Die hebben nog geen geblesseerden hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik ook wel. Maar het geeft aan dat een totaal fitte selectie dus wel KAN. En blijkbaar is de medische staf van het niveau Omniworld (nofi).
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die hebben nog geen geblesseerden hoor.
Dat Milan lab is wel heel interessant trouwens, je hoeft dat niet direct op zo'n grote schaal te doen, maar de theorieën die ze daar in praktijk brengen zijn vrij revolutionair en zijn ook op kleinere schaal (en goedkoper) toe te passen.
Ook bij Milan hebben ze weleens blessures, maar zeer zelden spierblessures ten gevolge van verkeerde opwarming of nog niet volledig herstelde spieren met volle belasting.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik ook wel. Maar het geeft aan dat een totaal fitte selectie dus wel KAN. En blijkbaar is de medische staf van het niveau Omniworld (nofi).
Het is daar idd een klinische aangelegeheid en eigenlijk de enige juiste als je ziet hoeveel geld er in de voetballerij omgaat. Zij dammen alle risico's op blessures buiten directe duels knap in.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:58 schreef Suijk het volgende:
Met die Belgische dokter? Die heb ik ook gezien. Pieken op de juiste momenten, voeding aanpassen aan de periodes en op de persoon nauwkeurig wordt alles, maar dan ook alles bijgehouden...
Was alleen een lang interview meen ik ergens in April/Mei.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:45 schreef Jajong het volgende:
Hoe heet die docu?
Vroeger met het VU in ieder geval, ik weet niet of dat nog steeds zo is eigenlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:04 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar werkt Ajax samen met het VU ziekenhuis of een andere?
Dat zou me wel verstandig lijken in elk geval voor een club als Ajax.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vroeger met het VU in ieder geval, ik weet niet of dat nog steeds zo is eigenlijk.
Inderdaad, oerlelijk plaatje.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:11 schreef twi het volgende:
Gatverdamme, een Ajax wallpper met een PSV-look-a-like tenueWelke hond gaat die ooit op z'n desktop zetten?
![]()
ikke nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:11 schreef twi het volgende:
Gatverdamme, een Ajax wallpper met een PSV-look-a-like tenueWelke hond gaat die ooit op z'n desktop zetten?
![]()
Kan deze opmerking niet in de FAQ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:28 schreef golfer het volgende:
hayder, je hoeft niet voor elk zinnetje wat je wilt typen een apart schermpje te openen.
Je kunt in 1 reaktie meerdere zinnen typen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:28 schreef golfer het volgende:
hayder, je hoeft niet voor elk zinnetje wat je wilt typen een apart schermpje te openen.
Je kunt in 1 reaktie meerdere zinnen typen.
ja, het is ook meer wishful thinking van meeste fans..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:28 schreef Elgigante het volgende:
Hij heeft nog geen bal geraakt, maar wordt nu al verafgod(enzoon)...
Ajax heeft gewoon weer een goalgetter nodig, is lang geleden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:42 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
ja, het is ook meer wishful thinking van meeste fans..
ik hoop dat hij het gaat waarmaken (het liefst in een 442 systeem samen met Babel) maar bij het AT maakte hij een erg onzekere indruk
we wachten af
idd een spits die er wel minstens 20 inlegtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon weer een goalgetter nodig, is lang geleden.
Mido, maar ja die sturen ze dan weer weg..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd een spits die er wel minstens 20 inlegt
mwah, zo goed is mido nou ook weer niet qua doelpuntaantallen:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Mido, maar ja die sturen ze dan weer weg..
quote:1999/00 Zamalek 4 3
2000/01 AA Gent 22 11 Belgie
2001/02 Ajax 24 12 Eredivisie
2002/03 Ajax 16 9 Eredivisie
2002/03 Celta de Vigo 8 4 Primera Division
2003/04 Olympique Marseille 22 7 Frankrijk
2004/05 AS Roma 8 0 Serie A
2004/05 Tottenham Hotspur 9 2 Premiership
Totaal 113 48
en een goede coach..dat is ook weer een tijdje geledenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon weer een goalgetter nodig, is lang geleden.
Blind zit er net, geef hem wat tijd hij is natuurlijk niet in een gespreid bedje terecht gekomen, maar het probleem van de laatste jaren is een echte spits die zich alleen bezighoudt met scoren.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:52 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
en een goede coach..dat is ook weer een tijdje geleden![]()
Ja ok we moeten niet te snel oordelen..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:55 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Blind zit er net, geef hem wat tijd hij is natuurlijk niet in een gespreid bedje terecht gekomen, maar het probleem van de laatste jaren is een echte spits die zich alleen bezighoudt met scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |