Goedemorgenquote:
???quote:edit: nvm
ik had iets gezegd over de link naar #67 die er niet was, maar daarna wastie er welquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 06:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik had iets gezegd over de link naar #67 die er niet was, maar daarna wastie er weldus ff ge-edit..
ah, oke..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 06:47 schreef DaMook het volgende:
[..]Dat dacht ik dus gewoon al
Die heb ik er idd naderhand pas ingezet omdat ik bang was dat anders iemand anders me voor was met een nieuw SC topic.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 06:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
ah, oke..![]()
weet je heik ben dus gewoon weer es niet gaan slapen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 06:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook nietal was dat eigenlijk wel de bedoeling
Kom je hierheen dan gaan we samen slapen
Ik wil er wel om 2 uur weer uit
.
Ik dalijk (straks) welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 06:53 schreef Imberr het volgende:
[..]ik ga niet meer slapen denk ik... iig niet nu..misschien vanmiddag een uurtje ofzo
![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:04 schreef Jaguarized het volgende:
Mogge...ik ga mij weer klaar maken om een stronteind te fietsen richting werk....
Lucky bastardquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:09 schreef Jaguarized het volgende:
Gelukkig ben ik om 11.30 alweer klaar. [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Iddquote:
Wat een kutleven heb je dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
IddIk ben vrij en moet toch werken
Heel de nacht
Ja hequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb je dan. [afbeelding]
Skype niet goed geconfigged hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oh was jij dat, wat deed je allemaal
Volgende week weer een kans.quote:En Jaguarized:
En ik was zóóóóóó benieuwd hoe jij klinkt!
Ja, jij hebt me inmiddels al gehoordquote:En daarna nog Rabrynil:
Ik weet het
god nee, dan moet ik de hele dag + nacht nog opblijven en daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:53 schreef brainster het volgende:
[..]
Ga je weer een record proberen te verbreken?
Als jij dat zegtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
god nee, dan moet ik de hele dag + nacht nog opblijven en daar heb ik geen zin in
maakt niet zo heel erg veel uit hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:03 schreef brainster het volgende:
[..]
Als jij dat zegt
sorry van de TT van deeltje 67
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
maakt niet zo heel erg veel uit hoor![]()
![]()
Werkse!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:07 schreef joupee het volgende:
ik ben werken...
wedden dat er teringveel post is![]()
tot vanmiddag![]()
wanneer ga je dan slapenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:11 schreef B_BOY het volgende:
môgguh. waarom zitten hier trouwens zoveel mensen 's nachts in de slowchat. ik zit dan gewoon bij vrienden of met vrienden bij mij thuis. een filmpiej te kijken en pils te drinken.
ik omdat ik geen leven heb mênquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:11 schreef B_BOY het volgende:
môgguh. waarom zitten hier trouwens zoveel mensen 's nachts in de slowchat. ik zit dan gewoon bij vrienden of met vrienden bij mij thuis. een filmpiej te kijken en pils te drinken.
Nou ja zeg...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik omdat ik geen leven heb mên
en t zielige is, is dat het meestal nog waar is ook![]()
Wat is er aan het handje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:31 schreef Jaguarized het volgende:
Jezus ik kom net terug van werken....wat een aanfluiting....![]()
achja je hebt met fietsen je geld verdient zo kun je he3t ook zien. ik ben trouwens net gedouched. en me klauwen liggen open. gister een kopje van de bar laten pleuren en opgeruimd alleen toen een snee schiun door me vingers dus groeit niet egt dichtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:36 schreef Jaguarized het volgende:
Ik doe deze vakantie thuiszorg. Op zich aardig werk want het verdient erg goed. Kom ik vanochtend bij een klant waar ik dan van half 9 tot half 12 moet schoonmaken, is die hele klant niet thuis! Heb ik dat hele fokking end voor jan lul zitten fietsen want het adres bleek eerst ook al fout te staan in de routeplanner.
Opgebeld naar de leidinggevende, die belde naar het huisnummer van die klant, er pakt niemand op. D0h dat had ik ook al gedaan en binnen was het schoon, netjes en opgeruimd. Zegt ze dat ik maar naar het verpleeghuis moet komen, ben ik halverwege (ligt op de route naar huis) belt ze weer om te zetten dat ze geen werk daar hebben en dat ik maar terug naar huis kan gaan..
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Mjah ik zeg ook niet dat ik ontevreden ben met de 30 euro hoor die ik verdient heb met fietsen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
achja je hebt met fietsen je geld verdient zo kun je he3t ook zien. ik ben trouwens net gedouched. en me klauwen liggen open. gister een kopje van de bar laten pleuren en opgeruimd alleen toen een snee schiun door me vingers dus groeit niet egt dicht![]()
enne mijn ex-avatar staat in de op. en daar moet mijn huidige staan
ja ut irritante is dat ut op me wijsvinger is. oop het bovenste kootje en deat het glas er schuin door heen is gegaan dus heel veel vel ligt los en dan een klein sneedje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mjah ik zeg ook niet dat ik ontevreden ben met de 30 euro hoor die ik verdient heb met fietsen.Maar ergens is het toch zwaar bagger aangezien de wekker al om 7.00 ging. Das toch jammer.
Een sneetje groeit ook niet zo snel dicht...dat duurt enkele dagen als je er niks op doet. Heb ik ook gehad, sneetje van een cm, geen pleister of wat erop, is nu na 1,5 week pas weg.
Kut is dat. Mijn sneetje was ook in me linker wijsvinger en ik schrijf ook links dus dat kon ik wel weer voelen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja ut irritante is dat ut op me wijsvinger is. oop het bovenste kootje en deat het glas er schuin door heen is gegaan dus heel veel vel ligt los en dan een klein sneedje.
mijn rechts en aangezien ik ook rechts schrijf en rechts muis is dat verdomde irritant. maarja niets aan te doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kut is dat. Mijn sneetje was ook in me linker wijsvinger en ik schrijf ook links dus dat kon ik wel weer voelen...![]()
Vervelen. Final Fantasy doen. Was opvouwen. Eten. Pogen iemand over te halen om daar GTA te doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:58 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mijn rechts en aangezien ik ook rechts schrijf en rechts muis is dat verdomde irritant. maarja niets aan te doen.
WAT gaan de pubbers vandaag doen?
Zowaar iets nuttigs. Wat dingetjes regelen voor mijn vakantie naar Italië, wat boodschapjes, en nog naar een vriend.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:58 schreef B_BOY het volgende:
WAT gaan de pubbers vandaag doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |