quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
En wat is dat, profit? Dat ken ik nog niet
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:31 schreef sk888er het volgende:
Ik denk dat het morgen nog wel leuk word met celtic tegen de slovenen (ja ik ben der achter dat het dezelfde zijn)
Celtic had vorige week met 5-0 verlorenen het schijnt nu bijna onmogelijk te zijn voor hun om te promoveren. Dus ik denk dat ze het morgen ook niet ver gaan schoppen, en om eerlijk te zeggen staan er hele leuke odds voor
![]()
weet ik veel hoe ik dat anders moet zeggenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Heb je wel enig idee waar je om gaat wedden?
Promoveren![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:42 schreef sk888er het volgende:
[..]
weet ik veel hoe ik dat anders moet zeggen
*bron*
Ik vind dat ze wel erg snel de moed opgeven na een kleine tegenslag. Een hitpercentage van 5,3 % over 19 voorspellingen kan iedereen overkomen toch.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:29 schreef Notoire_Gek het volgende:
Krapjes, maar raak![]()
onze vrienden van tennisadviser hebben al 2 dagen geen tips.......zouden ze met de dood bedreigd zijn
Lijkt nog steeds teveel. 1 goaltje en die Schotten moeten er 7 makenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:23 schreef Calella het volgende:
Zoals Greetings eerder al zei staat Petrzalka @1.06 To Qualify.
Lijkt mij gratis geld, tenzij Celtic de wedstrijd heeft gekocht.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:50 schreef Greetings het volgende:
[..]
Zeker gezakt na die wanvertoning tegen Goedemoeder
Hoe wie wat waar?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:02 schreef Butra het volgende:
Met een beetje zoeken kan er dik gratis geld verdiend worden met Zabaleta - Mayer vandaag.
Betfair heeft Zaba @ 2.20.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoe wie wat waar?
En kan iemand wat vertellen over die handicap shit?
Wie gaat er opgeven of winnen danquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:11 schreef Butra het volgende:
[..]
Betfair heeft Zaba @ 2.20.
MrB heeft Mayer @ 2.12. BaW zelfs @ 2.62 en zo zijn er nog veel meer. Zoek ff wel goed uit of beide bookies dezelfde regels hebben wat betreft opgaves. Anders kan je weleens dik genaaid worden.
lees is goed wat er getypt wordquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wie gaat er opgeven of winnen dan
Oh, op twee verschillende boekies wedden dus. Ik snap hem alquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:14 schreef sk888er het volgende:
[..]
lees is goed wat er getypt word![]()
en over die handicap, dat klopt hoe je dat zelf al zei![]()
Bijquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:49 schreef Greetings het volgende:
Tja.... ik sta te laat op om nog wat van die Zabaleta-moves te kunnen profiteren.... geen enkele bookie heeft nog de gewenste odds
Mijn max. inzet was 2,11 euro daarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:05 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Bij B&W staat Mayer nog op 2.37, maar ik kan nergens vinden wat de regels zijn mbt opgave.
-edit- Het lijkt er op dat er slechts 1 punt gespeeld moet zijn. Dus dat is ook niet te combineren met Betfair.
quote:2005-08-02 15:59:06 N°20173484 1.00 4.20 ¤
02-08-2005 19:00:00 Beveren - Arsenal / 1X2 / Arsenal 1.48
02-08-2005 20:45:00 Celtic - Artmedia Bratislava 0:1 / Handicap / Celtic (‑1) 1.62
02-08-2005 20:30:00 Stuttgart VfB - Schalke 04 / Aantal Goals / > 2.5 1.75
2005-08-02 16:04:19 N°20173668 2.50 5.18 ¤
02-08-2005 20:45:00 Celtic - Artmedia Bratislava / Aantal Goals / > 2.5 1.40
02-08-2005 19:00:00 Beveren - Arsenal / 1X2 / Arsenal 1.48
Ik klikte 1.70 voor Mayer, toen ik wilde bevestigen kon dat niet, omdat de weddenschap gewijzigd was. Dat werd 1.65 dus. De tijd die erbij stond was 17.00.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij MrB is ie nu ook ofline? Terwijl je er toch 17.30 op kon wedden volgens mij.
Laatste odds die ik zag waren 2.00 @ Zabaleta en 1.75 @ Mayer.
Niet slim nee. Maar wel leuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:06 schreef Butra het volgende:
Hij breakt terug, lijkt het net of-ie er een echte wedstrijd van maakt. Net als Puerta eerder vandaag, ook al zo'n verdacht mannetje.
Maar goed, zelfs al wint Zaba nog, hoe stom kan je zijn om hier geld op te zetten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:17 schreef sk888er het volgende:
Weet iemand wat de stand nu is.....ben wanhopig...
Nope. Wel de selectie gevonden, daar werd ik niet vrolijk vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ARSENAL XI (SQUAD)
* Mark Howard
* Michael Jordan
* Justin Hoyte
* Johan Djourou
* Matthew Connelly
* Gael Clichy
* Sebastian Larsson
* Quincy Owusu-Abeyie
* Cesc Fabregas
* Robin van Persie
* Arturo Lupoli
* David Bentley
* Fabrice Muamba
* Patrick Cregg
* Emmanuel Eboue
* Nicklas Bendtner
En vorig jaar dus 0-0![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nope. Wel de selectie gevonden, daar werd ik niet vrolijk van
ARSENAL XI (SQUAD)
* Mark Howard
* Michael Jordan
* Justin Hoyte
* Johan Djourou
* Matthew Connelly
* Gael Clichy
* Sebastian Larsson
* Quincy Owusu-Abeyie
* Cesc Fabregas
* Robin van Persie
* Arturo Lupoli
* David Bentley
* Fabrice Muamba
* Patrick Cregg
* Emmanuel Eboue
* Nicklas Bendtner
En vorig jaar dus 0-0
ach ja der kan nog alles gebeurenquote:
quote:
Je hebt toch vakantiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:17 schreef sk888er het volgende:
hmmmmm... ik moest stoppen met pokeren omdat ik moet slapentoch nog 1 euro 50 gewonnen op mn andere account....
als ik die kan veranderen in 15 euro heb ik nog 2 leuke cashbacks![]()
maar da zal mij wel nie gaan lukken![]()
op mn eigen account nu nog maar 2 euro dus ik denk dat ik 1 dezer dagen echt totaal blut ben.....![]()
Ik heb alleen nog Henman staan, in een combo met Mayer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ambrosius, nog tennis voor vannacht?
Zie ik niet meer staan, is 'ie niet al begonnen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
En Phillipoussis?
Denk het wel ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zie ik niet meer staan, is 'ie niet al begonnen?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:17 schreef sk888er het volgende:
hmmmmm... ik moest stoppen met pokeren omdat ik moet slapen![]()
Tennistipsters?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt toch vakantie, maar goed, toch netjes dat je het zolang vol gehouden hebt..
kijk als je weet dat je nou al 3 kranten wijken moet lopen dan zouden jullie ook al zijn gestoptquote:
Ja, met die krantenwijk gestopt ja!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:33 schreef sk888er het volgende:
[..]
[..]
kijk als je weet dat je nou al 3 kranten wijken moet lopen dan zouden jullie ook al zijn gestopt![]()
everything for moneyquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:24 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ja, met die krantenwijk gestopt ja!![]()
scorebord journalistiekquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke odd voor een gokje: Hnk Hajduk Split - Debreceni Vsc 03/08/2005 20:15 1.55 3.50 5.80
Debreceni won vorige week met 3-0.
No shit Sherlock. Daarom voor een gokje. Nog een:quote:
Hoeveel heb jij gisteren met Artmedia verloren?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
No shit Sherlock. Daarom voor een gokje. Nog een:
Trabzonspor - Anorthosis Famagusta Fc 03/08/2005 19:00 - Champions League 1.15 6.00 12.00
Vorige keer 3-1 voor Anorthosis
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:15 schreef Greetings het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij gisteren met Artmedia verloren?![]()
Volgens mij wel. Trabzonspor is zeker niet minder dan Celtic.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Niets hoor. Ik had op Celtic gewed
Hadjuk Split en Trabzonspor zijn normaliter niet van het niveau Celtic mijn inziens.
Omdat ze een aantal belangrijke spelers thuis hebben gelaten.... Ik zie Valencia niet winnen eerlijk gezegd..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:17 schreef kikoooooo het volgende:
waarom zijn de odd's op valencia zo hoog? vorige week wonnen ze met 4-0! odds op unibet zijn 2.05
Hij stond @ 60 op BFquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
10' Hajduk Split (Cro) 0 - 1 Debrecen (Hun)
10' Rapid Vienna (Aus) 0 - 1 Dudelange (Lux)
Dudelange stond op ¤21.00
quote:2005-08-03 15:52:47 N°20205398 1.21 4.38 ¤
03-08-2005 20:15:00 Hnk Hajduk Split - Debreceni Vsc / Dubbele Kans / Debreceni Vsc of Gelijkspel 2.18
03-08-2005 20:15:00 Fc Thun - Dynamo Kiev (Bern) / Dubbele Kans / Dynamo Kiev of Gelijkspel 1.23
03-08-2005 17:00:00 Haka Valkeakoski - VÅlerenga If / Dubbele Kans / Gelijkspel of VÅlerenga If 1.35
Binnenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:36 schreef Afunados het volgende:
Inderdaad. Ik heb dan ook, hoe erg ik het ook vind om zo'n vreselijk team te steunen, 50 euro op Roda 1X..
Ajax - PSVquote:Heb weer 100euries gestort dus kom maar op met tips
Het leuke is dat ik die nu serieus met m'n wedwinsten kan betalenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:33 schreef Notoire_Gek het volgende:
Morgen maar eens ff de dealer bellen![]()
[afbeelding]
Post dan tenminste de Tennistipster picks achteraf, nu wordt het een beetje irritant, dat gepimp.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:23 schreef Greetings het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik die nu serieus met m'n wedwinsten kan betalen![]()
Als het goed is dan
Hij en N_G hebben een betaald abonnement bij tennispicksters ofzoiets en komen achteraf juichen als ze iets gewonnen hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:09 schreef jmac het volgende:
Wat is er gebeurd met greetings? Wat heb ik gemist?
Dude, ik handel, valt niks te posten dusquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Post dan tenminste de Tennistipster picks achteraf, nu wordt het een beetje irritant, dat gepimp.![]()
Die doen het helaas vaak goed tegen Ajax.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:29 schreef Ambrosius het volgende:
PSV is op zich wel een aardige bet denk ik.
Daaromquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Die doen het helaas vaak goed tegen Ajax.
De reden dat ik tegen mijn club wed.quote:
Ajax speelt woensdag ook nog eens CL. Ajax wil graag winnen van Psv, maar de CL halen is financieel en sportief bijna noodzakelijk voor Ajax. Psv speelt volgende week zaterdag tegen Heracles, toch heel wat anders dan woensdag tegen Brondby.quote:@jopiler: Daar twijfel ik idd nog over. Heb net 5 euro op psv gezet maar wil eigenlijk nog 25 zetten. Denk niet dat de quotes veel verschillen over 2 dagen dus wacht tot 't laatste moment zodat ik evt. nog wat nieuws kan meenemen. Ben bang dat PSV de wedstrijd bij een vroege achterstand meer als 'oefenwedstrijd' ziet en niet vol voor de winst zal spelen terwijl Ajax zich zeker tegen PSV wil bewijzen. Maar op Ajax gokken: Dat nooit!
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 06:26 schreef Calella het volgende:
Ik pimp hier zelden.![]()
Ff inhalen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
in het algemeen klassement?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:29 schreef sk888er het volgende:
ik sta 62 bij die wielren prono
alleen maar omdat ik max van heeswijk goed had![]()
en dat terwijl ik nie eens iets afweet van wielrennen![]()
edit.
lama ik snap niets van die langzame site![]()
ik zei al lamaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:36 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
in het algemeen klassement?
ik had vandaag 4 v/d 10 renners goed
nr 1, nr2, nr5 en nr 10 had ik goed geraden...
had wel een bak palm verwachtmaar er zijn dus mensen die 5 of 6 renners goed geraden hebben
Nee! Zou je die aub ff kunnen forwarden naar m'n hotmail?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:57 schreef APK het volgende:
Hebben anderen ook zo'n mailtje gehad met 20% bonus bij een nieuwe storting bij MrB ?
Er staat volgens mij nergens dat je moet inzeten, dus zou ik theoretisch gewoon 500¤ kunnen storten (na een week of 2 terugstorten) en lekker met 100¤ extra aan de gang kunnen, toch
iemand mijn tip nog opgevolgd........? .ik heb er 88 pleuro's mee verdient. Misschien kan ik een miniatuurtje van de auto van greetings aanschaffenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:03 schreef VincentAdam het volgende:
Mijn tip is starace vandaag tegen moya. eerder dit jaar won starace al van moya, en quote is 2.94 op betfair nu.
Maar wees gewaarschuwd, de laatste 2 weken dik verloren dus ga niet blind op mijn tips af
Dat wordt morgen, ik kreeg 'em op mijn werk.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:16 schreef Greetings het volgende:
[..]
Nee! Zou je die aub ff kunnen forwarden naar notoire_gek@hotmail.com?
Zou fijn zijn!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:43 schreef APK het volgende:
[..]
Dat wordt morgen, ik kreeg 'em op mijn werk.
Ik heb twee accounts, maar volgens mij ging deze mail over het account dat ik nu gebruik.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
@APK: Heb je toevallig al een hele tijd niet gestort en willen ze je weer aan het gokken krijgen?
Ik kan me herinneren dat die een aantal maanden geleden al eens eerder hier voorbij is gekomen.
Done.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:22 schreef Greetings het volgende:
En kan je aub nog ff m'n emailadres uit je quote weg-editten?
Goed veranderdquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Done.
Dat forwarden moet ik nog even bekijken, want mijn inlognaam en 'wachtwoord vergeten?' plus link zouden er wel eens in kunnen staan.
Dan zijn er vast van die schatjes hier die mijn saldo op Sparta kampioen gaan zetten.
Ik flikker het gewoon in dit topic joh.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:15 schreef Greetings het volgende:
En goed, als je niet wilt forwarden, dan kopier/typ de belangrijkste tekst met regeltjes over die bonus maar over en email me dat maar aub.
Gooi een paar injectienaalden in de afvalbak.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:40 schreef lucardo079 het volgende:
Grappig detail; Kirsipuu en nog 2 andere ploegen zitten in hotel hier vanavond. Ff bellen of ie het morgen gaat redden![]()
quote:Beste APK,
Na een aantal weken relatieve kalmte, begint de sportkalender terug aardig vol te lopen. Met uiteraard het begin van de nationale en Europese voetbalcompetities als belangrijkste gebeurtenis.
MrBookmaker heeft daarom een leuke verrassing uitgewerkt :
een bonus van liefst 20% als je voor 31 augustus een nieuwe storting doet!
Wat moet je doen?
Doe vóór 31 augustus 2005 een nieuwe storting op je spelrekening
Stuur vervolgens een mail met vermelding van jouw klantnummer (dit kan je vinden onder 'persoonljike gegevens' als je ingelogd bent op onze site) en het bedrag dat je gestort hebt naar support@mrbookmaker.com, met de vermelding 'Bonus 2005'
Je ontvangt 20% extra als bonus bovenop het door jou gestorte bedrag!
Voorwaarden :
slechts 1 bonus per klant
maximale bonus : 100 ¤ (bij storting van 500 ¤)
Wedden dat je wint? ;-)
Vriendelijke groeten,
Het MrBookmaker-team
BF biedt al 2 jaar lang geen NL'se competitie aan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:31 schreef VincentAdam het volgende:
warom staat ajax psv niet op betfair? iemand enig idee. ze zullen toch niet de dutch comptetion niet meer usen he?
Jammer, Nostra, dat je de 2,80 hebt gemist en nu @ 2,45 speelt. Dat scheelt veel, en maakt het verschil tussen winst en verlies op lange termijn....quote:
Jup, maar het is niet anders.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:53 schreef Greetings het volgende:
Jammer, Nostra, dat je de 2,80 hebt gemist en nu @ 2,45 speelt. Dat scheelt veel, en maakt het verschil tussen winst en verlies op lange termijn....
Roddick is geen enkele keer gebroken door JI Chela en Karlovic is niet iemand die snel kan breken. Zou best wel eens een tie-break wedstrijd kunnen worden, al denk ik dat Roddick wel aan het langste eind zal trekken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:34 schreef MisterMe het volgende:
ik heb toch mooi 4,5 bonus gehad:D:D moet nog ff op vakantie dus ff sparen he
Trouwens misschien is roddick - karlovic interessant voor gokje op karlovic @ 6,25
roddick afgelopen nacht ook gespeeld, ontsnapt tegen ignacio chela en speelde niet erg goed. en aangezien karlo ook een service kanon is...............
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...
En 500 euro zonder verlies terug te stortenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:35 schreef Ambrosius het volgende:
Kan iemand het aangeven mocht het lukken om die 20% te krijgen zonder een mail gehad te hebben?
Dat is snel. Dan ga ik er maar even voor zitten het komend uurquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:42 schreef MisterMe het volgende:
ik heb geld gekregen zonder die mail. geen 500 maar klein niet nader te noemen bedrag
Heb gewoon die hadleiding gevolgd, binnen een uurtje stond het erop
Maar wat je gestort hebt heb je zeker niet gelijk weer teruggeboekt omdat het om zo'n klein bedrag ging?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:42 schreef MisterMe het volgende:
ik heb geld gekregen zonder die mail. geen 500 maar klein niet nader te noemen bedrag
Heb gewoon die hadleiding gevolgd, binnen een uurtje stond het erop
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:05 schreef MisterMe het volgende:
nee klopt, was gewoon nog ff spelen voor ik op vakantie ging, maar normaal gesproken moet dat kunnen lijkt me :S
Dan houd je dus nog 80 euro over?quote:Wanneer je geld van je MrBookmaker rekening opvraagt voor een bedrag gelijk of hoger dan 150 Euro, worden geen kosten aangerekend, voor zover het hier bedragen betreft die het resultaat zijn van winnende inzetten.
Voor elke geldopvraging van je MrBookmaker rekening onder de 150 Euro, zal een bedrag van 5 Euro aangerekend worden voor administratieve kosten. Deze som zal automatisch worden afgetrokken van het bedrag overgeschreven van je MrBookmaker rekening naar uw bankrekening.
Voorbeeld : je vraagt 90 Euro op > het bedrag van 85 Euro zal gestort worden.
Elke opvraging van gestorte bedragen die niet werden gebruikt om inzetten mee te dekken zal een administratieve kost met zich meebrengen ten belope van -3% van het gevraagde bedrag bovenop het forfaitair bedrag van 5 Euro.
Voorbeeld : je vraagt 200 Euro op, waarvan 100 Euro nooit werden gebruikt om inzetten mee te dekken > 3% + 5 Euro worden afgehouden van de 100 die niet gebruikt werden om inzetten mee te dekken. Er rest dus slechts een opvraging van 100 Euro (die het gevolg is van winnende inzetten). Het behelst dus een opvraging van minder dan 150 Eur, waarmee een administratieve kost van 5 Euro mee gepaard gaat > een bedrag van 187 Euro zal worden doorgestort.
Alle bijkomende bankkosten voor het storten op rekeningen buiten de Benelux en buiten Frankrijk zijn ten laste van de klant.
Probeer die praktijken maar niet, dat lukt toch niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Dan houd je dus nog 80 euro over?
Iets minder zelfs. Als ik 500 euro terug wil hebben, moet ik dus 500 *1.03 + teruglaten storten, om 500euro netto terug te krijgen.
521 euro zou je dus moeten storten, houd je dus 79 euro over.
Ja, daarom probeer ik het ook eerst uit te zoeken. Maar zoals het daar staat, kun je dus geld wat je niet ingezet hebt, teruglaten storten tegen die vergoeding van 3%.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:23 schreef Greetings het volgende:
[..]
Probeer die praktijken maar niet, dat lukt toch niet.
Je moet het gestorte bedrag+bonusgeld samen minmaal 1x hebben ingezet in totaal, voordat je alles inclusief bonus mag laten uitbetalen...
2005-08-05 00:35:15 N°20250809 29.00 50.75 ¤quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:39 schreef jmac het volgende:
EDIT: YESSS Forza PSV. "Helemaaaaal niets, helemaaaal niets, helemaaaal niets in Amsterdam!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAXquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:04 schreef Greetings het volgende:
Ik heb 20 op PSV levelball tegen Ajax @ 1,87.
Heb ze zelf aanbevolen @ 1,95, maar vergeten eerst zelf te nemenwaardoor ze nu flink aan het zakken zijn. Ze zullen rond de 1,75 levelball of zelfs 2,00 -1/4 uitkomen denk ik.
hehe gefeli!! gelukkig had ik ook een over genomen.quote:
138 euro.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:55 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Vlens![]()
......hoeveel heb je gecashed?
Of alles verloren vanwege vriendschappelijke wedstrijden en tennisadvisers.com.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:19 schreef DJqbl5 het volgende:
zullen wel een aantal mensen met vakantie zijn
Ik leef nog hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:23 schreef APK het volgende:
[..]
Of alles verloren vanwege vriendschappelijke wedstrijden en tennisadvisers.com.![]()
Ik ook, een beetje.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:19 schreef jmac het volgende:
JAAAAAAIk heb 100 euro gekregen van mrbookie. en ik had die mail niet eens gehad dus BEDANKT!!! aan degene die die mail hier had gepubliceerd (apk toch?). Dus iedereen: mailen wat je de afgelopen week hebt gestort en innen die bonus!
"Hallo (naam)
Je bonus werd toegevoegd aan je spelrekening bij MrBookmaker.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.
Sportieve groeten, ... en wedden dat je wint !!
Helpdesk MrBookmaker"
07/08/2005 00:14 Bonus +100.00 ¤ 108.50 ¤
wedden dat je wintquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:32 schreef Poepoog het volgende:
350 euro gewonnen met Juve. Helft winst ingezet op China tegen Noord Korea. Ouderwets weer uit het niets getlit
quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:23 schreef jmac het volgende:
[..]
niet gedaan. heb die 100 verspeeld in t casino dus dat zou je helaas zelf moeten proberen![]()
Ik zal eens ff kijken.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:21 schreef sander4444 het volgende:
iemand nog goede tips voor vandaag? Mij persoonlijk lijken Rennes, Lyon en Schalke goede picks
Celine Cion misschien, of anders wellicht Johnny Logan vanwege de context en Johnny zelfquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:38 schreef Calella het volgende:
Extravaganza: Eurovision Song Contest Awards
According to Expressen, the best Eurovision Song Contest song of all time would be selected during the Extravaganza, in which 14 selected songs would compete. "Another idea is to organize a gala evening similar to the Oscar awards with nominees in several categories," says Søren Therkelsen from Danish broadcaster DR.
bron: http://www.esctoday.com/news/read/3272
Wat anders dan Waterloo van ABBA kan winnen?
[afbeelding]
En die staats @2.10 op Unibet.![]()
Und 1-1.quote:
86' Schalke 2 - 1 Kaiserslauternquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:24 schreef Calella het volgende:
edit: Alleen Lincoln de spielmacher ontbreekt. Ze zullen wel winnen.
Maar wel moeizaam denk ik, dus ook niet echt een 10/10 bet.
Op MrBookie staat ABBA @ 1.40, dus lijkt 2.10 op Unibet een hele goeie weddenschap 8)quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:03 schreef Calella het volgende:
Als ABBA het niet wordt is het natuurlijk één grote aanfluiting.![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Scorebord-journalistiek-wedden:
Rome WTA
2004-05-12 M. Pierce 0-2 A. Sugiyama 2-6 4-6
Eastbourne WTA
2002-06-17 M. Pierce 0-2 A. Sugiyama 4-6 4-6
Sarasota WTA
2002-04-02 A. Sugiyama 0-2 M. Pierce 3-6 3-6
Sugiyama in de finale om 21.00 vanavond tegen Pierce @4.40
Live op Eurosport.
En in de finale op Roland Garros kon Pierce de spannning niet aan.
FT Lyon [1 - 0] Strasbourgquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:24 schreef Calella het volgende:
Lyon lijkt inderdaad een banker, maar @1.40 niet echt aantrekkelijk.![]()
En een asian handicap is ook niet aan te raden bij Franse clubs meestal.![]()
FT Rennes [0 - 3] Nantesquote:Rennes lijkt me ook niet echt een zekerheidje gezien de resultaten onderling.
FT Schalke [2 - 1] Kaiserslauternquote:En bij Schalke ontbreken Kuranyi en Lincoln.
Als die niet ontbreken zullen ze wel winnen.
edit: Alleen Lincoln de spielmacher ontbreekt. Ze zullen wel winnen.
Maar wel moeizaam denk ik, dus ook niet echt een 10/10 bet.
Inderdaad en de First to score-market.quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:57 schreef Greetings het volgende:
Calella, ga jij je dan maar met Correct Scores en HT/FT bezighouden
Backen is gewoon wedden dat dat team wint.quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:26 schreef Jordi16 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het wedden precies gaat op BetFair met back en lay? Ik snap er niet zo veel van ! Dankjewel !
Lekker!quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:42 schreef Ericr het volgende:
Kassa, 240 euro winst dankzij Lauryn Williams.
Ik zag het ook, wilde Albers en Doornbos nemen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:06 schreef sk888er het volgende:
Waarom mag je niet meer combo's maken bij finish the race van f1
In het zinnetje wat erboven staat, staat er nog wel dat het mag....![]()
Surebets kun je alleen maken met bv Betfair en een andere bookie. Je backt dan bij een bookie en je layt dan lager bij Betfair. Je moet alleen rekening mee houden dat die marge groot genoeg is, omdat Betfair 5% van je winst afhaalt. Wat lastiger is zowel backen bij Betfair als bij een bookie, als je precies weet hoeveel je geld op beiden moet zetten en de quotes elkaar liggen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:43 schreef Coelho het volgende:
Oké, ook maar eens de stap naar BF gewaagd. Ik snap wat layen en backen is, dus kan m'n bets gaan plaatsen. Maar hoe nou van een gewone bet een surebet maken? Hoe bereken je een surebet? Moet je dan bijv. bij een tenniswedstrijd een hogere Back hebben dan een Lay? Iemand die zijn experience wil delen?
Om een surebet te hebben moet je een hogere back hebben dan de lay.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:43 schreef Coelho het volgende:
Oké, ook maar eens de stap naar BF gewaagd. Ik snap wat layen en backen is, dus kan m'n bets gaan plaatsen. Maar hoe nou van een gewone bet een surebet maken? Hoe bereken je een surebet? Moet je dan bijv. bij een tenniswedstrijd een hogere Back hebben dan een Lay? Iemand die zijn experience wil delen?
Duidelijk, thanx. Die berekening die je nu maakt, daar zijn vast en zeker optimizer-tooltjes voor op internet. Ga morgen meteen zoeken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:20 schreef Calella het volgende:
[..]
Om een surebet te hebben moet je een hogere back hebben dan de lay.
Je koopt een bet @1.80 en je verkoopt de bet weer @1.40.
Dan kan je het zo doen dat wie er ook wint je winst hebt.
------------------------------------------------------------------------------------------
Bijvoorbeeld:
-100 euro @1.80 op Schalken die tegen Sluiter speelt.
Schalken +80 euro
Sluiter -100 euro
- Schalken wint 1e set, odds zijn gedaald tot @1.40
Dan lay je 100 euro @1.40
Schalken +40
Sluiter + 0![]()
Of je layt 110 euro @1.40
Schalken + 36
Sluiter +10
Of je layt 128 euro @1.40
Schalken +28.8
Sluiter +28
Simpel antwoord:quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:53 schreef Coelho het volgende:
Klopt het trouwens dat je meer kunt betten dan dat je op je account hebt staan, als het huis maar altijd betaald kan worden?
Ik bedoel, als ik 20 euro heb, en ik weet dat in een live bet zo te spelen dat ik 20 euro @ 2,1 zet, dan kan ik max. 20 euro verliezen als die speler verliest. Maar als hij verliest wint de ander. Kan ik dan ook nog 20 euro @ 2,7 (als de partij gekanteld is) op de ander zetten? Dus eigenlijk afdekken van verlies, maar dan op een manier dat je totale inzet hoger is dan je account?
Net niet zie ik dus..... maar kantje boord! 5,59 -> 40,91 in een combo met 7quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:53 schreef Flappie666 het volgende:
Een of andere Gaudio is een bet aan het verneuken![]()
Geen idee wie jij bent beste kerel, of bedoel je dat je weer verliest met die TT betsquote:
MrB heeft ze nog niet. Of kijk ik er overheen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:18 schreef sander4444 het volgende:
Hier de quoteringen voor de Eredivisie dit weekend, eindelijk weer beginnen
AZ - Sparta Rotterdam 1,40 - 4,00 - 6,75
Heracles Almelo - PSV 8,25 - 4,50 - 1,30
Roda JC - FC Twente ?,?? - ?,?? - ?,??
Vitesse - SC Heerenveen 2,15 - 3,30 - 2,90
Willem II - RKC Waalwijk 1,85 - 3,35 - 3,65
Ajax - ADO Den Haag 1,15 - 7,00 - 10,00
Feyenoord - NAC Breda 1,33 - 4,40 - 7,50
FC Groningen - RBC Roosendaal 1,60 - 3,60 - 4,75
NEC - FC Utrecht 1,95 - 3,35 - 3,30
Op het 1e oog lijken AZ, PSV, Ajax en zeker ook FC Groningen goede picks, samen 3,35 in een combo
Ok, ik was niet de enige, ik was één van de 104.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
Of ik heb gewoon de eerste negen in mijn team bij de etappe van vandaag in de Eneco-Tour bij MrBfree.
Ok, met TT weer 2 units verlies vandaag, maar jij blijft maar weer bezig met stoppen en weer beginnen. Zoek eens professionele hulpquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:28 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Geen idee wie jij bent beste kerel, of bedoel je dat je weer verliest met die TT betsD'r valt weinig te halen bij de bookies..ook die dronken Tsjech pakken ze vroeg of laat..........mijn winst zat 'm in het pokeren, misschien moet je daar maar eens gaan kijken.
![]()
Ik ben pitten......tot over een maandje of wat![]()
Wedden dat je wint.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:35 schreef Notoire_Gek het volgende:
Morgen rond deze tijd ga ik een Griekse schone inpalmen met wat mooie verhalen over PAOK...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:35 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik heb totaal geen aansluiting bij de nieuwe users , sinds de move naar "Sport". In het begin vond ik het leuk...een soort Big Brother I ..met helden als de Tennis Clown, Jones, APK, Pyth, Broeder N, Wolfie Mokum, Raymania en anderen. Ik heb nu het gevoel dat we in Big Brother 2 of 3 zitten.................ik vind er weinig lol meer aan.
Als ze voor FC CORFU is kan je beter alvast gaan rennen.quote:Morgen rond deze tijd ga ik een Griekse schone inpalmen met wat mooie verhalen over PAOK en de Red Sox........ na die tijd misschien sporadisch nog een post.
De bookies moeten dan nog 243 units terugwinnen.quote:Ik heb nog een abbo bij TT tot november maar doe er niks meer mee. Voor de tennis clown hoop ik dat die Tsjech wat beter gaat dan afgelopen tijd...................maar ik zie zijn yield ook down gaan. Ben bang dat de bookies op termijn ook hem verslaan.
Good Luck ..... en misschien tot laterzzzzzzzzzzzz![]()
NG
Dat TA is inderdaad op TILT.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Betis zorgt voor een extra 7 euro
TA zat trouwens met de laatste 4 tips weer mis
Deze lijken me ook wel ok. NEC is nog totaal niet in vorm, Utrecht heeft een paar erg goede spelers gehaald.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:18 schreef sander4444 het volgende:
Hier de quoteringen voor de Eredivisie dit weekend, eindelijk weer beginnen
FC Groningen - RBC Roosendaal 1,60 - 3,60 - 4,75
NEC - FC Utrecht 1,95 - 3,35 - 3,30
gelderlandquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:28 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Geen idee wie jij bent beste kerel
Ajax-fan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
2005-08-10 09:02:51 N°20441924 1.25 7.27 ¤
10-08-2005 20:45:00 CSKA Sofia - Liverpool / Aantal Goals / > 2.5 1.90
10-08-2005 22:15:00 Sporting Lissabon - Udinese / Aantal Goals / < 2.5 1.75
10-08-2005 19:00:00 BrØndby If - Ajax / Aantal Goals / > 2.5 1.75
2005-08-10 09:01:41 N°20441916 1.00 9.11 ¤
10-08-2005 20:45:00 Basel - Werder Bremen / 1X2 / Werder Bremen 2.20
10-08-2005 22:15:00 Sporting Lissabon - Udinese / 1X2 / Sporting Lissabon 1.80
10-08-2005 19:00:00 BrØndby If - Ajax / 1X2 / Ajax 2.30
2005-08-10 00:52:33 N°20438802 1.25 13.75 ¤
10-08-2005 19:00:00 BrØndby If - Ajax / Juiste Score / 0-2 11.00
2005-08-10 00:51:54 N°20438789 1.25 4.09 ¤
10-08-2005 18:45:00 MalmÖ Ff - Fc Thun / Dubbele Kans / MalmÖ Ff of Gelijkspel 1.21
10-08-2005 19:00:00 BrØndby If - Ajax / Dubbele Kans / Gelijkspel of Ajax 1.34
10-08-2005 20:30:00 Anderlecht - Slavia Prague / Dubbele Kans / Slavia Prague of Anderlecht 1.19
10-08-2005 20:45:00 CSKA Sofia - Liverpool / Dubbele Kans / Liverpool of Gelijkspel 1.09
10-08-2005 20:45:00 Basel - Werder Bremen / Dubbele Kans / Werder Bremen of Gelijkspel 1.32
10-08-2005 22:15:00 Sporting Lissabon - Udinese / Dubbele Kans / Gelijkspel of Sporting Lissabon 1.18
2005-08-10 00:49:56 N°20438727 2.18 4.25 ¤
14-08-2005 17:00:00 Wigan - Chelsea 1:0 / Handicap / Chelsea (‑1) 1.95
Zo af en toe gooien ze er losing-streakje uit om te voorkomen dat we worden geband bij onze bookmakers, puur en alleen misleiding van de bookies dus.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:42 schreef APK het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat die geheimzinnige TennisTipsters ook de weg kwijt zijn?
De 'helden' van het eerste uur heb je voor een deel zelf overtuigd te stoppen, anderen houden zich meer bezig met poker of zijn nu op vakantie. De meesten die jij noemt zijn hier ook nog gewoon, sommigen wachten op het nieuwe voetbalseizoen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:35 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik heb totaal geen aansluiting bij de nieuwe users , sinds de move naar "Sport". In het begin vond ik het leuk...een soort Big Brother I ..met helden als de Tennis Clown, Jones, APK, Pyth, Broeder N, Wolfie Mokum, Raymania en anderen. Ik heb nu het gevoel dat we in Big Brother 2 of 3 zitten.................ik vind er weinig lol meer aan.
Morgen rond deze tijd ga ik een Griekse schone inpalmen met wat mooie verhalen over PAOK en de Red Sox........ na die tijd misschien sporadisch nog een post.
Ik heb nog een abbo bij TT tot november maar doe er niks meer mee. Voor de tennis clown hoop ik dat die Tsjech wat beter gaat dan afgelopen tijd...................maar ik zie zijn yield ook down gaan. Ben bang dat de bookies op termijn ook hem verslaan.
Good Luck ..... en misschien tot laterzzzzzzzzzzzz![]()
NG
Huh?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
CSKA Sofia - Liverpool S. Gerrard to score first
¤ 1,00 ===> ¤ 7,00Hij heeft er al 6 inliggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |