Why? Je bent er al zo weinig.... Zonde!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
nbdbd gaat maar wederom weer een tijdje weg van trivia..is er helemaal uit en gaat blijkbaar onmogelijke vragen stellen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:42 schreef wyccie het volgende:
Oh, doe ik dan een nieuwe vraag?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sylvester David?
Lingoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:46 schreef ranja het volgende:
Argh, Nightporter ken ik wel qua titel, zit ik net Lingo te kijken en te eten terwijl de inkoppers gepost worden
Hee, waarom trap jij niet in mijn mooie hint???quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
David Batt
quote:Tired of dipping an occasional toe into the genre,used 1968's
as a springboard for total immersion, and came up for air as reborn, card-carrying country-rockers.
Just as the Rickenbacker 12-string had been the backbone of their early career, pedal steel guitar became the heart ofnew sound on the album that introduced singer Gram Parsons to the world.
The boulders dislodged have since become an avalanche
Wat een rare vraag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Welke cd en van wie zou dit kunnen zijn?
Nope, dit was nog iets eerder..bekendere band. Hij verving David Crosby.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:
die lui met die cactussen op hun shirts zeker??? daar begon Gram Parsons toch bij???
Hmmjaa, in welke band hij begon en op welk album dat was.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:05 schreef ranja het volgende:
de vraag is dus eigenlijk bij welke band Gram Parsons zat
kijk eens bij 20:04..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:13 schreef brother52 het volgende:
Die zaten in the byrds, maar daar zat David Crosby toch bij? Of i Gram Parsons er later bij gekomen.
Not even closequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:27 schreef LangeTabbetje het volgende:
Nirvana
Inderdaad (ook fout dus)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:35 schreef peaceman het volgende:
Dan is het nog eerder Feeder, wat waarschijnlijk ook fout is..
Misschien dan toch even mijn beeldscherm poetsenquote:
Al een stuk dichterbij (ook nederlands)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Van Dik Hout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |