Zita Swoon komt toch uit belgie? (die zijn ook met meer dan 3 geloof ik, de band die ik zoek niet)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:39 schreef wyccie het volgende:
Da's geen Zita Swoon he? Te nette kleding...
De vervanger is Mark Richardson, ex-drummer van Skunk Anansie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:39 schreef wyccie het volgende:
Feeder heeft niet 2 blonde mannen. De ene is Japans, de vervanger heeft een Mediterrans uitelrijk (toch?) en de zanger is gewoon de zanger
Die kerel rechts is wel leuk
En het is niet echt een band voor waldrockquote:Believe me, it is hard to find a band nowadays that has the same intensity, the same drive and the same adventurous attitude as these three guys from, Holland.
Refusing to give the audience what it wants,gives the audience what it needs; an irresistable mixture of sleazy funk and almost soundtrack-like organ instrumentals, but switching just as easily to punkrock and even swampblues. To
it comes natural this way and they sure make it sound like Rock & Roll is meant to be like this. It's all so typically
that it might as well be a musical style on it's own.
In their small line-up including only a drummer, a guitarplayer, and one person continuously switching between organ, guitar and mouth harp, while two out of three take the lead vocals,has a very distinctive sound indeed. Not at least because of the intense screaming of the organ and by skipping a bassguitar completely.
sounds obnoxious and raw with a lot of soul. Once on stage these three guys go wild and their fucked-up mental state makes it a menacing experience.
Toen waren ze zeker ook met meer. Het kan trouwens best een jaar eerder of later zijn. In elk geval het jaar met Therapy?, Ween en de Deftones.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Op Lowlands 2000 speelde the Gathering wel in die tent, maar de vorige keer dat is ze live zag, zagen ze er héél anders uit...
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:53 schreef ranja het volgende:
vast een van de s/z bandjes... Zea?
Dat was 2000. Daar was ik namelijk ook. En ik ken de band. Maar kan er niet opkomen. Grrrr.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Toen waren ze zeker ook met meer. Het kan trouwens best een jaar eerder of later zijn. In elk geval het jaar met Therapy?, Ween en de Deftones.
Die komen uit friesland en hebben wel op waldrock gestaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:08 schreef peaceman het volgende:
Strawelte... dat komt toch daar ergens uit de buurt
Ook niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:13 schreef ranja het volgende:
Zoppo dan?
Bij nader inzien is die vervanger niet zo Mediterraans, ik was in de war met die van Stereophonicsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
De vervanger is Mark Richardson, ex-drummer van Skunk Anansie.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:47 schreef brother52 het volgende:
Die eerste, is dat Baby don't forget my number?
dan mag iemand anders ze inkoppen hoop ikquote:Die andere 2 ken ik niet.
vandaar de term 'minipops'quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:05 schreef peaceman het volgende:
kan het nog kleiner? haha
jawel.. heb ooit zo´n quize gehad met een stuk of 70 van die dingen.. kwam niet verder dan 53 ofzo....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef ranja het volgende:
[..]
vandaar de term 'minipops'of ken je die nog niet?
we jullie zoeken een soloartiest (m/v)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:14 schreef Berkery het volgende:
Jarvis Cocker dan?
Of zoeken we een solo artiest?
dat het figuurtje gekleed is zoals in een bekende clip...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ik snap de hint niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |