Daarnaast had Kalou er beter aan gedaan om z'n mond te houden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:35 schreef Vhiper het volgende:
Contract is contract. Kalou heeft afspraken gemaakt met Feyenoord en Feyenoord heeft het volste recht Kalou aan die afspraken te houden. Zijn contract loopt door tot 2007, dus PSV mag daarna terugkomen![]()
+voetbalquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:10 schreef TimmyAsd het volgende:
feyenoord![]()
feyenoorders
feyenoord-fans
rotterdam
psv
wie?quote:Kalou
had Utrecht met Kuyt moeten doen, dan had je die tering Feyenoorders eens moeten horenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:35 schreef Vhiper het volgende:
Contract is contract. Kalou heeft afspraken gemaakt met Feyenoord en Feyenoord heeft het volste recht Kalou aan die afspraken te houden. Zijn contract loopt door tot 2007, dus PSV mag daarna terugkomen![]()
Helemaal mee eens! Dan had ie maar geen contract moeten tekenen! En zonder feyenoord had de familie kalou nu nog in ee krot gewoond dus hij mag wel een beetje respect tonen voor feyenoord door gewoon zijn mond te houden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:35 schreef Vhiper het volgende:
De voornaamste reden van boosheid is niet dat Kalou weggaat maar op de wanneer waarop meneer bekend maakt weg te willen en het hele circus daar omheen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:07 schreef Het_hupt het volgende:
had Utrecht met Kuyt moeten doen, dan had je die tering Feyenoorders eens moeten horen![]()
Feyenoord sucks big time![]()
Grapjas. Als Feyenoord Kalou niet opgenomen had, dan had waarschijnlijk een echte voetbalclub het wel gedaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:08 schreef gangsta-mario het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Dan had ie maar geen contract moeten tekenen! En zonder feyenoord had de familie kalou nu nog in ee krot gewoond dus hij mag wel een beetje respect tonen voor feyenoord door gewoon zijn mond te houden.
Dat heeft Utrecht aardig gedaan, totdat Feyenoord een transfersom neertelde waar Utrecht zich in kon vinden. Laat PSV nu maar hetzelfde doen. Wotte heeft al gezegd dat er te praten valt als PSV een bedrag rond de 18 miljoen neer wilt tellen en dat is Kalou meer dan waard.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
had Utrecht met Kuyt moeten doen, dan had je die tering Feyenoorders eens moeten horen![]()
Feyenoord sucks big time![]()
Met het geld dat PSV bied, kan Feyenoord geen nieuweling van het niveau Kalou halen. m.a.w. PSV bied te weinig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:46 schreef Thirteen_Senses het volgende:
Waarom blijft die Wotte nu zo dwars liggen?![]()
Mss wel maar dan hadden we er in nederland geen plezier van gehad en zoveel voetbalclubs scouten er niet in ivoorkust..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Grapjas. Als Feyenoord Kalou niet opgenomen had, dan had waarschijnlijk een echte voetbalclub het wel gedaan.
Daar heb je gelijk in. Kalou blijft een leuke speler om naar te kijken. Ongeacht waar hij voetbalt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:28 schreef gangsta-mario het volgende:
[..]
Mss wel maar dan hadden we er in nederland geen plezier van gehad en zoveel voetbalclubs scouten er niet in ivoorkust..
Je had een typ foutje gemaaktquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:10 schreef TimmyAsd het volgende:
feyenoord![]()
feyenoorders
feyenoord-fans
rotterdam
Ajax
Kalou
Met een nieuweling van het niveau Kalou wordt Feyenoord toch geen kampioen, lukte ze vorig jaar met Kalou ook niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:17 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Met het geld dat PSV bied, kan Feyenoord geen nieuweling van het niveau Kalou halen. m.a.w. PSV bied te weinig.
Ja juist PSV moet laten zien dat ze ballen hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:38 schreef gitaarsnaar het volgende:
PSV biedt volgens de media 8 miljoen en dat vindt Feyenoord te weinig. Voor 8 miljoen heb je Huntelaar, laat PSV die maar halen [als ze ballen hebben].
Wanneer zat Feyenoord het laast in CL dan of werden ze voor het laast kampioenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:20 schreef rotskibo het volgende:
PSV is voor het eerst in 10 deelnames voorbij de 1e ronde gekomen, het slaat ze een beetje in de bol daar
Ik word een beetje moe van het gezeik van kalou. Hij heeft zelf met zijn volle verstand een contract getekend to 2007 en dan moet je nu niet op zo n kinderachtige manier een breuk forceren. Het is ook nog maar de vraag in hoeverre psv daadwerkelijk een stap hoger op is. Het is ook niet meer dan logisch dat feyenoord toppers niet makkelijk afstaat aan een concurrent. psv mag hem voor het juiste bedrag hebben, het is nu aan psv om te laten zien of ze hem echt zo graag willenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik word een beetje moe van het gezeik van de Feyenoorders. Kalou wil graag weg om bij PSV te gaan voetballen. Hij ziet dit als een stap vooruit in zijn carriere, maar die pauperige kut feyenoorders vinden zichzelf ook een topcluben daarom zou Kalou bij Feyenoord moeten blijven...
Feyenoorders
De club zit duidelijk in verval. Ze kunnen zich geen zwak seizoen permiteren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:23 schreef Snaps het volgende:
[..]
Wanneer zat Feyenoord het laast in CL dan of werden ze voor het laast kampioen![]()
Dan moet je toch even beter lezen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:56 schreef Cart_man het volgende:
Gezellig topic.
Iedereen die tegen Feijenoord is. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:54 schreef Snaps het volgende:
[..]
Ja juist PSV moet laten zien dat ze ballen hebben![]()
maar PSV heeft volledig recht om Kalou naar PSV te halen.
Heerlijk, dat onderschattenquote:En dat gezeik van tobclubs en concurrent bla bla bla, Feyenoord is geen topclub en geen concurrent van PSV meer.
18 miljoen is een schijntje. Als Kalou PSV een jaartje lekker laat draaien in de CL hebben ze dat alweer terugverdient. Kalou voor 10 miljoen laten gaan, terwijl hij je team nog 2x voor de CL kan laten plaatsen, is kapitaalvernietiging.quote:18 miljoen is natuurlijk overdreven, 10mil zou een mooi bedrag zijn. Ik snap Feyenoord ook niet, ze willen geld nou zo kun je het verdienen.
Ik word scheitziek van Kalou, eerst moet die binnen no-time Nederlander worden, en nu probeert die alles te doen om naar PSV te gaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik word een beetje moe van het gezeik van de Feyenoorders. Kalou wil graag weg om bij PSV te gaan voetballen. Hij ziet dit als een stap vooruit in zijn carriere, maar die pauperige kut feyenoorders vinden zichzelf ook een topcluben daarom zou Kalou bij Feyenoord moeten blijven...
Feyenoorders
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:05 schreef kriele het volgende:
Die hele kalou situatie is vooral een blamage voor feyenoord. Feyenoord topclub? Niet volgens meneer kalou. Dat mag van de Herik zich aanrekenen. Volgens Hugo Borst houdt van de Herik investeerders tegen. Een zeer kwalijke zaak voor Feyenoord en voor het nederlands voetbal. Ik hoop voor de club dat ze dit jaar weer eens mee kunnen doen om de titel, maar dat zal niet lukken zonder Kalou. Als Kalou eenmaal weg is, dan zie ik Kuyt ook niet blijven.
Voor Feyenoord zou het een goede zaak zijn dat van de Herik eens zou opstappen. Geef de man een een standbeeld, want hij heeft de club wel geredt van de ondergang. Maar tijd voor een nieuwe hierarchie met sterke leiders en niet van die stromannen zoals Wotte.
Het is toch te gek voor woorden dat zo'n Kalou weg wil bij Feyenoord, omdat hij PSV een stap hoger vind? Ik ben trouwens ajaxliefhebber, maar vind dit geen goede ontwikkeling voor het nederlands voetbal.
Je kunt er wel om willen janken, maar nu moet je niet net doen alsof ik alleen maar onzin schrijf. De feyenoordfans weten dondersgoed dat het van de Herik is die met zijn beleid progressie in de weg staat. Was het niet Gullit die zei dat Feyenoord niet uit dezelfde vijver kan vissen dan Ajax en PSV?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord zal altijd een topclub blijven. Tenzij jij regelmatig een Nederlandse subtopper een Uefa Cup ofzo ziet winnen neem ik je niet serieus.
Ik snap niet dat men Feyenoord zo laag inschat. Volgens mij hadden ze tot ver aan het einde van het seizoen een reële kans netjes tweede te worden. Zou mij totaal niets verbazen als Feyenoord tweede wordt volgend seizoen.
Feyenoord. En Cart_man, wanneer kom je weer terug
?
Als het waar is dan is de blamage compleet. Dan zie ik Kuyt naar Liverpool vertrekken. Tijd voor Jorien om z'n conclusies te trekken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:01 schreef HAL9000S het volgende:
Ik hoor zojuist dat het definitief is, bron Omroep Brabant.
Wat een gelul HOAXquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:01 schreef HAL9000S het volgende:
Ik had het over het stukje dat Feyenoord geen topclub is, iedere Feyenoorder weet volgens mij wel dat Van den Herik Feyenoord in de weg staatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:00 schreef kriele het volgende:
[..]
Je kunt er wel om willen janken, maar nu moet je niet net doen alsof ik alleen maar onzin schrijf. De feyenoordfans weten dondersgoed dat het van de Herik is die met zijn beleid progressie in de weg staat. Was het niet Gullit die zei dat Feyenoord niet uit dezelfde vijver kan vissen dan Ajax en PSV?
Dat zegt toch alles?
hahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:01 schreef HAL9000S het volgende:
Je hebt het hier over de laatste Nederlandse Europa Cup winnaar?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:23 schreef Snaps het volgende:
[..]
Wanneer zat Feyenoord het laast in CL dan of werden ze voor het laast kampioen![]()
Zelfs de enige van het hele millenniumquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je hebt het hier over de laatste Nederlandse Europa Cup winnaar?
Volgens meneer Kalou is PSV een stap hoger, waarmee hij eigenlijk zegt dat hij Feyenoord geen topclub vind.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik had het over het stukje dat Feyenoord geen topclub is, iedere Feyenoorder weet volgens mij wel dat Van den Herik Feyenoord in de weg staat.
'iek wiel nar konkoerent'quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:13 schreef kriele het volgende:
[..]
Volgens meneer Kalou is PSV een stap hoger, waarmee hij eigenlijk zegt dat hij Feyenoord geen topclub vind.
Het zijn mijn woorden niet, hoor.
Vreemde logica heb jij. Kalou overigens ook. PSV komt één keertje door de voorrondes van de CL en ze denken meteen dat ze een Europese topclub zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:13 schreef kriele het volgende:
[..]
Volgens meneer Kalou is PSV een stap hoger, waarmee hij eigenlijk zegt dat hij Feyenoord geen topclub vind.
Het zijn mijn woorden niet, hoor.
Hahaha, precies. Hij woont toch al jaren in Nederland? Hij spreekt de taal dan verdomde slecht.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |