quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:35 schreef Ole het volgende:
Succes! Wellicht komen er nog andere tips voorbij
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:35 schreef Ole het volgende:
Succes! Wellicht komen er nog andere tips voorbij
Poeh, was die reactie van mij al zo lang geleden....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:32 schreef Djep het volgende:
Dat is een goed idee om naar de stomerij te gaan voor advies. Ik heb wel eens wat gehoord over een apparaat dat tapijt kan schoonmaken. Het gordij kan er inderdaad niet af, het is professioneel gemonteerd.
Eén kat doet het steeds, blaasgruisproblemen. Als ik er niet ben, mag ze niet in deze kamer, maar soms gaat het mis. Normaal krijg ik het wel schoon door het onderste gedeelte af te soppen en spoelen met water. Dan doe ik datt over de hele lengte, idd om kringen te voorkomen.
Klopt. Ik heb een kat gehad die telkens op de vloer poepte in plaats van de in de bak. Kreeg toen de tip om de bak om de 2 dagen met chloor schoon te maken en na het verschonen ook een drupje chloor in de bak te doen. En het werkte nog ook, kat maakte weer netjes gebruik van de bak.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Die van mij is dol op chloor, volgens mij hebben meer katten dat. Dat zou ik dus niet zo gauw gebruiken
Edit: trouwens ook van ammoniak
Woooow, ik kon me al niet herinneren recent in zo'n topic gepost te hebben, maar da's ook niet zo gek, dit schreef ik in 2005quote:Op zondag 20 april 2014 13:36 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb een kat gehad die telkens op de vloer poepte in plaats van de in de bak. Kreeg toen de tip om de bak om de 2 dagen met chloor schoon te maken en na het verschonen ook een drupje chloor in de bak te doen. En het werkte nog ook, kat maakte weer netjes gebruik van de bak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |