Ik heb niet echt het gevoel van stress, heb juist vakantie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
stress?
Hypochondertje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:07 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het gevoel van stress, heb juist vakantie.
Ik maak me wel altijd veel zorgen over ziektes, zoals deze week een beetje een slap gevoel in mijn armen en benen en ik denk gelijk aan MS.
Mischien dat dat er mee te maken heeft!
Klopt, ik ben hypchonder!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hypochondertje.
Je hebt vakantie. Heb je een drukke baan? School? Want ook het NIET hebben van stress kan hiertoe leiden.
En hypochonders zitten wel degelijk continue in de stress: de stress dat ze weer iets vreselijks hebben.
M.a.w. het waait wel weer over.
Nou...de diagnose is gesteld. Succes ermee!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:12 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Klopt, ik ben hypchonder!
Ik ben systeembeheerder op een school voor gehandicapte kinderen, soms wel stressvol ja!
Ik heb het alleen nog nooit gehad, overgeven zonder een verklaarbere reden, meestal krijg ik het als ik koorts heb of diaree heb.
He, een 24 jarige afgestudeerde dokter, mag ik u ook wat vragen dokter !!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou...de diagnose is gesteld. Succes ermee!
Niets aan het handje dus...
Als je het nou een week lang hebt, zou ik ff naar de dokter gaan. Maar volgens mij zijn het gewoon 'de kriebels'
Tuurlijk, komt u maar!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:47 schreef Diego27 het volgende:
[..]
He, een 24 jarige afgestudeerde dokter, mag ik u ook wat vragen dokter !!![]()
Telefonisch consultje huisarts voor de zekerheid? Kan geen kwaad denk ik zo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:28 schreef Henk-B het volgende:
Niks gegeten vandaag en toch weer moeten overgeven!
Ik voel me lusteloos en de spieren inmijn armen en benen zijn zwaar/slap .
Bah@
Eensch...de ergste kwaal die een hypochonder heeft, is het hypochonder zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:56 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
en toch zou ik ook iets aan die hypochondrie doen.
dat is inderdaad superstressvol, een collega van me heeft hier zo onder geleden dat hij zichzelf van een toren heeft afgestort.
Voordat ik de laatste reply gaf, heb ik gebeld, hij is op vakantie tot 15 aug en de vervanger is visites rijden!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:03 schreef DarkElf het volgende:
en ipv een arts te bellen ga je lekker door met je zorgen maken, misschien wel om helemaal niets?ik snap er geen moer van.
Je hebt je eten er uit gegooid, wat wil je? Je lichaam heeft nu niks om te verbranden, geen energievoorraad, niet zo gek dus dat je je slap voelt... Hetzelfde geldt voor de vorige dagen, je eten er uit gooien zorgt er gewoon voor dat je minder binnen krijgt dan normaal en minder energie hebt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:01 schreef Henk-B het volgende:
Omdat ik dus ook die spieren voel die zo slap zijn, denk ik dus dat ik MS heb.
Die spieren heb ik dus nu ook al 3 dagen. Mijn armen zijn liever naar beneden dan dat ik ze omhoog til!
Maak een afspraak dat die vervanger morgen ff bij JOU langsrijdtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:08 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Voordat ik de laatste reply gaf, heb ik gebeld, hij is op vakantie tot 15 aug en de vervanger is visites rijden!
Dat doen ze hier alleen als je stervende bent, of invalide.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maak een afspraak dat die vervanger morgen ff bij JOU langsrijdt![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:13 schreef innovative het volgende:
[..]
Dat doen ze hier alleen als je stervende bent, of invalide.
Hoewel... je weet maar nooit natuurlijk, met spontaan spugen en slappe armen en benen...![]()
Bedank voor je reply!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:12 schreef innovative het volgende:
[..]
Je hebt je eten er uit gegooid, wat wil je? Je lichaam heeft nu niks om te verbranden, geen energievoorraad, niet zo gek dus dat je je slap voelt... Hetzelfde geldt voor de vorige dagen, je eten er uit gooien zorgt er gewoon voor dat je minder binnen krijgt dan normaal en minder energie hebt.
Overigens, een paar dagen slappe spieren duidt meestal gewoon op een griepje of een ander lief virusje. Het kan bijvoorbeeld zijn dat er één hard bezig is je lichaam binnen te dringen en dat je lichaam al haar brandstoffen gebruikt om dat virus weg te werken, waardoor jij tijdelijk met een beetje minder zit in je spieren. Niks aan de hand, je lijf doet zijn werk...
En ook andere, vrij onschuldige kwalen kunnen hier ten grondslag aan liggen. Als het over een paar dagen tot weken nog zo is, zou ik even de dokter bellen. Maar MS gaat écht niet zo acuut, dat bouwt langzaam op, niet dat je ineens niks meer kan. Ennuh, mocht je MS hebben, dan heb je het volgende week ook nog wel...
Gaat leven, doe wat je kan en kijk het aan... en probeer zo goed mogelijk een vast ritme te krijgen, want zoals al zo vaak gezegd, het veranderen van ritme en wegvallen van de alledaagse stress kan je ontzettend ziek maken...
Ja weet alleen niet wanneer hij terug is. Hoorde alleen op een bandje dat hij visites aan het rijden is.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Anyway...starks ff terugbellen anders. Als hij terug is.
Meestal maar een uurtje of 2-3. Wellicht korter.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:21 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ja weet alleen niet wanneer hij terug is. Hoorde alleen op een bandje dat hij visites aan het rijden is.
Ik probeer het zo nog wel een keer thnx!
Fps heb ik nooit kunnen spelen, na 10 minuten ben ik al misselijk!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:29 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ah 7 nachten tot half vijf achter de pc, je hebt die befaamde 3D FPS GAMING SICKNESS
3D spellen... b r a a kquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:33 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Fps heb ik nooit kunnen spelen, na 10 minuten ben ik al misselijk!
Uitslapen achter de pc, kun je erg misselijk van wordenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:20 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat het komt doordat ik 7 dagen achter elkaar half 5 in de nacht pas naar bed ben gegaan, overigens wel uitgeslapen. Ik zat daarbij wel achter de PC.
Ik ben altijd zo snel in paniek![]()
Yepquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:52 schreef InsaneM666 het volgende:
Al dat gestress voor niks in principe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |