quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:23 schreef StefanP het volgende:
Maar met wolfenstein 3d begon het! Ik een kwartiertje spelen, meteen misselijk. Doom, quake e.d. zelfde verhaal. Ikvan die 3d shit.
Had ik ook vaak last van. Bij Far Cry heb ik er geen last van omdat het open velden zijn en niet pixelig of donker. probeer het eens met de demo. Dat is een tof spel.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:23 schreef StefanP het volgende:
Daar moet ik dus echt van
Eerlijk, letterlijk dus. Niet figuurlijk. De enige die ik ooit heb kunnen spelen, was ultima underworld. Omdat je dat lekker langzaam kon doen en het toch donker was en geen barst zag. Maar met wolfenstein 3d begon het! Ik een kwartiertje spelen, meteen misselijk. Doom, quake e.d. zelfde verhaal. Ikvan die 3d shit.
Zelfs everquest en al die mmorpgs zijn 3d!Al die spelletjes tegenwoordig. Vrijwel niks is meer top-down of isometrisch. Bah! Nou ja, dan blijk ik wel lekker mudden.
3d klote spelletjes.
Hahah jaren gespeeld op mijn 486.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Descent
Probeer dit spel eens.... dat hou je dan niet langer dan 1 minuut vol als je zo snel dizzy bent in 3D-omgevingen.
Ik heb geen last van wagenziekte en ook niet van 3D games maar ik zou me er wel wat bij voor kunnen stellenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:54 schreef SlaadjeBla het volgende:
Nooit last van gehad.
Hebben de mensen die hier last van hebben toevallig ook last van wagenziekte? Of misselijk worden bij het achteruitrijden of lezen tijdens de rit?
Ik kan niet tegen die spelletjes en was vroeger altijd wagenziek en tot me 16e moeite met de bus gehad enz. En idd lezen tijdens de rit is soms niks aan de hand en soms ga ik helemaal draaienquote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:54 schreef SlaadjeBla het volgende:
Nooit last van gehad.
Hebben de mensen die hier last van hebben toevallig ook last van wagenziekte? Of misselijk worden bij het achteruitrijden of lezen tijdens de rit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |