel van deze missie. Ik heb ze helemaal niet gehoord over experimenten en proeven e.d. die ze hebben gedaan of wilden doen.
Dit was gewoon een missie die, zoals hier al eerder is gezegd, moest aantonen dat ze het toch wel goed konden doen.
Ettelijke miljarden aan belastinggeld over de balk gesmeten dus om het imago, maar bovenal het ego, weer op te poetsen.
Sons of bitches![]()
![]()
Fd
Precies, ze hebben daarnaast een gyroscoop gerepareerd aan het ISS, een hitteschild reparatie kit getest, allerlei reparatie procedures aan de praktijk onderworpen, nieuwe voorraden naar het ISS gebracht, alsmede afval opgehaald...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:32 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Had je naar de persconferrentie moeten kijken,
daar werdt uitgelegd dat dit eigenlijk een testvlucht was.
De experimenten was maar bijzaak en een "lege" shuttle
de ruimte insturen was dan nog duurder uitgevallen.
Opluchting is beter op zijn plaats. Opluchting dat de shutlle veilig is geland en de bemanning veilig is kunnen teruggekeren op aarde.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:13 schreef KarmaniaK het volgende:
Dat moet balen zijn voor de TS.
Nee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:27 schreef francorex het volgende:
Is dit het begin van het einde?
Akkoord, maar wat ik me dan uiteraard afvraag.... Een testvlucht???? waarvoor dan als ze er toch mee kappen.????? En zoals je zegt, de experimenten waren bijzaak. En omdat het blijkbaar wel uitkwam hebben zo ook nog maar even wat reparaties uitgevoerd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:32 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Had je naar de persconferrentie moeten kijken,
daar werdt uitgelegd dat dit eigenlijk een testvlucht was.
De experimenten was maar bijzaak en een "lege" shuttle
de ruimte insturen was dan nog duurder uitgevallen.
De shuttle zou (voor de laatste missie) nog moeten doorvliegen tot 2010 (2011?). Pas dan is de opvolger klaar. Het ISS moet toch echt met behulp van de shuttle verder gebouwd worden, de russen hebben simpelweg de benodigde equipment niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:30 schreef fokkersdelight het volgende:
[..]
Akkoord, maar wat ik me dan uiteraard afvraag.... Een testvlucht???? waarvoor dan als ze er toch mee kappen.????? En zoals je zegt, de experimenten waren bijzaak. En omdat het blijkbaar wel uitkwam hebben zo ook nog maar even wat reparaties uitgevoerd.
Ik hou de indruk dat het een onnodige missie was.
Fd
Niet alleen dat de russen niet de benodigde equipment hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:57 schreef The_stranger het volgende:
[..]
De shuttle zou (voor de laatste missie) nog moeten doorvliegen tot 2010 (2011?). Pas dan is de opvolger klaar. Het ISS moet toch echt met behulp van de shuttle verder gebouwd worden, de russen hebben simpelweg de benodigde equipment niet.
Als er dan een serieus probleem dreigt met de shuttle, dan is misschien een testvlucht best nuttig om te kijken hoe men die problemen kan oplossen in de ruimte, (denk aan reparatie, testen van nieuwe stoffen, zoals de isolatie van de tanks)
Dat bedoel ik, die module is zo groot dat de russen het niet naar boven kunne brengen, alleen de shuttle is groot genoeg daarvoor...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:20 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Niet alleen dat de russen niet de benodigde equipment hebben.
Wat dacht je van de modules die alleen met de shuttle naar boven kunnen
zoals de module van de ESA "Columbus"
[afbeelding]
Errrrm?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:24 schreef The_stranger het volgende:
Dat bedoel ik, die module is zo groot dat de russen het niet naar boven kunne brengen, alleen de shuttle is groot genoeg daarvoor...
Tsja, nu je het zegt.. Er stond me iets van bij dat de russen wel zware dingen, maar geen grote dingen naar het ISS konder brengen. Maar als ik zo het lijstje zie wat ze al de lucht in geschoten hebben, dan ga ik toch twijfelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:55 schreef nietzman het volgende:
[..]
Errrrm?
De grootste stukken van het ISS zijn juist door de Russen omhooggebracht omdat ze niet in de shuttle pasten. De Ruski's hebben nog altijd de grootste draagraketten.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:50 schreef The_stranger het volgende:
En ik kan me echt herinneren dat tijdens de landing van de laatste shuttle specifiek gezegd werd dat de toekomst van het columbus lab afhing van of de shuttle nog ging vliegen...
Russian Space Agency to launch Clipper projectquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:22 schreef PPL het volgende:
Heeft iemand wat meer info over de Russische Klipper ?
Ik kende het verhaal; van de Buran wel, maar dit is (voor mij) ff nieuw.
Het is alweer een tijdje terug dat ik elke maand de "Kijk" las
Thankx.
en daar kom je nu pas mee... stond al op frontpagequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:46 schreef francorex het volgende:
US shuttles grounded until March
The next shuttle flight will not be until at least next March
The US space shuttle fleet is to remain grounded until March at the earliest, Nasa officials have said. bron
Mega-coole foto zeg!quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
STS-114
![]()
Klik voor HIRES
[[url=http://spaceflight.nasa.gov/gallery/images/shuttle/sts-114/lores/iss011e11227.jpg]afbeelding][/url]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |