Nee, dat moet je altijd doen want een kat ruikt veel beter dan mensen. Dus als jij het niet meer ruikt kan de kat het nog wel ruiken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:05 schreef Ole het volgende:
Heb het nu eerst met schoonmaakazijn gedaan. Lijkt aardig te lukken. Ik denk dat ik de plek gevonden heb waar hij het gedaan heeft. Als ik het morgen toch nog ruik dan ga ik voor de alcohol!
Ja, maar in spritus zit blauwe kleurstof en die kan lelijke vlekken achter latenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:14 schreef Ole het volgende:
OK.. ga even kijken wat er hier in huis is.
Spiritus is ook alcohol toch?
Dan zou het wel kunnen maar ik gebruik zelf altijd 95 % alcohol. Daar heb ik altijd een flesje van in huis.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:29 schreef Ole het volgende:
Dat maakt niet uit. Het gaat om de ondervloer. (tapijt is vlak voor vakantieverwijderd ivm vernieuwen gasleiding)
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:37 schreef Ole het volgende:
OK, kick van mijn eigen topic![]()
Inmiddels plast mijn eigen kater ook tegen de gordijnen hier.. kan elke week gordijnen in de was gooien.
Ik heb nu spul besteld,
hier http://www.ecodor-geurbestrijding.nl
Ik hoop dat het zo goed is als ze zeggen dat het is
Ik laat het wel weten!
Ik heb hetzelfde besteld en voor de zekerheid ook maar een liter extraquote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het net ook maar besteld...het kan er iig nooit minder van worden.
Heb er ook zo'n lampie bij besteld
Dan kun je leuk CSI-tje spelenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het net ook maar besteld...het kan er iig nooit minder van worden.
Heb er ook zo'n lampie bij besteld
Ik kan niet wachtenquote:
zoveel mogelijk schoonmaken idd.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het ook binnen!
Moet wel ff wachten tt het donker is, anders werkt m'n CSI-pisdetector niet![]()
Maar ehm...je maakt de plek eerst schoon met water en schoonmaakmiddel en dan spuit je dat spul er op?
En welke heb je genomen dan? Die spuitflacon of dat kitspuitmodel-ding?
Beetje oud topic, maar ik ben toch wel heel benieuwd of het spul écht werkte ???quote:Op maandag 14 juli 2008 13:05 schreef Ole het volgende:
Goed om te weten! Het is onderweg iig, dus deze week mijn recensie
Ik zou meteen de ecopet proberen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:32 schreef Poezebeestje het volgende:
Ik denk er zelf over Ecopet UF2000 te bestellen, aangezien mijn logeerkat mijn mooie indiase houten kist heeft ondergepiest. Wat zijn jullie ervaringen met dit product? Kan het kwaad als ik eerst alcohol uitprobeer? Of werkt alcohol de enzymen uit Ecopet tegen? Ben benieuwd naar jullie reacties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |