Eén nacht alleenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:34 schreef mark_03 het volgende:
Nog een makkelijke:
Tranen in m'n ogen van het ochtendlicht,
Nevel in m'n kop en een tong van leer
Even heel snel antwoord is goed of coursequote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Even heel snel antwoord is goed of coursega nu weer verder Theo Maassen kijken.... tot later.
quote:Op een avond, hij viel
Net als elke keer
Het publiek dat lachte luid
Maar voor hem was het uit
quote:Het was een onbekende weg
Die ik heb afgelegd
Na het licht
Op zoek naar het donker
Verlangen naar verlangen
Uit dat harnas van spijt
Jaloezie
En belangen
Onderweg spuwden stuurlui
Aan wal hun gal
Zij hebben nooit iets bereikt
Ik bleef eigenwijs
En toen zag ik jou
Jij bent zoveel voor me geweest
Een moeder een dochter
De mooiste vrouw
Maar als altijd met iemand
Die nooit iets zeker weet
Won mijn twijfel van ons
geluk
quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:14 schreef Diaan73 het volgende:
Is het Frank Boeijen?
Mag ik 'm er in schieten?quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:17 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Mag ik 'm er in schieten?
De verzoening
Eerlijk is eerlijk, na Diaan73's "Frank Boeijen" wist ik het zeker
Ik vind het prima hoor... ik herken het wel, maar wist de titel niet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:17 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Mag ik 'm er in schieten?
De verzoening
Eerlijk is eerlijk, na Diaan73's "Frank Boeijen" wist ik het zeker
quote:Soms geloof ik dat er nooit iets is gebeurt
Tussen ons tweeen
D'r is geen spoor meer, alles uitgewist
Ik heb je verdreven, yeah
Onze liefde is voorbij
Ik red me best, ik voel me vrij
quote:niemand zal m'n tranen zien
toen je man vroeg wie ik was...zij jij een oude vriend
ook al is m'n hard gebroken
ik doe net alsof ik lach
maar ik weet ik zal je missen
het einde kwam zo onverwachts
Ow wat erg, ik kan het hele liedje bijna zingen, maar weet wat de titel is en weet niet meer wie het zingt.quote:
Weet je wat het leuke is...........quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow wat erg, ik kan het hele liedje bijna zingen, maar weet wat de titel is en weet niet meer wie het zingt.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:29 schreef dartfanaat het volgende:
Volgens mij wordt het uitgevoerd door Kadanz
Ik ben hard aan het nadenken..........quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:40 schreef Diaan73 het volgende:
Nu die van mij
eenzijdige gesprekken met boven? Je bedoelt zeker mn hersenen kraken...quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:40 schreef dartfanaat het volgende:
Ik kan me wel wat opmerkingen voorstellen.
"eenzijdige gesprekken met boven" zeker ook![]()
Nee, ik had het meer over "vloeken" Gvd, dat ik daar niet eerder op kwam .oidquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
eenzijdige gesprekken met boven? Je bedoelt zeker mn hersenen kraken...
Ik ben niet een type dat "vloekt" maar wel dat ik het dom van mezelf vind dat ik er niet opkwam. Ben overigens heel goed in het vergeten van titelsquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:43 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Nee, ik had het meer over "vloeken" Gvd, dat ik daar niet eerder op kwam .oid
Ik ben wel heel goed in het roepen van shit, k*t, f*ck....quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:46 schreef dartfanaat het volgende:
Nee oke, ik vloek niet snel hoor......dan moet er heel wat aan de hand zijn. Dat "dom vinden wanner ik er niet op kom" herken ik ook wel in mezelf.
Dat het niet goed was wist ik. Kwam ook meer door je vraag bij de tv-quiz.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:54 schreef Diaan73 het volgende:
Nou dat is niet goed. Hintje.... het is een duo!
Lucas en Gea yeps.... bedenk maar een moeilijke dan zie ik die morgen.... ik ga nuquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:04 schreef dartfanaat het volgende:
Ik zal voor jou ook eens een moeilijke gaan bedenken.
Jouw opgave weet ik, EINDELIJK.............
Lucas en Gea met "ik zal dansen op je bruiloft"
quote:'t Is beter dat ik nu geen mensen zie
Niemand, niemand die me troosten kan
Ik verloor m'n toekomst en m'n doel
quote:Waar men lonkend naar je lacht
Want 't spel van de neonreclame
Beloofd je 's nachts heel veel vertier
Want kijk maar eens achter die ramen
quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:51 schreef dartfanaat het volgende:
Even snel, ben zo weer weg.......
Nico Landers. Liefde in de nacht
Tot vanavond
was het leuk? Zal wel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ben vanavond uiteten, maar misschien daarna nog wel eventjes hier...
Schilderij van Guus Meeuwisquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:21 schreef dartfanaat het volgende:
was het leuk? Zal wel.
"iets of iemand hebben stukjes van m'n leven ingekleurd. Het leven is soms net 'n ............, als voorbeeld geldt het .......... van mij"
Is goed.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:36 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Schilderij van Guus Meeuwis
*meezingtEn dan kom jij en je geeft me perspectief
ja het was erg leuk en erg lekkerquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:21 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
was het leuk? Zal wel.
"iets of iemand hebben stukjes van m'n leven ingekleurd. Het leven is soms net 'n ............, als voorbeeld geldt het .......... van mij"
<melige bui modus aan> het onbewoond eiland, bezongen door KvK heeft een naam??? <melige bui modus uit>quote:
Op een kangoeroe eiland is echt een liedje hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:19 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
<melige bui modus aan> het onbewoond eiland, bezongen door KvK heeft een naam??? <melige bui modus uit>
Het is al goed... ik zal zo even de songtekst zoeken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:27 schreef dartfanaat het volgende:
Schaam, Schaam, Schaam
Rob de Nijs - Jan Klaassen de Trompetterquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:15 schreef dartfanaat het volgende:
"In het leger van de prins. Hij marcheerde van Den Helder tot Den Briel."
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:17 schreef ChrisJX het volgende:
De mijne was nog niet geraden
Maar ik zal em maar vertellen:
M-Kids - Doe de kangoeroe
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:12 schreef Bjoro het volgende:
doe de Kangaroe ?
Een kangaroe is geen kangoeroequote:Op maandag 3 oktober 2005 23:19 schreef Bjoro het volgende:
Is goedquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:17 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Rob de Nijs - Jan Klaassen de Trompetter
De mijne was nog niet geraden
Maar ik zal em maar vertellen:
M-Kids - Doe de kangoeroe
Erik Mesie, met Zonder jou (dacht ik)quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:19 schreef ChrisJX het volgende:
"En niet de hele avond
Over problemen discussiëren"
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:24 schreef dartfanaat het volgende:
Erik Mesie, met Zonder jou (dacht ik)
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:20 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Een kangaroe is geen kangoeroe
Oeps dus
quote:Gemaakt op de ochtend van mijn vijfde verjaardag
De kamer vol slingers, 't cadeau dat al klaar lag
Het schippersklaviertje, de wens van mijn dromen
Heb ik 's middags nog mee naar het circus genomen
land van Maas en Waal - Boudewijn de Grootquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:42 schreef dartfanaat het volgende:
Ik zit erover na te denken........
Oh wacht, een eitje om erin te komen:
"en daar trekt over de heuvels en door het grote bos, de lange stoet de bergen in van 't circus Jeroen Bosch"
Tuurlijk is dat goed. Waren tegelijkertijd aan het typen......vandaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
land van Maas en Waal - Boudewijn de Groot
nu weer die van mij dan
Foto van Vroeger (Rob de Nijs)quote:
Ikzelf merk wel dat ik het bij het lezen niet weet, maar dan ineens..............tuurlijk, dat moet het zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:55 schreef peaceman het volgende:
Hmmm het opvallende aan al deze 'meezingers' is dat niemand ze blijkbaar kan meezingen, want het duurt toch vaak wel even voor ze geraden worden
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:56 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Foto van Vroeger (Rob de Nijs)
*zingt mee: "Hier heb ik nog een foto van heel lang geleden, hoe langer ik ernaar kijk wordt het tohmaar als je blijft kijken dan wordt het weer heden"
Het is soms ook wel eens leuk, wanneer een opgave wat langer open blijft staan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:55 schreef peaceman het volgende:
Hmmm het opvallende aan al deze 'meezingers' is dat niemand ze blijkbaar kan meezingen, want het duurt toch vaak wel even voor ze geraden worden
Zat ik toch met de 2e regel een beetje fout, maar ach.........wat maakt het uit.quote:
Is het ook...dat bedoelde ik ook nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:12 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Het is soms ook wel eens leuk, wanneer een opgave wat langer open blijft staan.
Dat je je afvraagt of het goed is, is terecht.... Het is niet goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
Meisjes met rode haren, Albert West
edit: alhoewel??? vraag ik me nu af of het wel goed is.
Pffffquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:11 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Dat je je afvraagt of het goed is, is terecht.... Het is niet goed.
Trouwens, Meisjes met rode haren is een lied van Arne Janssen
quote:
Megahint overbodig........inmiddels geraden (en het is zeker weten een OWJAquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:18 schreef dartfanaat het volgende:
Ik weet ook zeker dat je het kent. Ik zal een megahint geven: het refrein en de titel is niet in de nederlandse taal....
Oops.......sorry.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:50 schreef Knip het volgende:
Mag ik er eentje tussendoor?
"Hasjiesjman, jij brengt vreugde om ons heen
Ook al is het bijna niet meer te betalen"
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:22 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Oops.......sorry.
Maarre.......is dit niet Hasjiesman van Armand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |