Nee, dat moet je altijd doen want een kat ruikt veel beter dan mensen. Dus als jij het niet meer ruikt kan de kat het nog wel ruiken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:05 schreef Ole het volgende:
Heb het nu eerst met schoonmaakazijn gedaan. Lijkt aardig te lukken. Ik denk dat ik de plek gevonden heb waar hij het gedaan heeft. Als ik het morgen toch nog ruik dan ga ik voor de alcohol!
Ja, maar in spritus zit blauwe kleurstof en die kan lelijke vlekken achter latenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:14 schreef Ole het volgende:
OK.. ga even kijken wat er hier in huis is.
Spiritus is ook alcohol toch?
Dan zou het wel kunnen maar ik gebruik zelf altijd 95 % alcohol. Daar heb ik altijd een flesje van in huis.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:29 schreef Ole het volgende:
Dat maakt niet uit. Het gaat om de ondervloer. (tapijt is vlak voor vakantieverwijderd ivm vernieuwen gasleiding)
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:37 schreef Ole het volgende:
OK, kick van mijn eigen topic![]()
Inmiddels plast mijn eigen kater ook tegen de gordijnen hier.. kan elke week gordijnen in de was gooien.
Ik heb nu spul besteld,
hier http://www.ecodor-geurbestrijding.nl
Ik hoop dat het zo goed is als ze zeggen dat het is
Ik laat het wel weten!
Ik heb hetzelfde besteld en voor de zekerheid ook maar een liter extraquote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het net ook maar besteld...het kan er iig nooit minder van worden.
Heb er ook zo'n lampie bij besteld
Dan kun je leuk CSI-tje spelenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het net ook maar besteld...het kan er iig nooit minder van worden.
Heb er ook zo'n lampie bij besteld
Ik kan niet wachtenquote:
zoveel mogelijk schoonmaken idd.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het ook binnen!
Moet wel ff wachten tt het donker is, anders werkt m'n CSI-pisdetector niet![]()
Maar ehm...je maakt de plek eerst schoon met water en schoonmaakmiddel en dan spuit je dat spul er op?
En welke heb je genomen dan? Die spuitflacon of dat kitspuitmodel-ding?
Beetje oud topic, maar ik ben toch wel heel benieuwd of het spul écht werkte ???quote:Op maandag 14 juli 2008 13:05 schreef Ole het volgende:
Goed om te weten! Het is onderweg iig, dus deze week mijn recensie
Ik zou meteen de ecopet proberen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:32 schreef Poezebeestje het volgende:
Ik denk er zelf over Ecopet UF2000 te bestellen, aangezien mijn logeerkat mijn mooie indiase houten kist heeft ondergepiest. Wat zijn jullie ervaringen met dit product? Kan het kwaad als ik eerst alcohol uitprobeer? Of werkt alcohol de enzymen uit Ecopet tegen? Ben benieuwd naar jullie reacties.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:35 schreef Ole het volgende:
Succes! Wellicht komen er nog andere tips voorbij
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:35 schreef Ole het volgende:
Succes! Wellicht komen er nog andere tips voorbij
Poeh, was die reactie van mij al zo lang geleden....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:32 schreef Djep het volgende:
Dat is een goed idee om naar de stomerij te gaan voor advies. Ik heb wel eens wat gehoord over een apparaat dat tapijt kan schoonmaken. Het gordij kan er inderdaad niet af, het is professioneel gemonteerd.
Eén kat doet het steeds, blaasgruisproblemen. Als ik er niet ben, mag ze niet in deze kamer, maar soms gaat het mis. Normaal krijg ik het wel schoon door het onderste gedeelte af te soppen en spoelen met water. Dan doe ik datt over de hele lengte, idd om kringen te voorkomen.
Klopt. Ik heb een kat gehad die telkens op de vloer poepte in plaats van de in de bak. Kreeg toen de tip om de bak om de 2 dagen met chloor schoon te maken en na het verschonen ook een drupje chloor in de bak te doen. En het werkte nog ook, kat maakte weer netjes gebruik van de bak.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Die van mij is dol op chloor, volgens mij hebben meer katten dat. Dat zou ik dus niet zo gauw gebruiken
Edit: trouwens ook van ammoniak
Woooow, ik kon me al niet herinneren recent in zo'n topic gepost te hebben, maar da's ook niet zo gek, dit schreef ik in 2005quote:Op zondag 20 april 2014 13:36 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb een kat gehad die telkens op de vloer poepte in plaats van de in de bak. Kreeg toen de tip om de bak om de 2 dagen met chloor schoon te maken en na het verschonen ook een drupje chloor in de bak te doen. En het werkte nog ook, kat maakte weer netjes gebruik van de bak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |