Schilderij van Guus Meeuwisquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:21 schreef dartfanaat het volgende:
was het leuk? Zal wel.
"iets of iemand hebben stukjes van m'n leven ingekleurd. Het leven is soms net 'n ............, als voorbeeld geldt het .......... van mij"
Is goed.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:36 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Schilderij van Guus Meeuwis
*meezingtEn dan kom jij en je geeft me perspectief
ja het was erg leuk en erg lekkerquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:21 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
was het leuk? Zal wel.
"iets of iemand hebben stukjes van m'n leven ingekleurd. Het leven is soms net 'n ............, als voorbeeld geldt het .......... van mij"
<melige bui modus aan> het onbewoond eiland, bezongen door KvK heeft een naam??? <melige bui modus uit>quote:
Op een kangoeroe eiland is echt een liedje hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:19 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
<melige bui modus aan> het onbewoond eiland, bezongen door KvK heeft een naam??? <melige bui modus uit>
Het is al goed... ik zal zo even de songtekst zoeken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:27 schreef dartfanaat het volgende:
Schaam, Schaam, Schaam
Rob de Nijs - Jan Klaassen de Trompetterquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:15 schreef dartfanaat het volgende:
"In het leger van de prins. Hij marcheerde van Den Helder tot Den Briel."
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:17 schreef ChrisJX het volgende:
De mijne was nog niet geraden
Maar ik zal em maar vertellen:
M-Kids - Doe de kangoeroe
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:12 schreef Bjoro het volgende:
doe de Kangaroe ?
Een kangaroe is geen kangoeroequote:Op maandag 3 oktober 2005 23:19 schreef Bjoro het volgende:
Is goedquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:17 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Rob de Nijs - Jan Klaassen de Trompetter
De mijne was nog niet geraden
Maar ik zal em maar vertellen:
M-Kids - Doe de kangoeroe
Erik Mesie, met Zonder jou (dacht ik)quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:19 schreef ChrisJX het volgende:
"En niet de hele avond
Over problemen discussiëren"
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:24 schreef dartfanaat het volgende:
Erik Mesie, met Zonder jou (dacht ik)
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:20 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Een kangaroe is geen kangoeroe
Oeps dus
quote:Gemaakt op de ochtend van mijn vijfde verjaardag
De kamer vol slingers, 't cadeau dat al klaar lag
Het schippersklaviertje, de wens van mijn dromen
Heb ik 's middags nog mee naar het circus genomen
land van Maas en Waal - Boudewijn de Grootquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:42 schreef dartfanaat het volgende:
Ik zit erover na te denken........
Oh wacht, een eitje om erin te komen:
"en daar trekt over de heuvels en door het grote bos, de lange stoet de bergen in van 't circus Jeroen Bosch"
Tuurlijk is dat goed. Waren tegelijkertijd aan het typen......vandaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
land van Maas en Waal - Boudewijn de Groot
nu weer die van mij dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |