Nu breekt me de klompquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vreemde logica heb jij. Kalou overigens ook. PSV komt één keertje door de voorrondes van de CL en ze denken meteen dat ze een Europese topclub zijn.Het zijn gewoon een stelletje omhoog gevallen provincialen.
Nee. Hij zegt 'PSV is een stapje hoger', en jij verbindt daar meteen de conclusie aan dat hij zegt dat Feyenoord geen topclub meer is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:18 schreef kriele het volgende:
[..]
Nu breekt me de klompIk herhaal alleen Kalou en nu heb ik vreemde logica
![]()
Als Kalou PSV een topclub vind en hij zal en moet weg bij Feyenoord. Wat zal hij dan van Feyenoord vinden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee. Hij zegt 'PSV is een stapje hoger', en jij verbindt daar meteen de conclusie aan dat hij zegt dat Feyenoord geen topclub meer is.
Feyenoord is een topclub in Nederland, op europees gebied is het echter maar een subtopclub , zo eentje die een keertje de uefa-beker kan winnen en die heel goed op het tweede plan speelt, maar niet kan meekomen met de echte europese top ..... waar dan Ajax en PSV dat toch eerder lukt (alhoewel ook die niet echt tot de europese top horen, eerder subtop zijn, maar toch duidelijk 'hoger' staan dan Feyenoord)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord zal altijd een topclub blijven. Tenzij jij regelmatig een Nederlandse subtopper een Uefa Cup ofzo ziet winnen neem ik je niet serieus.
Ik snap niet dat men Feyenoord zo laag inschat. Volgens mij hadden ze tot ver aan het einde van het seizoen een reële kans netjes tweede te worden. Zou mij totaal niets verbazen als Feyenoord tweede wordt volgend seizoen.
Feyenoord. En Cart_man, wanneer kom je weer terug
?
een konkoerent dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:19 schreef kriele het volgende:
[..]
Als Kalou PSV een topclub vind en hij zal en moet weg bij Feyenoord. Wat zal hij dan van Feyenoord vinden?
Dat het een ondakbare hond is die gek wordt gemaakt door zijn zaakwaarnemert.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:19 schreef kriele het volgende:
[..]
Als Kalou PSV een topclub vind en hij zal en moet weg bij Feyenoord. Wat zal hij dan van Feyenoord vinden?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:24 schreef leolinedance het volgende:
Kalou heeft tenminste verstand. Bij PSV is de kans om de overstap te maken naar een echte grote topclub (milan, manU, Chelsea ed.) gewoon het grootst in Nederland.
Denk het niet. Als hij over 4 jaar echt zo goed is kan hij ook bij Feyenoord naar een topclub.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:24 schreef leolinedance het volgende:
Kalou heeft tenminste verstand. Bij PSV is de kans om de overstap te maken naar een echte grote topclub (milan, manU, Chelsea ed.) gewoon het grootst in Nederland.
Waarom? Dit staat in KLB, en de titel bevat drie termen waar ik graag over klaag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:22 schreef fransie102 het volgende:
Al die ajacieden even oprotten hier
Dat ben ik met je eens. Hij toont niet veel waardering voor zijn club en de cultuur rond de nederlandse top 3.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat het een ondakbare hond is die gek wordt gemaakt door zijn zaakwaarnemert.
Hij wil Nederlander worden en moet dan tot 2008 in Nederland blijven spelen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Waarom? Dit staat in KLB, en de titel bevat drie termen waar ik graag over klaag.
En Kalou moet niet janken, laat hem eerst nog maar eens een jaar fatsoenlijk spelen, dan kan hij daarna de clubs uitkiezen zonder dat hij zo moeilijk hoeft te doen.
Liverpool zat ook achter hem aan. En ook KSK Beveren wilde hem wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:28 schreef gangsta-mario het volgende:
[..]
Mss wel maar dan hadden we er in nederland geen plezier van gehad en zoveel voetbalclubs scouten er niet in ivoorkust..
Die staan zelfs aan 'onze kant', kun je nagaan...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:22 schreef fransie102 het volgende:
Al die ajacieden even oprotten hier
jij weet echt niet waar je het over hebt. Feyenoord (Wotte, die daarvoor van Utrecht was overgekomen en dus op de hoogte was van de situatie bij Utrecht)) heeft misbruik gemaakt van de financiele positie waar Utrecht in zat..ze hadden volop schulden. Kuijt is voor 1 miljoen (ja, je leest het goed: 1000000) euro overgenomen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:15 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Dat heeft Utrecht aardig gedaan, totdat Feyenoord een transfersom neertelde waar Utrecht zich in kon vinden. Laat PSV nu maar hetzelfde doen. Wotte heeft al gezegd dat er te praten valt als PSV een bedrag rond de 18 miljoen neer wilt tellen en dat is Kalou meer dan waard.
het zijn barre tijdenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:33 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die staan zelfs aan 'onze kant', kun je nagaan...
Volgens mij was Kuijt door Dhr. Baan gekocht...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:38 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
jij weet echt niet waar je het over hebt. Feyenoord (Wotte, die daarvoor van Utrecht was overgekomen en dus op de hoogte was van de situatie bij Utrecht)) heeft misbruik gemaakt van de financiele positie waar Utrecht in zat..ze hadden volop schulden. Kuijt is voor 1 miljoen (ja, je leest het goed: 1000000) euro overgenomen.
Wotte de lijkenpikker
Feyenoord
Feyenoorders![]()
![]()
![]()
Deze Ajaxfan denkt dat het nederlandse voetbal gebaat is bij een sterke top 3. Maar dan wordt ajax natuurlijk wel kampioen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:33 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Toen was Wotte er nog niet eens, sukkel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:38 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
jij weet echt niet waar je het over hebt. Feyenoord (Wotte, die daarvoor van Utrecht was overgekomen en dus op de hoogte was van de situatie bij Utrecht)) heeft misbruik gemaakt van de financiele positie waar Utrecht in zat..ze hadden volop schulden. Kuijt is voor 1 miljoen (ja, je leest het goed: 1000000) euro overgenomen.
Wotte de lijkenpikker
Feyenoord
Feyenoorders![]()
![]()
![]()
Zoals twee andere Fok!kers al aantoonden, is dit dus complete onzinquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:38 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
Wotte de lijkenpikker
Feyenoord
Feyenoorders![]()
![]()
![]()
meldquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:33 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Omdat ze nu net Park, Vogel en Van Bommel hebben verkocht?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:24 schreef leolinedance het volgende:
Park, Vogel, V Bommel, Robben, Kezman, v Nistelrooy, Stam, Cocu, Ruud Gullit, Ronald Koeman, Romario, Ronaldo, Numanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:37 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Omdat ze nu net Park, Vogel en Van Bommel hebben verkocht?
* ScudRaket noemt voor de gelegenheid Tomasson (AC Milan), Ibrahimovic (Juventus), andere Kalou (Olympique Marseille), als voorbeeld op...
BTW welke Nederlandse club won als laatste een Europese beker?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |