Foto'squote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:05 schreef Puckzzz het volgende:
trouwens ontzettend veel mooie vrouwen daar zeg![]()
We kunnen natuurlijk met zijn allen naar Antwerpen gaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zeg PdeHoog.. ik kan zaterdag ineens niet
Nou....stort je hart maar uit bij je FOT-vriendjesquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef Xilantof het volgende:
en ik ben weer thuis
wat een dag... wat een dag
niks met z'n allen. Dames mogen hier blijvenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
We kunnen natuurlijk met zijn allen naar Antwerpen gaanIs nog wat fotogenieker dan Delft
Wantquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
niks met z'n allen. Dames mogen hier blijven
Is er iets ingestort? Schotel weggevlogen? Hebben jullie iets gebouwd terwijl de bouwplannen ondersteboven lagen? Wat? Wat? WAT?????quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef Xilantof het volgende:
en ik ben weer thuis
wat een dag... wat een dag
Dan ga ik wel een keer met Puckzzz naar die kroegquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
niks met z'n allen. Dames mogen hier blijven
En puckzz moet het goedvinden dat jij daar zit te kwijlen op al die dames en haar negeett?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan ga ik wel een keer met Puckzzz naar die kroeg![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:27 schreef Xilantof het volgende:
schotel staat er nog (valt wel uit elkaar trouwens(kwam wat naar beneden zetten
) )
Nee hoor, hoeft ze niet goed te vinden. Maar ZIJ weet waar die tent is, en dat het er sterft van de bloedmooie vrouwenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En puckzz moet het goedvinden dat jij daar zit te kwijlen op al die dames en haar negeett?
er kwam een stukje (20 cm) van de, hou je vast, glazenwas-installatie-electriciteitsvoorzienings-rail naar beneden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hij's nieuw en valt nu al uit elkaar?
*paniek*
*rondrent*
*ieeee*
*gillend rondrent*
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:35 schreef Puckzzz het volgende:
Ow enneh Fles...gaan we lekker samen naar de mooie vrouwen kijken?
Perfect voor fles.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:42 schreef Puckzzz het volgende:nou zo kwam het barmeisje anders niet over
die had een bek als een scheermes zo als ze tegen die Poolse gasten tekeer ging
![]()
Dronken stamgasten?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:42 schreef Puckzzz het volgende:nou zo kwam het barmeisje anders niet over
die had een bek als een scheermes zo als ze tegen die Poolse gasten tekeer ging
![]()
Hoi, ik ben shark.bait, en ik kom even irriterenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Perfect voor fles.
Hij bedoelt dat hij lekker onderdanig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |