Foto van Vroeger (Rob de Nijs)quote:
Ikzelf merk wel dat ik het bij het lezen niet weet, maar dan ineens..............tuurlijk, dat moet het zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:55 schreef peaceman het volgende:
Hmmm het opvallende aan al deze 'meezingers' is dat niemand ze blijkbaar kan meezingen, want het duurt toch vaak wel even voor ze geraden worden
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:56 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Foto van Vroeger (Rob de Nijs)
*zingt mee: "Hier heb ik nog een foto van heel lang geleden, hoe langer ik ernaar kijk wordt het tohmaar als je blijft kijken dan wordt het weer heden"
Het is soms ook wel eens leuk, wanneer een opgave wat langer open blijft staan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:55 schreef peaceman het volgende:
Hmmm het opvallende aan al deze 'meezingers' is dat niemand ze blijkbaar kan meezingen, want het duurt toch vaak wel even voor ze geraden worden
Zat ik toch met de 2e regel een beetje fout, maar ach.........wat maakt het uit.quote:
Is het ook...dat bedoelde ik ook nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:12 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Het is soms ook wel eens leuk, wanneer een opgave wat langer open blijft staan.
Dat je je afvraagt of het goed is, is terecht.... Het is niet goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
Meisjes met rode haren, Albert West
edit: alhoewel??? vraag ik me nu af of het wel goed is.
Pffffquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:11 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Dat je je afvraagt of het goed is, is terecht.... Het is niet goed.
Trouwens, Meisjes met rode haren is een lied van Arne Janssen
quote:
Megahint overbodig........inmiddels geraden (en het is zeker weten een OWJAquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:18 schreef dartfanaat het volgende:
Ik weet ook zeker dat je het kent. Ik zal een megahint geven: het refrein en de titel is niet in de nederlandse taal....
Oops.......sorry.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:50 schreef Knip het volgende:
Mag ik er eentje tussendoor?
"Hasjiesjman, jij brengt vreugde om ons heen
Ook al is het bijna niet meer te betalen"
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:22 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Oops.......sorry.
Maarre.......is dit niet Hasjiesman van Armand?
hoe laat is het straksquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:03 schreef dartfanaat het volgende:
Deze lijkt aan de moeilijk kant, zal straks een hintje geven over de uitvoerder
Nu. Voordat ik afsluit, de juiste oplossing zie (of geef ik morgen)quote:
spijt me ...zegt mij he-le-maal niks !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:09 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Nu. Voordat ik afsluit, de juiste oplossing zie (of geef ik morgen)
De uitvoerder had een jaar of 15 geleden iets te maken met een programma van de NcrV, gepresenteerd door Sandra Reemer
nooit van gehoordquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:57 schreef dartfanaat het volgende:
Deze is heel moeilijk, ik ga 'm weggeven:
De Kinderband, uitgevoerd door Jan ten Hoopen
ff een makkie dan tussendoor !quote:3 uur `s nachts, 7 januari
het panter blousje en de spijkerbroek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |